Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er svindel. Når dei tilbyr at prisen skal verta mykje billigare en den prisen du har nå og rekninga aukar etter at du får fyrste rekning. Når du så går tilbake til din tidlegare energileverandør såkjem det krav om at du har inngått års-abonnement.
Hei Arvid N Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du opplevde dette. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg, kanskje du har signert avtalen med en av disse. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid og det skal stå om det er avtaletid på avtalene eller ikke binding, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Ikke bruk dette selskapet, de bare lyver for deg og er veldig dyre når regningen kommer.
Hei Tom K Takk for din melding. Vi er opptatt av fornøyde kunder og synd at du opplevde det du beskriver over. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Veldig trege til å svare og Chat fungerer ikke/er stengt. Bestilt strøm fra GNP for 1,5 uke siden, er ikke flyttet enda, eller hørt noe fra kundeservice.
Hei Frode Takk for for din tilbakemelding. Vi har sjekket opp i dette og Chaten skal fungere. Det kan ta noen dager og bytte leverandører pga av samarbeid mellom netteier og strømlevarandør. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette ønsker vi å finne ut av sammen med deg og takk som valgte oss :) Med vennlig alle oss i GNP Energy
Hei, Kan nok ikke gi dere mer enn en stjerne nå dere sender ut forespørsel på kundetilfredshet før dere har begynt å levere tjenester til meg. i deres eget system er jeg oppført som Status: Ikke aktiv (31.01.2020) en annen del av systemet rapporterer fra Lindorf (inkasso): "Reskontro hos faktureringspartner Lindorff er for tiden ikke tilgjengelig"
Hei Hans Takk for at du skriver her. Dette ser ut som en datafeil av det du beskriver over. Dette er fort gjort å rette opp i. I den dataverden vi lever i, i dag. Alle kan gjøre feil og slik er det nok overalt. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på koordinering mellom oss internt, netteier og Lindorf. Synd at du opplevde dette. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning av avtaler. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg- Takk som valgte oss. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Ble oppringt av selger som mente jeg hadde "vunnet" billig strøm i 2 mnd, men det ble etter hvert tydelig at jeg måtte bytte strømleverandør, jeg måtte bare svare "ja" på sms de sendte. Jeg ga uttrykk for at jeg ikke var interessert i å bytte og at hele opplegget virket ubehagelig. Etter å ha lagt på gikk det to minutter hvor jeg ignorerte sms'en, til de ringte meg opp igjen. Samme selger sa at jeg var nødt til å svare ja på meldingen. Jeg sa nei, og at jeg ikke var interessert. Da sa han at jo, jeg måtte, for systemet kunne ikke gå videre med mindre jeg svarte ja. Jeg sa at det var ikke mitt problem, de fikk hjelpe en annen kunde istedenfor. Han forsatte med at jeg bare måtte svare, og at dette var mye billigere enn hva jeg nå betalte for strøm. Jeg sa igjen at jeg var ikke interessert. Da presterte han å si at "det var ikke opp til meg"! Selvfølgelig er det opp til meg! Jeg var ganske irritert nå og ga beskjed om at dette hadde jeg ikke tid til. Han spurte om han kunne ringe meg opp senere, og jeg ga tydelig beskjed om at jeg IKKE ønsket å bli oppringt, før jeg omsider la på da han ikke ville gi seg. De forsøkte å ringe meg opp igjen noen dager senere, men den samtalen ignorerte jeg. Hele opplevelsen var bare ubehagelig og provoserende.
Hei Dame Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse som du ble oppringt av. Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette var tilfelle for deg. Dette skal ikke skje. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Håper du en dag vil teste oss ut, kanskje du også blir postitivt overrasket. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Ble oppringt på bakgrunn av at jeg hadde deltatt i en Internett konkurranse om å vinne 2 mnd gratis strøm. Det har jeg aldri deltatt i, så det er løgn. Ba også om å få se bevis for deltagelse og for å få se ''mine' ' svar fra konkurransen jeg angivelig deltok i.. Det var umulig da de brukte eksterne selgere. Hold dere unna disse løgnaktige svindlerne.
Hei Steven S. L Takk for tilbakemelding. Synd å lese hva du beskriver. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse som du ble oppringt av. Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette var tilfelle for deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, Håper du en dag vil teste oss ut, kanskje du også blir postitivt overrasket. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Roter med fakturaene og overlater til kunden å rydde opp. Mange telefonsamtaler og eposter før jeg fikk riktig beløp å betale.
Hei Casa Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du synes fakturane er rotete, gjerne gi oss tilbakemelding på hvordan du ønsker dem. Vi ønsker alltid å bli bedre og det er mange av våre kunder som ønsker et slikt faktura-system vi har nå. Flott at det løste seg for deg ang riktig beløp, vår jobb er å hjelpe til. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Kontakte oss gjerne på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en TOPP dag og takk som valgte oss. Mvh oss i GNP Energy
Verste strømleverandør jeg har vært bort i. Dårlig kundeservice. Holder ikke det de lover. Svindlere.
Hei Arif Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som forferdelig. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer. Da er det lettere å se hva som du har blitt lovet. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy
Blei oppringt av ein seljar som forklarer at eg har vunne billigare straum i ein konkuranse, og vil berre informere om at han ringer til strømleverandøren min og fortel dei at no har eg fått billigare straum frå GNP. Heilt utan å sei noko om at dette inneber at dette er å flytte abonementet. Tippar mange som blir lurte her. Dette er heller uetisk - og eg trur heller ikkje lovleg å drive telefonsal på denne måten. Ei sak som eigentleg bør meldast.
Hei Sigrund Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du opplevde dette slikt. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig alle oss i GNP Energy
GNP Energy gir meg billig strøm i en fornuftig avtale, slik som det burde være.
Hei Thomas Tusen takk for din tilbakemelding, det var veldig fint å lese at du også er fornøyd kunde. Vi er opptatt av fornuftige avtaler og innmari fint at avtalen passet deg. Det er bare å spre det glade budskapet til flere som du kjenner og ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en TOPP dag :) Hilsen oss i GNP Energy
Har god erfaring. Jeg vurderer jevnlig strøm leverandør
Hei Oddgeir Tusen takk for tilbakemeldingen. Så bra at du har god erfaring med oss og at vi holder det vi lover. Det settes pris på her. Bra at du vurderer leverandører markedet jevnlig. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP Energy
Ingen skjulte agendaer eller innpåslitne selgere som prøver å lure deg.
Hei Magne Tusen takk for din fine tilbakemelding. Det skal være enkelt å være kunde her. Flott at du også er fornøyd med din prisgunstige avtale og at ingen innpåslitne selgere har lurt deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi kan i tillegg finne ut hvem den dyktige selgeren er. Slik at han/hun får beskjed om dette :) Vi ønsker gjerne å hjelpe deg fremover. Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble en kortvarig kunde, jeg installerte 9kw solceller på taket, å siden di ikke har plusskunde avtale så må jeg bytte etter 14 dager bare
Hei Solar Takk for din tilbakemelding og takk som var kunde her. Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbake meldinger på fra kunder. Vi kommer helt sikkert til å få inn flere i fremtiden også. Om du ønsker å prøve oss ut en gang senere, ønsker vi gjerne å følge deg opp. Du kan lett kontakte oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en TOPP dag. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Mvh oss i GNP Energy
Fikk ikke avtalt produkt ved bestilling. Prisen oppgitt var et skjult kampanjetilbud. Hvis dere ønsker å blir bedre kan dere gi kundene deres det produktet dere reklamerer for og som faktisk er bestilt. Det burde også komme tydelig frem at påslaget på -22 øre bare gjelder 3 mnd, i stedet for å gjemme dere bak en prisjustering.
Hei Kjetil Takk for din tilbakemelding. Vi har flere avtaler inne hos oss og derfor litt utfordrene å finne ut hvilken avtale du skriver om i innlegget ditt. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan hjelpe deg med korrekt tilbakemelding på din avtale. Vi har flere avtaler her inne som vi får gode tilbakemeldinger på. Vi vil gjerne hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP Energy
Gir pakkepriser de første to mnd for så å doble prisen. Svært trege til å svare på enkle henvendelser.
Hei Karl E Takk for din tilbakemelding. Om du ønsker oppfølgning av oss etter din pakkeavtale er ute. Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer. Vi svarer alltid. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy
Leveransen er upåklagelig og Enkelt bytte med Elskling.
Hei Tore Tusen takk for din herlige tilbakemelding. Så flott at leveransen din på strøm er bra og at du er fornøyd med oss. Elskling er en flott samarbeidspartner. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy