Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke opplevd noe negativt, men har merket meg at det i media ikke bare har vært positiv omtale av Fjordkraft blant annet når det gjelder produktet man får for prisen man betaler.
Hei og tusen for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Hele strømbransjen opplevde en del omtale i media på slutten av 2021. Dette var i stor grad på grunn av strømprisene som ble unormalt høye i forhold til perioden vi var inne i. Fjordkraft vil fortsette å etterstrebe å gi kundene best mulig kundeopplevelse. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Gode priser og aldri oppled dårlig kundebehanding hos Fjordkraft.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
bra oppfølging og veiledning. Ærlige veiledere. oversiktlig faktura. foutsigbart
Tusen takk for tilbakemeldingen. Setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Vennlig hilsen Fjordkraft
Er fornøyd med alt på en regning og min side er fin
Hei Tusen takk for tilbakemelding. I Fjordkraft har vi avtale med de fleste netteiere slik at du får alt på en regning. Vi jobber knallhardt for at min side og app skal være oversiktlig og enkel å bruke. Hilsen Alexander
Var i kontakt med Fjordkraft da jeg trengte nytt strøm abonnement. Her fikk jeg meget god service av en blid og hyggelig dame.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Jeg har visstnok en prisgaranti, men garanti for hva da? At den er høy? Vanskelig å se hva det betyr i praksis.
Hei, Takk for tilbakemelding. Dette er en avtale som gir en fastsatt strømpris for en kortere periode, slik at du får forutsigbarhet for hvordan strømprisene blir fremover. Du kan være trygg på at vi varsler prisendringer minimum 14 dager før de trer i kraft – slik at du alltid vet hvilken strømpris du har. Avtalen passer for deg som: Ønsker enkel oversikt over strømprisene Vil ha samme strømpris hele døgnet Ikke vil bekymre deg for hyppige prissvingninger Håper dette var oppklarende og dersom du ønsker mer informasjon er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med våre hyggelige kunderådgivere. Ønsker deg en strålende uke. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Bestilte garantert fast pris på 78,90 øre ut året etter anbefaling fra kunderådgiver med lovnad om at dette var den beste avtalen for meg og at det ikke var noe lureri. Etter 14 dager fikk jeg epost om at denne prisen ville bli oppjustert til 99,90 øre om 5 dager. På Fjordkraft.no står det at de har vunnet priser for beste kundeservise. Chatten var ikke tilgjengelig og etter å ha ventet nesten i time i kø på telefon så ga jeg opp. Ytterligere beskrivelse er vel overflødig. Jeg har nå byttet leverandør.
Hei, først og fremst vil vi beklage den opplevelsen du har hatt. Det kan høres ut som det har vært en misforståelse i første kommunikasjon med oss. Dette beklager vi på det sterkeste. Vi jobber knallhardt for å være best på kundeservice i Norge og har vunnet pris for dette ved flere anledninger. Situasjonen i markedet i høst gav oss dessverre noen utfordringer hvor vi blant annet annet måtte redusere åpningstid på chat og hadde lange ventetider på telefon. Dette er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal møte oss og vi skal gjøre alt vi kan for at dette ikke skjer i fremtiden.
Fornøyd med appen og hvordan jeg har blitt mottatt
Hei Trond, tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen. Vi jobber knallhardt med å levere de aller beste tjenester både i app og via vår kundeservice. Vi setter stor pris på på din tilbakemelding!
Konkurranse dyktig pris og samtidig gikk det å knytte opp mot trumf kortet mitt.
Hei, tusen takk for tilbakemeldingen vi setter veldig pris at du tar deg tid til å skrive til oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dette er skurkeopplegg på høyt nivå. De øker prisene og forholder seg ikke til lovet garanti i forhold til pris. Her stiger prisene langt utover lovet topp, uke for uke. Styr unna! Her betaler du skyhøye priser og får elendige avtaler.
Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at informasjon om avtalen informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.
De er villig til å innrette min avtale etter markedet.
Hei Gunnar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi blir veldig glade for å høre at du er fornøyd. Vi vil alltid forsøke å tilby strømavtaler som kan dekke de ulike behovene i markedet. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Det er jo vanskelig å akseptere at nettopp strøm skal være så innviklet. Grunnlaget for mitt valg har vært at de støttet mitt favorittlag i håndball, Larvik Håndballklubb.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Fjordkraft støtter flere ulike idrettslag rundt om i landet og jobber med å få til flere samarbeid da det er viktig for oss å ta samfunnsansvar og støtte idretten i hele landet. Vi har kontorer fra Sortland i nord til Sandefjord i sør. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Hilsen oss i Fjordkraft.
Ringte fjordkraft for å prismatche et tilbud, fikk sms som jeg bekreftet og sa ja. fikk etterpå en kvittering. ringer meg 5 timer etterpå og sier dem ikke kan stå for tilbudet dem ga meg. hadde jeg gjort så mye feil der inne så måtte jeg stått for prisene mine der jeg jobber. unnskyldningen var at han var ny 2 dagen på jobb. jeg synes dem er nye alle som jobber inne på kundeservice hos fjordkraft. det er så mye forskjellige avtaler og priser at dem selv ikke har kontroll i papirene sine.
Hei! Så synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse da du var i kontakt med oss. Da vi tilbudte Prismatch var det visse kriterier som måtte være oppfylt for at vi skulle matche tilbudet, og her kan det se ut som det har gått litt fort for kunderådgiver du pratet med. Vi må bare beklage at det skapte en dårlig opplevelse for deg. Vi har stort fokus på kundesenteret vårt, og ønsker at alle som tar kontakt får den beste service og rådgivning. Ditt tilfelle viser at vi stadig kan bli bedre, og vi skal gjøre så godt vi kan for å gjøre både deg og alle andre som tar kontakt med oss fornøyd med hjelpen man har fått. Takk for tilbakemeldingen din, håper du har en flott dag videre!
Bra pris på strøm. God kundeservice. Billig mobil abonnement. Mange fordeler for medlemmer.
Hei Tom. Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter veldig pris på at du har tatt deg tid til dette. Så flott å høre at du har benyttet deg av våre kundefordeler. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Det er en leverandør som leverer, ish flinke. Og er delvis flink til å informere. Kunne vært bedre på informasjon osv, men totalt set veldig fornøyd
Hei Fredric. Tusen takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er en fornøyd kunde. Vi skal sørge for at vi fortsetter å gjøre deg fornøyd i fremtiden også. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Sentralbordet bruker ekstrem lang tid på å svare. Det er ingen tilbud om at de ringer tilbake. Det er frustrerende å vente opptil 20 min. på svar.
Hei Øistein. Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at det har tatt lang tid for deg å komme i kontakt med oss. For tiden er det veldig mange som ønsker å snakke med oss og derfor vil man oppleve ekstra ventetider. Husk at vi også er tilgjengelig på chat og epost. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft