Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Vipps Mobil
2.7
79 verifiserte omtaler
Ice kjøper Vipps Mobil
I løpet av januar 2023 vil alle kunder hos Vipps Mobil flyttes over til tilsvarende abonnementer hos ice. Klikk her for å lese omtaler av ice, eller klikk her for å sammenligne alle mobilabonnement i Norge.

Vipps Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
79 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#17
Dårlig
Vipps Mobil er rangert
#17 av 22 mobilselskaper
39%
Middels
39% anbefaler Vipps Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 79 omtaler om Vipps Mobil

FILTRER OMTALER
20
9
7
8
35
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Vipps Mobil
Vipps Mobil har 79 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg beholder alle datakvotene jeg har betalt for men ikke brukt.

Omtale av  Inge E

Det som er bra med Vipps Mobil for min del er at jeg beholder ubrukt data som du betalt for og ikke som andre selskaper tar fra deg. Forbedring kan gjøres når det gjelder betaling av utenlands samtaler der man må fylle opp en konto før man ringer. Kost for utenlands samtaler bør komme på neste månedsregning

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29

Hei Inge, Tusen takk for tilbakemelding! Evig data er også noe vi elsker for alle GB du har betalt for skal være dine, for evig. I utviklingen av Vipps mobil har vi hatt fokus på at du som kunde skal ha full kontroll - ingen overraskelser på regningen – og derfor er alt forhåndsbetalt (litt som et kontantkort bare med fri bruk av tale og sms). Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig, og mange får ofte en lite hyggelig overraskelse når regningen kommer etter en tur til utlandet. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd siden man må fylle på utlandskontoen, men det gjør jo også at man unngår en overraskende regning i etterkant. På våre nettsider vil du finne priser på hva det koster å ringe ut til utlandet fra Norge. Ha en fortsatt fin dag :-) Hilsen oss i Vipps

Nyttig (5)

Enkelt men uferdig produkt.

Omtale av  Geir

+ Enkelt med at alt gjøres i Vipps appen -Plutselig blir 4G tilgang stengt, selv om det er over 10GB igjen. -Dårlig dekning Gikk fra Telia til Vipps, men er snart på vei tilbake til Telia, og en proff aktør.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29

Hei Geir, Takk for din tilbakemelding og så gøy at du liker at alt er i Vipps - det gjør vi også! Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Gjerne kontakt oss på 22 48 28 00 eller chat på vipps.no for hjelp med mobildata, da dette er noe vi kan ordne opp i :-) Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps

Nyttig (4)

Betaling og kundeservice.

Omtale av  Hamza

Jeg har nå hatt vipps abonnement i noen måneder nå. Og jeg har bare hatt problemer. Enten om det er dekning eller betaling. Når jeg valgte å inngå avtale med vipps mobil så tenkte jeg ikke over at dem ikke har NOEN mulighet for å endre faktureringsdatoen verken frem eller bakover. Når jeg da ringer kundeservice for å spørre om en utsettelse av betaling i 14 dager så blir jeg umiddelbart avist. Med den forklaringen at dem ikke har den funksjonen ennå selv etter 3/4 måneder

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29

Hei Hamza, Takk for tilbakemelding! Vipps Mobil er en forhåndsbetalt tjeneste og tilbyr derfor ikke utsettelse av betalinger, men vi lytter til brukerne våre og tar med alle tilbakemeldinger i videreutviklingen av vårt mobilabonnement. Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Ha en super dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)

Nyttig (3)

Dyre GP og Vipps betaler ikke tilbake beløp til gode ved oppsigelse

Omtale av  Øyvind

Datapakker forholdsvis dyre - spesielt hvis en vil ha ekstra påfyll ut over de 40 GB som er maks Byttet da jeg hadde mer behov for ubegrenset data i enkelte perioder på hytta. Overføring til nytt abonnement skjer to dager etter betaling av Vipps abonnement. Det står klart i betingelsene at de ikke betaler tilbake overskytende beløp en måtte ha til gode. Betaler mao full månedsavgift for to dagers bruk.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29

Hei Øyvind, Takk for tilbakemelding! Vi har lyttet og lært, og justert på priser og GB-nivåer så vi skal bli Norges smarteste mobilabonnement. I tillegg til at man nå har mulighet til å kjøpe ekstra datapakke på 10 GB når det skulle være nødvendig. Siden Vipps Mobil er forhåndsbetalt anbefales det å tilpasse overføringstidspunkt i forhold til betalingsperioden. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps :-)

Nyttig (4)

Amatører. Sperrer telefon. Elendig kundesupport

Omtale av  Rolf O. D

To i vår familie opplevde at Vipps mobil ikke klarte å registrere nytt visakort. Legger inn kortet mange ganger, kundesupport klarer ikke å hjelpe. Telefonen blir sperret uten varsel. Ringer fra annen telefon til support, og de innrømmer at de har et problem. Men etter 12 timer blir telefonen sperret igjen. Dette abonnementet er så mye bedre enn amatørene som sitter på support. Og så kan man lure på om det virkelig er DnB som står bak vipps mobil…

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28

Hei Rolf, Det er utrolig leit å høre at du har hatt denne mobilopplevelsen i forbindelse med betaling av abonnementet. Mobilabonnementet blir trukket automatisk fra betalingskortet du har valgt, men noen ganger hender det dessverre at det er noe galt med kortet og det må oppdateres. Dette pleier som regel å ordne seg i kontakt med vårt kundesenter, men jeg ser at det ikke har vært tilfelle denne gang - og det beklager jeg virkelig. Systemet fungerer slik at hvis betalingen ikke går gjennom som planlagt, vil utgående trafikk automatisk settes på vent frem til betaling går igjennom eller vi åpner manuelt i etterkant ved kontakt med kundesenteret vårt. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og tar de med i videreutviklingen av både betaling og abonnementet. Gjerne ring 22 48 28 00 eller chat med oss på vipps.no og henvis til bytt.no dersom du ønsker at jeg skal følge opp saken din videre. Ha en fortsatt fin dag. Hilsen oss i Vipps :-)

Nyttig (8)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Fred

Forferdelig kundeservice. Ble snytt for lokketilbud, unnskyldes med teknikaliteter. Flytter deg fra gammel operatør midt i måneden, slik at du ender med å betale dobbelt. Ingen interesse for å hjelpe, og møtes med en «synd for deg» holdning. Styr unna.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28

Hei Fred, Det er leit å høre at du hadde denne opplevelsen i møte med vårt kundesenter. Det er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det, derfor er det fint om du kan chatte med oss på vipps.no så vi kan se nærmere på det. I enkelte perioder tilbyr vi kampanjer til nye kunder som bestiller Vipps Mobil under kampanjeperioden, ellers har vi ingen andre begrensninger. Etter at man bestiller Vipps Mobil sender vi beskjed til din operatør med informasjon om når overføringen skal skje. På overføringstidspunktet vil ditt kundeforhold hos tidligere operatør avsluttes, og et nytt kundeforhold starter hos oss. Hvis du går inn i en ny fakturaperiode like før overføringen, vil operatøren din likevel sende en siste regning mens du hos oss vil alltid betale på forhånd :-) Ha en fortsatt super dag. Hilsen oss i Vipps

Nyttig (6)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Jørgen

ringte kundeservice, venta på å bli satt over, ble stille så gikk det 3 sekunder, så bare la dem på, ingen på andre siden som sa noe som helst

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28

Hei Jørgen og takk for tilbakemelding! Her virker det som noe dessverre har gått galt når du skulle settes over - så det må jeg bare beklage for. Hvis du kontakter oss igjen vil vi gjøre alt for få deg helt fornøyd, og vi kan nås på 22 48 28 00, eller chat på vipps.no. Ha en super dag! Hilsen oss i Vipps :-)

Nyttig (3)
Vipps Mobil har 79 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Vipps Mobil mener

Vipps Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR