Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skygg unna

Omtale av  Gandalf

Kommer med helt urealistiske påstander om mulighet for besparelser. Helt åpenbart en useriøs aktør.

Svar fra Kilden Kraft
21.01.2020 14:46

Hei Gandalf Takk for din tilbakemelding og synd at du opplevde det slik. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne deg datasystemet vårt med hvilket påstander du har blitt lovet. Alt skal stå i avtalen din. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy

Forferdelig

Omtale av  Knut T

Ett av de verste strømselskap det går an å knytte seg til. De sender ut fakturaer i hytt og pine. Liker du å sitte i tlf med kundeservice for 0 få ordnet opp så er dette selskapet for deg. Du blir ikke ensom her. Får nok å gjøre resten av kundeforholdet.

Svar fra Kilden Kraft
16.01.2020 21:24

Hei Knut T Takk for din tilbakemelding. Leit å lese at du ikke er fornøyd. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på kundeservicen vår. Hvis det er noe feil som har skjedd med fakturaene dine. Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post [email protected] (hvis du absolutt ikke vil ringe nå) Slik at vi finner deg raskt i systemet, med ditt kunde nummer. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy

Har aldri bestilt dem engang og nå truer de med inkasso!

Omtale av  Ksørlie

Har aldri bestilt dem engang og nå truer de med inkasso! SVART VIRKSOMHET. Fetter er en grusom sleip og grådig spam virksomhet . Nådeløst. Bu

Svar fra Kilden Kraft
21.01.2020 10:30

Hei Ksørlie Takk for tilbakemelding. Hvis dette har skjedd... forstår vi at du er fortvilet. Det er ingen leverandører som har lov til å bestille avtaler uten godkjenning fra kunde! Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi lett kan finne ut av når, hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med ? Dette ønsker vi å finne ut av med deg. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor salg, siden vi er få folk på hovedkontor. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år og vi er stolt av jobben vår. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig alle oss i GNP Energy

Holder ikke hva som loves

Omtale av  Terje

Holder ikke hva som loves. Jeg kommer til å ta kontakt med Forbrukerrådet om lovligheten av dette. Det er normalt at man får ett angrettskjema.

Svar fra Kilden Kraft
21.01.2020 10:27

Hei Terje Takk for din tilbakemelding. Vi vet ikke hva du har blitt lovet utifra det du skriver over. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan hjelpe deg med korrekt tilbakemelding på din avtale. Vi ser raskt hva slags avtale du har og hva du hadde blitt lovet og hvem du har vært i kontakt med. Alle privat kunder har 14 dager angrerett etter signering, slik er det hos alle leverandører. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig alle oss i GNP Energy

Vinner av julekalender

Omtale av  Jostein

Jeg ble oppringt og fortalt at jeg var en av 50 som hadde vunnet i julekalenderen deres, selv om jeg ikke husker å ha deltatt. Jeg hadde vunnet 2 måneder med redusert strømpris, og jeg kunne også få en 10-på topp-avtale, en garanti om at selskapet alltid skulle ligge blant de ti billigste. Jeg ville ikke si noe før jeg fikk lest betingelsene, og bad de sende alt på Mail. Da jeg etterhvert fikk noe fra de, var ikke gevinsten jeg visstnok hadde vunnet nevnt med et ord. Tror ikke jeg kommer til å svare de noenting,

Svar fra Kilden Kraft
15.01.2020 15:27

Hei Jostein Takk for tilbakemelding. Beklager hvis du har blitt lovet noe og ikke fått dette. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med andre eksterne selskaper innenfor salg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig alle oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Oppretter abonnement uten samtykke

Omtale av  Jonas

Oppretter abonnement uten samtykke - saken sendt videre til inkasso. Bestrides selvsagt - Skulle anmeldt de

Svar fra Kilden Kraft
15.01.2020 15:27

Hei Jonas Takk for din tilbakemelding, synd hvis du har opplevd dette. Det er ingen leverandører som har lov til å opprette et abonnement uten samtykke fra kunden. ( så noe må ha skjedd her, hvis dette er tilfelle ) Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi raskt kan hjelpe med korrekt tilbakemelding. Vi finner deg lett i data-systemet vårt og ønsker gjerne å hjelpe deg. Vi får ofte gode tilbakemeldinger på strøm-avtalene våre av kunder. Sjekk gjerne disse på https://no.gnp.energy/ Mvh Gnp Energy

Bedrageri

Omtale av  Arve

Det er det verste firmaet jeg har vært bort i. Selger oppga ingen ting om brytningsgebyr. Styr unna for all del. Useriøse selgere og kundebehandling sentralt i firmaet.

Svar fra Kilden Kraft
14.01.2020 20:20

Hei Arve Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det. Avtaler med avtaletid medfører et brytningsbegyr, hvis kunden går ut før avtaletiden er over. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennelig alle oss i GNP Energy

Bondefangeri!

Omtale av  Harald O

Om det ringer noen fra dette selskapet, be de ryke og reise. Det du eventuelt oppfatter som en "avtale" fra selger, vil ikke bli oppfattet som avtale når de flår deg for penger. En anmeldelse til politiet er det eneste riktige. Hold dere langt unna!

Svar fra Kilden Kraft
14.01.2020 20:19

Hei Harald O Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på din avtale. Vi ser raskt hva slags avtale du har og hva du hadde blitt lovet. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg, vi har flere avtaler som kunder kan velge i (med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en flott dag. Mvh Gnp Energy

Det ble ikke det som de hadde lovet da de ringte meg og ba for å bytte min strømleverandør hos dem

Omtale av  Maya

Det ble ikke det som de hadde lovet da de ringte meg og ba for å bytte min strømleverandør hos dem. Jeg byttet hos dem og var svart fornøyd, så ville bytte tilbake. Da sa de at jeg må da betale 150kr hver måned hele året. Jeg vil aldri bytte igjen når jeg kommer tilbake til min tidligere leverandør. Takk.

Svar fra Kilden Kraft
14.01.2020 20:18

Hei Maya Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slikt. Da har du helt sikkert avtaletid på avtalen din. Vi har avtaler med og uten avtaletid som vi får gode tilbakemeldinger på, se gjerne på hjemmesiden vårpå https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Meget bra med GNP Energi Norge

Omtale av  Gunnar M. M

Meget bra fornøyd med GNP Energi Norge. Anbefales til alle

Svar fra Kilden Kraft
09.01.2020 13:13

Hei Gunnar M. M Tusen takk for flott tilbakemelding. Så hyggelig å se at du også er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske. Vi hjelper deg gjerne med oppfølgning :) Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

De ringte min eldre far og lurte han trill rundt!

Omtale av  Tommy

De ringte min eldre far og lurte han trill rundt! Så sendte de ham sms der han skulle svare :JA. Da han så ikke gjorde det, så fortsatte de å sende ut samme sms OG å ringe å purre på at han MÅTTE svare JA på sms. Til slutt gjorde han det og vipps så hadde han bundet seg til en 12 mnd avtale som det kostet et saftig "gebyr" på flere tusen kr å si opp! Helt utrolig hvordan disse svindlerne får holde på! HOLD DERE LANGT UNNA! TRO IKKE PÅ NOE DE VERKEN DE SIER ELLER SKRIVER!!

Svar fra Kilden Kraft
20.01.2020 10:26

Hei Tommy Takk for tilbakemelding og synd at din far opplevde det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på. Vi har flere avtaler med og uten avtaletid. Alle privat kunder får alltid 14 dagers angrefrist etter signering... om en ikke ønsker produktet alikevell. ( slik er det hos alle leverandører ) Alt skal stå i avtalen hos din far.. sms, e-post eller email. ( eller så kan en også ringe inn om en ikke ønsker avtalen alikevell til vår kundeservice. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne han i systemet, så vi kan hjelpe dere med hva som kan ha skjedd. Vi sammarbeider med eksterne selskaper på salg, kanskje han har vært i kontakt med disse med denne avtalen du beskriver over ? Ønsker deg en god dag, vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy

God rådgivning

Omtale av  Maria T. A

Jeg så Gnp Energy lå som billigste strømleverandør og ringte deres kundeservice og ville bestille den bestille strømavtalen jeg fant. Men den jeg pratet rådet meg til en annen avtale som har vist seg å være enda billigere.

Svar fra Kilden Kraft
02.01.2020 12:16

Hei Maria T. A Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne :) Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy

Billig strøm

Omtale av  Lilijan

Jeg har GNP Energys spot avtale på strøm fordi jeg ble fortalt at den det er en rimelig, enkel og grei strømavtale. Derfor bestemte jeg å prøve og har vært fornøyd frem til nå.

Svar fra Kilden Kraft
02.01.2020 12:16

Hei Lilijan Tusen takk for din tilbakemelding, det var veldig hyggelig å lese. Vi er opptatt av å være en enkel, grei, forutsigbar og en vennlig strømleverandør. Det er bare å spre det glade budskapet til flere som du kjenner og ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en topp dag :) Hilsen oss i GNP Energy

Styr unna GNP Enregy - Bedrageri

Omtale av  Hansa

Selskapet driver svært useriøst. Min kone ble lurt over på en strømavtale med opptil trippel strømpris og 12 mnd binding.

Svar fra Kilden Kraft
02.01.2020 11:06

Hei Hansa Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at du synes at din kone ble lurt. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennelig alle oss i GNP Energy

Angrerett

Omtale av  Elin

Jeg benytter meg av angreretten da jeg ikke vil bytte strømleverandør.

Svar fra Kilden Kraft
02.01.2020 10:33

Hei Elin Takk for din melding. Helt i orden at du har benyttet deg av din angring. Alle privat-personer har 14 dagers angrerett om de ikke ønsker avtaler fra leverandører. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg fin dag :) Mvh GNP energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Min gamle far blei lurt til dette gjennom en SMS med flotte lokketilbud

Omtale av  Ellen S. K

Min gamle far blei lurt til dette gjennom en SMS med flotte lokketilbud. Først sender de ei regning som er skyhøy. Ikke så mye annet å gjøre enn å betale den. Så døde faren min, og mora mi sa opp avtalen. Da fikk vi ei ny regning for samme periode. Nå har jeg nettopp fått bruddgebyr på 1500 kroner. Hold dere unna!

Svar fra Kilden Kraft
02.01.2020 10:32

Hei Ellen S. K. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik og innmari trist det som har skjedd med din far. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne han i systemet, så vi kan hjelpe dere med hva som kan ha skjedd. Vi har mange fornøyde kunder hos oss. Ønsker deg en god dag Med vennlig hilsen oss i GNP Energy

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR