Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har aldri tegnet avtale med GNP energy, men har likevel blitt fakturert med over 2000kr!!!!!! Hvordan i alle dager er dette mulig?!!!!!
Har aldri vært kunde i dette selskapet, og har tidligere betalt regninger for strøm og nettleie denne måneden. Er dette s******? Oppsiktsvekkende høy regning var det også.. ekkelt at dere krever direkte fra Vipps når vi ikke har noe kundeforhold. Lukter s****del lang vei..
Jeg har ingen grunn til å være misfornøyd. Men kundeservice må oppgraderes slik at vi med UVANLIGE spørsmål kan få svar noe raskere. Yakk@
Høye priser, uoversiktlige regninger, bindingstid det ikke ble opplyst om, pristak som ble fjernet. I store trekk det samme som alle andre kunder i dette selskapet, ekstremt misfornøyd og litt overrasket over hvordan det er mulig for de å fortsatt få lov til å holde på
Har aldri vært borti en sleipere selger enn han som ringte meg fra GNP! Fraråder å inngå avtale med dette selskapet på det sterkeste! Jeg spurte han om dette var en bedre avtale enn den jeg hadde fra før, og han sa at poenget var å få en god avtale, og at jeg kom til å smile når jeg fikk fakturaen! Dette er så langt fra virkeligheten en kan komme! Den første fakturaen besto av 3 måneder, (2 måneder forskudd) til en høyere pris enn jeg hadde fra før, i tillegg har dei sikret seg 12 mnd oppsigelse, med bruddgebyr. Aldrig mer GNP!!!
Dårlig fra ende til annen, fakturer på forskudd og overfakturer. Aldri igjen!
Forståelse fra kunde kontakt svært fornøyd med å løse saken
GNP Energy kjøpte opp et selskap for å slippe unna faste avtaler med kunder som hadde greie strømpriser. Vi fikk en e-post med info om ny kundeportal og kundenummer etc. ingenting skulle bli annerledes for meg som kunde sto det også. Men fikk nå nylig en e-post fra tinde at mitt forhold har blitt overført til dem, sammen med en regning på 12.900kr - takk og adjø for alltid GNP Energy og alt som tilhører. Styr unna.
Advasel: Forrige uke fikk jeg faktura fra Tinde Energi. Et selskap jeg ikke har avtale med. GNP hadde flyttet avtalen min (som jeg har avtale med) til dette selskapet uten at jeg hadde fått noen informasjon. De henviser til en børsmelding. De forsikret at betingelsene skulle være de samme. Det har tydeligvis Tinde ikke får beskjed om. De har sendt faktura med betingelser jeg aldri har hatt eller inngått noe avtale om. GNP henviser på sin telefonsvarer til Tinde. Tinde svarer ikke på mail eller telefon. Ingen av selskapene legger ut informasjon på sine hjemmesider eller FB om situasjonen. Slike energi og strømselskaper må man unngå å være kunde hos.
Vi hadde 3 årig fastprisavtale (inngått vår -21) med maxpris som vi var veldig fornøyd med...inntil i går?? Da fikk vi brått en velkomsthilsen fra Tinde Energi?....og noen timer etterpå kommer det fakturavarsel på over 11 000.- forskuddsbetaling/stipulert bruk!!! Hjælp, er det mulig?!? 11.juli fikk vi melding fra GNP om at vi hadde fått nytt kundenr. pga nytt system. (Ny layout/avsender av faktura/samme avtale som før...) Ingen info om at avtalen var sagt opp el at vi skulle få en ny strømleverandør!!! Snakk om avtalebrudd og manglende informasjon, ren og skjer mafiavirksomhet. Uhørt!!! Så styr langt unna begge disse selskapene!!
GNP oppkjøper Tinde Energi, for så å flytte alle kunder med fastpris/pristak til Tinde Energi og fakturerer et beløp tilsvarende det vi har betalt for strøm i hele 2022 for august mdr. Rett og slett lureri!
Bare god erfaring med imøte med mine spørsmål angående fakturering.
Hei Januz, Så hyggelig å lese din tilbakmelding! Takk for at du er vår kunde. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du skulle ha noe spørsmål. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Enkel og ryddig og god kundebehandling. For meg og mine i vår husstand så bruker vi veldig lite strøm. Slik at det da spiller det liten rolle. Vi merker i liten grad bytte av leverandør hos oss. Har byttet mange ganger tidligere. Orker ikke bytte mer.
Hei Reidar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter veldig stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Uoversiktlig forhåndsfakturering ! Fiktive priser ! Svært vanskelig å finne ut hva man virkelig betaler for levert strøm. Selskapet har lenge operert med noe de kaller gjennomsnittspris, en pris som ikke tar hensyn til hvilken strømsone kunden bor i.
Hei Ole S, Det er veldig synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi på kundeservice ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på saken og avtalen din og komme frem til en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Jeg takker for meget hyggelig og forståelsesfull telefonsamtale i dag!
Hei Bjørg, Så hyggelig å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. Dette setter vi stor pris på! Vi jobber hver dag for å forbedre vår kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss om du har noe spørsmål. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Vi hadde nylig overført abonnementet vårt til Tibber, og kun to dager etter at det ble gjeldende, fikk vi mail fra dem om at vi hadde sagt opp igjen?? Etter litt undersøkelse, viste det seg at GNP Energy uten vår viten eller vilje, hadde overført kundeforholdet til seg selv!! Vi var helt sjokkerte over denne måten å drive business på. De får nå betalt for to dager av vårt strømforbruk, bare ved å være frekk!! Jeg kan bare anbefale ALLE å holde seg LANGT unna et så useriøst firma!
Hei Tone O. M, Vi beklager så mye for at du har denne opplevelsen av oss som strømleverandør. GNP Energy har kjøpt opp Tinde Energi. Alle Tinde sine kunder har blitt informert om dette i et skriv som ble sendt ut. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice så kan vi forklare deg dette nærmere om det er ønskelig. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.