Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
«Støtt Pride» møter meg når jeg åpner Vipps?! Ser helst at dere holder dere politisk nøytrale. Pride har ingenting i Vipps å gjøre. Vipps bør være for alle. Dere virker svært ekskluderende overfor de som ikke er enige i det Pride fronter. Skuffende!
Hei! "Støtt Pride" møter deg når du åpner appen fordi vi synes det er veldig viktig å støtte kampen for økt mangfold, inkludering og for å vise at Vipps er for alle. Vi heier på hverandre uansett bakgrunn, etnisitet, kjønnsidentitet eller legning. Det å støtte Pride er helt frivillig, så hvis man ikke ønsker det kan forslaget enkelt krysses vekk. /VippsMarthe
Abonnementet blei sperret for jeg ikke klarte å betale innen 2 dager. Jeg hadde vært kunde i over 2 år. Snakket med kundeservice og spurte om det var mulig å ikke sperre abonnementet og at jeg fikk lønn om par dager, det sa de at var umulig og at jeg ville bli sperret senere same dag.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss etter 2 år som trofast kunde. Siden Vipps Mobil forhåndsbetales blir abonnementet automatisk satt på vent den 3. dagen, men man kan fortsatt motta samtaler. Når det kommer til dialogen med kundeservice så kan vi ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt på nytt hvis du ønsker at vi skal se nærmere det. /VippsMarthe
Ser på siden at en klager på Sveits. Kom til Danmark på natta med en Airbnb leilighet jeg skulle finne. Da er det festlig at Google map ikke funker. Var på ferie i 10 dager og stort sett gikk det greiere enn første natta, men den falt ut flere ganger i kortere perioder. Dette bør Vipps ta tak i
Hei, Anne! Forståelig at det var en kjedelig opplevelse. Takk for tilbakemeldingen, vi følger opp. /VippsEven
funker helt fett, får også to data simkort uten ekstra kostnad. helt gull på hytta og i bilen
For en fin tilbakemelding! Takk skal du ha :-) /VippsEven
dårlig dekning, varierende hastighet på mobilnett. fortsatt ikke mulig å "vippes" data
Hei Jostein! Så leit å høre at du synes det er dårlig dekning. Om du har problemer med data vil jeg anbefale deg å ta kontakt med oss på telefon 22 48 28 00, så hjelper vi deg videre. /Frida
Benytter seg av Telenor dekning, men lever ikke samme dekningen som Telenor direkte. Måtte opp 100kr i pris fordi 15GB, men 50GB var mye mer enn det jeg trengte. Da jeg bestemte meg for å bytte fikk jeg en uprofesjonell melding om at dere "trøster" dere med en kopp te. Dette opplevde jeg som spydig fremfor sjarmerende. Ringte kundeservice angående å flytte betalingsdato, liker at alle regninger kommer samtidig. Det var ikke mulig, og det autotrekkes fra konto fremfor at jeg selv kan velge når jeg skal betale før forfallsdato for å betale det samtidig med alt annet. Ved bruk utenfor norge slik jeg forstod det, så må man forhånds betale/bestille, og da kan man ikke bruke all dataen man selv har men maks 30GB. Veldig frustrerende når jeg betaler for 50GB. Evig datarollover er vel det eneste gode jeg har å si om tilbudet til Vipps.
Hei Mats! Vi er lei oss for at du har hatt en dårlig opplevelse når du var i kontakt med oss, slik skal det såklart ikke være! Takk for at du gir oss tilbakemelding om dette. Når det gjelder betaling av Vipps mobil så blir abonnement forhåndsbetalt, og det er derfor ikke mulig å endre forfallsdato. Mobilabonnementet trekkes samme dag i måneden som den dagen mobilnummeret ditt ble overført til Vipps. Med Vipps Mobil har du fri tale, SMS og MMS i Norge, og når du reiser i EU/EØS. Databruk i andre land i EU/EØS er begrenset til 30 GB i måneden (inkludert bruk av oppsparte gigabytes). Du kan bruke mer data, men må da fylle på utenlandskontoen din i appen. Håper dette var oppklarende :) /Ann-Kristin
Super fornøyd med Vipps mobil. Nå er ikke jeg i utlandet så mye heller så har ikke erfaring på det området. Mobilnettet er raskt og effektivt, og det at jeg kan spare opp dataen er det jeg liker aller mest. Venter fortsatt tålmodig på esim.
Hei Jonas! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Har du bestilt esim, men ikke mottatt det enda kan du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 22 48 28 00, så kan en rådgiver sjekke opp i det. /VippsTonje