Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt må betales i forskudd: Månedsabonnementet og forbruk til eventuelle samtaler til f eks Sverige. Det siste var viktig for meg med familie i Sverige. Ble dyr jul med 2kr/minutt. Det er riktig at du kan si opp abonnementet når du vil. Men de forteller deg ikke at du ikke får noe av det innbetalte tilbake. Det gjelder både abonnement og eventuell utenlands pott du har innbetalt. Vurderer å melde dem til Forbrukerombudet. En kunderådgiver fortalte at det hele var basert på «ingen penger ut til kunden»!
Hei, Veldig leit å se at du har opplevd Vipps Mobil på denne måten. Alt vi ønsker er å forenkle og gi deg oversikt og kontroll over ditt mobilforbruk. I utviklingen av Vipps mobil har vi hatt fokus på at du som kunde skal ha full kontroll - ingen overraskelser på regningen – og derfor er alt forhåndsbetalt (litt som et kontantkort bare med fri bruk av tale og sms). Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig, og mange får ofte en lite hyggelig overraskelse når regningen kommer etter en tur til utlandet. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd siden man må fylle på utlandskontoen, men det gjør jo også at man unngår en overraskende regning i etterkant. På våre nettsider vil du finne priser på hva det koster å ringe ut til utlandet fra Norge. Vi har dessverre ikke muligheten til å refundere tilbake det du har fylt på for utlandsbruk, men du står selvfølgelig fritt til å bruke det opp før du flytter over til en ny operatør. Hilsen Arlinda i Vipps