Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mye bra med Fortum, men litt for høy pris. Ved en anledning ble rabatt lagt til i stedet for å bli trukket fra. Noen ganger vanskelig å se hvordan nettleien ble bygget inn i fakturaen. Hvis dette er interessant for Fortum, fortell meg, og jeg skal beskrive dette i detalj.
Hei Aimar, Det er uheldig å høre rabatten ble lagt til istedenfor trukket fra. Det beklager vi på det sterkeste. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Gjerne kontakt oss direkte så får vi undersøkt saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie / Fortum Strøm
Hygelige å flinke vente for telekotkt tar for lang tid
Hei Erik, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd kunde hos oss! Bare å kontakte oss direkte hvis du har noen spørsmål eller utfordringer. Våre dyktige kunderådgivere ønsker alltid å hjelpe! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
fornøyd med den avtalen jeg har, men altfor dyr strøm
Hei Ragnhild, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Vi som strømleverandør har dessverre ingen innvirkning på strømprisen. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Gjerne sjekk ut appen for nyttige tips og råd om hvordan du kan spare strøm. Dette kan hjelpe deg å redusere ditt totale strømforbruk og med det redusere strømregningene dine:) Bare å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] hvis du har noen spørsmål! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere er alt for kjappe til å sende purring, pluss at dere sender SMS UTEN avsender.
Hei Øistein, Tusen takk for tilbakemeldingen. Betalingspåminnelsen går ut av våre systemer automatisk 6 dager etter forfallsdato hvis fakturaen ikke er registrert betalt i systemet. Det er ment som en vennlig påminnelse da det er fort gjort å glemme i en travel hverdag. Vi beklager for ulempen, og setter pris på tilbakemeldingen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Mit fortum app på mobi er bra, men strømprisen kan bli lavere.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale av appen. Det setter vi stor pris på! Vi som strømleverandør har dessverre ikke innvirkning på strømprisen. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Appen inneholder nyttige tips og råd om hvordan du kan spare strøm i hjemmet. Dette kan hjelpe deg å redusere ditt totale strømforbruk og med det redusere strømregningene dine:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De er meget lite samarbeidsvillig . "Bryter" gjerne avtaler som man hadde med hafslund tidligere ( hafslund er nå fortum )
Hei Linn, Det er synd å høre du har hatt en slik opplevelse hos oss. Gjerne kontakt oss direkte på epost [email protected] eller telefon 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere, og få hjulpet deg med saken. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å gjennopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God og tidsriktig nettinformasjon om pris, forbruk,
Hei Sven, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med informasjonen i appen. Det er viktig for oss at appen oppleves informativ og nyttig for kundene. Vi takker for tillitten, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er bare helt generelt kjempefornøyd med Fortum, jeg i dag ingen som helst planer om å bytte.
Hei Eilert, Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen:) Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du har spørsmål. Vi bistår gjerne! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har gode erfaringer med dem, men syntes at det er alt for gale at de tydeligvis ikke har noen "på vakt" i helgen. Det er ikke mulig å logge inn og dette har vært ett problem over ett døgn nå. Det er ingen uttalelser fra de om det, hverken på FB eller nettsidene deres.
Hei Hans, Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre oss som strømleverandør. Vi la ut informasjon på våre nettsider så fort vi oppdaget feilen. Beklager så mye for ulempen problemet med appen medførte. Vi takker for tålmodigheten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ille, virkelig ille. Kunde oppfølging... fra helvete...ikke mye hyggelig...
Hei Morten, Det er synd å høre du har hatt negativ erfaring i møte med vårt kundesenter. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker at våre kunder skal en positiv opplevelse med Fortum som strømleverandør. Vi ønsker virkelig å undersøke saken nærmere. Hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Mye oppringninger med tilbud om å kjøpe ekstra produkter, veldig irriterende. De gir heller aldri opp, ringer og ringer. Appen er ofte utetilgjengelig pga innloggingsproblemer.
Hei Bente, Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt med å bli ringt av våre selgere. Vi forstår at hyppige telefonsamtaler kan være frustrerende. Du kan enkelt reservere deg mot telefonsalg fra våre nettsider. Dette vil sikre at du ikke mottar flere henvendelser fra våre selgere på telefon. Vi hadde dessverre problemer med Fortum-appen/Min Side, men dette er heldigvis løst. Du kan logge inn igjen ved å starte appen/ nettleseren på nytt. Tusen takk for tålmodigheten Bente! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
alltid tull med faktura. ble solgt avtale med hemmeligholdte vilkår. fortum nektet for at selgeren sa det han hadde sagt, salgspitchen hans var grunnlaget for inngåelse av avtalen.
Hei Sebastian, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi ønsker å undersøke saken nærmere. Gjerne kontakt oss på telefon 21494949 eller epostadressen [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det jeg trenger er trygg el-tilførsel alltid til en bra pris.
Hei Kolbjørn, Tusen takk for fin omtale:) Hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Vi setter pris på deg som kunde, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lik betaling er bra og passer meg godt. Jeg føler meg trygg og ivaretatt
Hei Odd, Tusen takk for fin omtale av oss som din strømleverandør:) Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester oppfyller dine forventninger og behov. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi takker for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vervet en venn da Fortum hadde vervekampanje, men fikk ikke fratrekk på faktura selv om vedkomende vervet seg og er kunde i dag. Føler meg lurt!
Hei Gezim, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det kan være én av følgende årsaker til at du ikke har mottatt ververabatten din når du har forsøkt å verve noen: 1. Den du vervet byttet strømleverandør igjen før det var gått én måned. 2. Den du forsøkte å verve har ikke akseptert invitasjonen din. 3. Den du vervet har ikke fått oppstart på strømavtalen sin (se Hvorfor er jeg ikke blitt kunde?). 4. Den du vervet har en en aktiv strømavtale, men dette skjedde etter at fakturaen din ble produsert. Du vil da få rabatten på din neste faktura. 5. Den du vervet var allerede kunde fra før av på det aktuelle strømanlegget. Gjerne kontakt oss direkte på epost [email protected] eller telefon 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Tenker at pris er omtrentlig den samme hos alle; (+/-) men hos Fortums Kundeservice møter jeg alltid imøtekommenhet og forståelse ift utsettelse av fakturaer. Dette er avgjørende idag.
Hei Asbjørn, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på tillitten. Kundetilfredshet er noe vi setter høyt. Vi ønsker at våre kunder har en positiv opplevelse i møte med våre kunderådgivere. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm