Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Påfylte untenlandskonto, skulle fungerer etter 15 min, etter 6 timer virker det fortsatt ikke. Derfor fikk jeg 4GB kompensasjon, gratis!! Pga det har mobilen min blitt stengt for utgående samtaler og databruk, begrunnelse er jeg har ikke betalt for data de jeg fikk gratis. Etter ett døgn med ny abonnement hos VIPPS mobil bare problemer.
Hei Peter, Takk for tilbakemelding. Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd, siden man må fylle på utenlandskontoen, slik at man unngår en overraskende regning i etterkant. Dessverre virker det som at noe ikke fungerte som det skulle da du fylte på utenlandskontoen din, dermed fikk du 4 GB i kompensasjon helt gratis - noe vi ikke tar betalt for i etterkant. Derfor anbefaler jeg at du ringer 22 48 28 00 eller chatter med oss på vipps.no - hvor du henviser til bytt.no - slik at vi kan se nærmere på hvorfor du ble sperret for utgående trafikk. Vi hjelper gjerne :-) Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps
Rett inn i Vipps sammen med alt det andre Vipps er kjent for. god oversikt og lett å legge til kapasitet. Du beholder all date selv etter månedsskifte. Dessverre ikke noen hjelp til kjøp av ny telefon.
Hei Knut, Så gøy å lese at du opplever mobilabonnementet ditt hos oss akkurat som det Vipps er kjent for - veldig, veldig enkelt. Data skal også være dine for evig. Vi støtter dessverre ingen tilleggstjenester som å kjøpe ny telefon, men jeg tar med tilbakemeldingen din til vårt supre mobil-team. Ha en fortsatt god dag :-) Hilsen oss i Vipps
Har hatt ICE, Telenor og Telia, aldri opplevd så dårlig nettverk fra Vipps. Når jeg er på besøk hos søs, kan jeg ikke ringe noen da det ikke er dekning i leiligheten. Søs som sitter ved siden av har Telia med full dekning. Samme er det hos meg, vanlig hus, ingen fjell eller noe i nærheten av oss. Eneste positive er ok pris og info i Vipps appen.
Hei, Takk for tilbakemelding :-) Det er godt å høre at du er fornøyd med priser og informasjon i Vipps. Når det gjelder dekningen/nettverket tilbyr vi full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder. Det er leit å høre at det ikke har fungert for deg, men jeg anbefaler å sjekke dekningen i de områdene det ikke fungerer optimalt ved å gå inn på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Du er også velkommen til å ringe 22 48 28 00 eller chatte med oss på vipps.no for nærmere feilsøking sammen. Ha en fortsatt fin dag videre! Hilsen oss i Vipps
Informasjon om vipps og bruken av det Hvordan det innstilles og kjøpes. Hvor butikkene vipss finnes tilgjengelig i Norge land
Hei Solveig, Det er veldig, veldig enkelt å bruke Vipps. Du trenger kun å installere Vipps appen på smarttelefonen via Play Store / App Store, avhengig av hvilken mobil du bruker, deretter opprette en profil helt gratis og til slutt bestille Vipps Mobilabonnement. Du kan gjerne ringe 22 48 28 00 eller chatte med oss på vipps.no for veiledning og hjelp, i tillegg kan du finne nyttig informasjon under "Hjelp" på vipps.no. Ha en fortsatt super dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Evig data rollover gjør at en kan spare opp mye data til en skal reise vekk og trenger mer. En kan bytte opp og ned som en vil og beholde data en har spart opp. Full Telenor dekning. Det eneste jeg savner er en mindre pakke enn 5GB.
Hei Kjetil, Det er veldig, veldig gøy å lese at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss. Tusen takk for tilbakemeldingen din, mens innspillet angående GB-pakke tar jeg med videre til vårt supre mobil-team. Ha en fortsatt fin dag :-) Hilsen oss i Vipps
Helt elendig dekning, til tross for at Vipps skal benytte seg av Telenor sitt nett. Aldri opplevd å ha så dårlig dekning med noe annet selskap. Bytter til Telia...Takk for meg
Hei Petter! Takk for tilbakemelding. Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Du er også velkommen til å ringe oss på 22 48 28 00 eller chatte med oss på vipps.no for nærmere feilsøking. Ha en fortsatt fin dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
bra med data og enkelt og oppgradere for en mnd med reise, betaling fungerer sømløst. Så veldig fornøyd
Hei Tomm! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd - for det gjør oss glad. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps :-)