Meny

Vipps Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Vipps Mobil
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 38 innen
mobilselskap
43%
anbefaler
Vipps Mobil

"Jeg beholder alle datakvotene jeg har betalt for men ikke brukt."

Omtale om Vipps Mobil skrevet av Inge E for 01.08.2021 21:27

Vipps Mobil har totalt 21 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Vipps Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Jeg beholder alle datakvotene jeg har betalt for men ikke brukt."
3 syns denne omtalen er nyttig

Det som er bra med Vipps Mobil for min del er at jeg beholder ubrukt data som du betalt for og ikke som andre selskaper tar fra deg. Forbedring kan gjøres når det gjelder betaling av utenlands samtaler der man må fylle opp en konto før man ringer. Kost for utenlands samtaler bør komme på neste månedsregning

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29
Hei Inge, Tusen takk for tilbakemelding! Evig data er også noe vi elsker for alle GB du har betalt for skal være dine, for evig. I utviklingen av Vipps mobil har vi hatt fokus på at du som kunde skal ha full kontroll - ingen overraskelser på regningen – og derfor er alt forhåndsbetalt (litt som et kontantkort bare med fri bruk av tale og sms). Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig, og mange får ofte en lite hyggelig overraskelse når regningen kommer etter en tur til utlandet. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd siden man må fylle på utlandskontoen, men det gjør jo også at man unngår en overraskende regning i etterkant. På våre nettsider vil du finne priser på hva det koster å ringe ut til utlandet fra Norge. Ha en fortsatt fin dag :-) Hilsen oss i Vipps
Bytt.no
"Jeg beholder alle datakvotene jeg har betalt for men ikke brukt." skrev Inge E om Vipps Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Vipps Mobil?
Gjør som Inge E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Vipps Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt men uferdig produkt."
3 syns denne omtalen er nyttig

+ Enkelt med at alt gjøres i Vipps appen -Plutselig blir 4G tilgang stengt, selv om det er over 10GB igjen. -Dårlig dekning Gikk fra Telia til Vipps, men er snart på vei tilbake til Telia, og en proff aktør.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding og så gøy at du liker at alt er i Vipps - det gjør vi også! Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Gjerne kontakt oss på 22 48 28 00 eller chat på vipps.no for hjelp med mobildata, da dette er noe vi kan ordne opp i :-) Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Betaling og kundeservice."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå hatt vipps abonnement i noen måneder nå. Og jeg har bare hatt problemer. Enten om det er dekning eller betaling. Når jeg valgte å inngå avtale med vipps mobil så tenkte jeg ikke over at dem ikke har NOEN mulighet for å endre faktureringsdatoen verken frem eller bakover. Når jeg da ringer kundeservice for å spørre om en utsettelse av betaling i 14 dager så blir jeg umiddelbart avist. Med den forklaringen at dem ikke har den funksjonen ennå selv etter 3/4 måneder

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29
Hei Hamza, Takk for tilbakemelding! Vipps Mobil er en forhåndsbetalt tjeneste og tilbyr derfor ikke utsettelse av betalinger, men vi lytter til brukerne våre og tar med alle tilbakemeldinger i videreutviklingen av vårt mobilabonnement. Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Ha en super dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyre GP og Vipps betaler ikke tilbake beløp til gode ved oppsigelse"
4 syns denne omtalen er nyttig

Datapakker forholdsvis dyre - spesielt hvis en vil ha ekstra påfyll ut over de 40 GB som er maks Byttet da jeg hadde mer behov for ubegrenset data i enkelte perioder på hytta. Overføring til nytt abonnement skjer to dager etter betaling av Vipps abonnement. Det står klart i betingelsene at de ikke betaler tilbake overskytende beløp en måtte ha til gode. Betaler mao full månedsavgift for to dagers bruk.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29
Hei Øyvind, Takk for tilbakemelding! Vi har lyttet og lært, og justert på priser og GB-nivåer så vi skal bli Norges smarteste mobilabonnement. I tillegg til at man nå har mulighet til å kjøpe ekstra datapakke på 10 GB når det skulle være nødvendig. Siden Vipps Mobil er forhåndsbetalt anbefales det å tilpasse overføringstidspunkt i forhold til betalingsperioden. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Rolf O. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Amatører. Sperrer telefon. Elendig kundesupport"
7 syns denne omtalen er nyttig

To i vår familie opplevde at Vipps mobil ikke klarte å registrere nytt visakort. Legger inn kortet mange ganger, kundesupport klarer ikke å hjelpe. Telefonen blir sperret uten varsel. Ringer fra annen telefon til support, og de innrømmer at de har et problem. Men etter 12 timer blir telefonen sperret igjen. Dette abonnementet er så mye bedre enn amatørene som sitter på support. Og så kan man lure på om det virkelig er DnB som står bak vipps mobil…

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28
Hei Rolf, Det er utrolig leit å høre at du har hatt denne mobilopplevelsen i forbindelse med betaling av abonnementet. Mobilabonnementet blir trukket automatisk fra betalingskortet du har valgt, men noen ganger hender det dessverre at det er noe galt med kortet og det må oppdateres. Dette pleier som regel å ordne seg i kontakt med vårt kundesenter, men jeg ser at det ikke har vært tilfelle denne gang - og det beklager jeg virkelig. Systemet fungerer slik at hvis betalingen ikke går gjennom som planlagt, vil utgående trafikk automatisk settes på vent frem til betaling går igjennom eller vi åpner manuelt i etterkant ved kontakt med kundesenteret vårt. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og tar de med i videreutviklingen av både betaling og abonnementet. Gjerne ring 22 48 28 00 eller chat med oss på vipps.no og henvis til bytt.no dersom du ønsker at jeg skal følge opp saken din videre. Ha en fortsatt fin dag. Hilsen oss i Vipps :-)
Vipps Mobil har totalt 21 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR