Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
To i vår familie opplevde at Vipps mobil ikke klarte å registrere nytt visakort. Legger inn kortet mange ganger, kundesupport klarer ikke å hjelpe. Telefonen blir sperret uten varsel. Ringer fra annen telefon til support, og de innrømmer at de har et problem. Men etter 12 timer blir telefonen sperret igjen. Dette abonnementet er så mye bedre enn amatørene som sitter på support. Og så kan man lure på om det virkelig er DnB som står bak vipps mobil…
Hei Rolf, Det er utrolig leit å høre at du har hatt denne mobilopplevelsen i forbindelse med betaling av abonnementet. Mobilabonnementet blir trukket automatisk fra betalingskortet du har valgt, men noen ganger hender det dessverre at det er noe galt med kortet og det må oppdateres. Dette pleier som regel å ordne seg i kontakt med vårt kundesenter, men jeg ser at det ikke har vært tilfelle denne gang - og det beklager jeg virkelig. Systemet fungerer slik at hvis betalingen ikke går gjennom som planlagt, vil utgående trafikk automatisk settes på vent frem til betaling går igjennom eller vi åpner manuelt i etterkant ved kontakt med kundesenteret vårt. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og tar de med i videreutviklingen av både betaling og abonnementet. Gjerne ring 22 48 28 00 eller chat med oss på vipps.no og henvis til bytt.no dersom du ønsker at jeg skal følge opp saken din videre. Ha en fortsatt fin dag. Hilsen oss i Vipps :-)
Forferdelig kundeservice. Ble snytt for lokketilbud, unnskyldes med teknikaliteter. Flytter deg fra gammel operatør midt i måneden, slik at du ender med å betale dobbelt. Ingen interesse for å hjelpe, og møtes med en «synd for deg» holdning. Styr unna.
Hei Fred, Det er leit å høre at du hadde denne opplevelsen i møte med vårt kundesenter. Det er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det, derfor er det fint om du kan chatte med oss på vipps.no så vi kan se nærmere på det. I enkelte perioder tilbyr vi kampanjer til nye kunder som bestiller Vipps Mobil under kampanjeperioden, ellers har vi ingen andre begrensninger. Etter at man bestiller Vipps Mobil sender vi beskjed til din operatør med informasjon om når overføringen skal skje. På overføringstidspunktet vil ditt kundeforhold hos tidligere operatør avsluttes, og et nytt kundeforhold starter hos oss. Hvis du går inn i en ny fakturaperiode like før overføringen, vil operatøren din likevel sende en siste regning mens du hos oss vil alltid betale på forhånd :-) Ha en fortsatt super dag. Hilsen oss i Vipps
ringte kundeservice, venta på å bli satt over, ble stille så gikk det 3 sekunder, så bare la dem på, ingen på andre siden som sa noe som helst
Hei Jørgen og takk for tilbakemelding! Her virker det som noe dessverre har gått galt når du skulle settes over - så det må jeg bare beklage for. Hvis du kontakter oss igjen vil vi gjøre alt for få deg helt fornøyd, og vi kan nås på 22 48 28 00, eller chat på vipps.no. Ha en super dag! Hilsen oss i Vipps :-)
God kundeservice og enkelt, men savner abonnement til junior. Ellers veldig fornøyd 👍
Hei Christian, Gøy at du er fornøyd med vårt mobilabonnement, og ikke minst at du har fått god kundeservice. Vi jobber hele tiden med å videreutvikle Vipps Mobil så du skal ikke se bort i fra at det en gang kommer, men jeg sender også innspillet videre til våre utviklere - så takk :-) Ha en fortsatt super dag. Hilsen oss i Vipps
God dekning, kjapt nett, veldig lett betalingsløsninger. Bytte forskjellige abonoment etter hva man trenger for den mnd. Og ingen bindingstid. Og at GB rollover ikke er begrenset til bare en måned
Hei Knut, Tusen takk for super tilbakemelding for jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Det er gøy at du er fornøyd med Vipps Mobil, men følg med for bedre blir det. Ha en god dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Enkel datarollover. Beholder tidligere ubrukt data. Vil du ha mer eller mindre data neste måned kan du enkelt gjøre det i Vipps-appen👍
Hei Vegard, Så gøy at du er fornøyd med Vipps Mobil! Vi elsker å forenkle det vi kan og digger at du syns det er enkelt å bruke Vipps. Ha en super dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Det er enkelt å kjøpe ønsket mengde data. Evig rollover er et stort pluss og de gangene jeg har tatt kontakt med kundeservice har jeg fått hyggelig hjelp lynraskt. Bare godord fra meg!
Hei Victoria, Så utrolig gøy å se at du både er fornøyd med vårt mobilabonnement og kundeservice. Vi ønsker å forenkle det vi kan og husk at vi alltid er her dersom du trenger oss igjen :-) Ønsker deg en super dag videre! Hilsen oss i Vipps