Meny
Hafslund Strøm er nå blitt til Fortum
Hafslund Strøm og Fortum er nå samme selskap. Klikk her for å gå til Fortum.

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

Bytt til Hafslund Strøm
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
22%
anbefaler
Hafslund Strøm

"Kvalitetsstrøm"

Omtale om Hafslund Strøm skrevet av Øivind for 18.08.2021 13:16

Hafslund Strøm har totalt 334 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hafslund Strøm?
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kvalitetsstrøm"

Skikkelig god strøm som kommer jevnt og fint ut av kontakten. Ikke noe kladder eller tull. Jeg har ennå ikke merket noe forskjell på strømmen om den kommer fra vannkraft eller vindkraft, men det har de sikkert styr på selv. Det er i alle fall godt å vite at at jeg ikke har sånn billigstrøm som ikke er like pålitelig som det jeg har fra Hafslund. Alle disse billigselskapene som er der ute kan jo ikke levere like god strøm alle sammen. Det er alltid en sammenheng mellom pris og kvalitet.

Svar fra Hafslund Strøm
23.08.2021 14:34
Hei Øyvind. Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Godt å høre at du er fornøyd med oss! Ha en riktig fin dag videre! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Bytt.no
"Kvalitetsstrøm" skrev Øivind om Hafslund Strøm

Har du en tilsvarende erfaring med Hafslund Strøm?
Gjør som Øivind og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Hafslund Strøm du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble kunde uten samtykke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde å ringe dem opp øyeblikkelig men allerede 11:41 var det «stor pågang». Jeg vil såklart vite hvordan i alle dager det har seg at jeg har blitt kunde hos dem. Jeg er fornøyd kunde hos Tibber og har ingen intensjon med å bytte. Ler av at det står at de har «100% fornøydgaranti» k velkomstemailen». Personlig så er det absolutt ingenting jeg er fornøyd med men regner ikke med at de justerer statistikken sin ;P

Svar fra Hafslund Strøm
23.08.2021 14:33
Hei Cody O. Veldig beklagelig å høre om din erfaring med oss som strømleverandør. Dersom du har blitt overført til oss ved en feil eller uten din godkjennelse er det selvsagt noe vi må rydde opp i øyeblikkelig. Du kan enkelt bytte tilbake til ønsket strømleverandør igjen ved å ta kontakt med dem, men det er viktig at du tar kontakt med oss slik at vi får sett på saken og ryddet opp slik at du ikke blir fakturert noe. Ta gjerne kontakt med oss på Messenger via vår Facebook-side Hafslund Strøm, der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Oversiktlig app og lavt påslag :)"

Vært kunde i flere år og er meget fornøyd. Lavt påslag med webspot, og lurer jeg på noe finner jeg det meste i appen. Fakturaene kommer på vips og all historikken er lagret der. Jeg skulle dog ønske at appen kunde bli oppgradert, tidligere kunne jeg blant annet få fakturaoversikten her.

Svar fra Hafslund Strøm
23.08.2021 14:33
Hei Martin. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på. Også veldig godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Når det kommer til MinSide så jobber vi kontinuerlig med å gjøre de digitale løsningene våre enda bedre. Du skal imidlertid kunne ha fakturaoversikten tilgjengelig på "faktura"-fanen på MinSide/App. Dersom du ikke har det, ta gjerne kontakt med oss slik at vi får sett på saken. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via Messenger på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Strøm"
1 syns denne omtalen er nyttig

To ekstra poster på min faktura som Hafslund har valgt å legge til. Prisgaranti og Trygg Hverdag. De har også et "fast beløp" på kr 59,90 pr med som er gebyr. Dette koster meg tilsammen 144 kr pr. mnd i tillegg til nettleie og forbruk.

Svar fra Hafslund Strøm
23.08.2021 14:33
Hei Jan. Veldig beklagelig å høre at du har fått tjenester i din avtale som du ikke ønsker. Maksprisgaranti og Trygg Hverdag er tilleggstjenester som er helt valgfrie og kan avsluttes når som helst. Fastbeløpet i avtalen din hører imidlertid til hovedstrømavtalen, og er noe som alle strømavtaler uansett leverandør har. Dette inneholder blant annet lovpålagte elsertifikater. Beløpet er imidlertid forskjellig ut i fra hvilken strømavtale du har. Ta gjerne kontakt med oss, slik at vi kan få sett på saken din og finne en hyggelig løsning, både i forhold til tilleggstjenestene og avtalen din. Vi kan kontaktes på tlf 21494949, [email protected] eller via Messenger på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Rødegaard
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig app og nettløsning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettløsning og app er begge uvanlig dårlige, tilnærmet ufunksjonelle. Webspot er deres billigste avtale, som i teorien skal bestilles og håndteres på nett. Det er faktisk tilnærmet umulig, så man må ringe. Det er tilnærmet umulig å følge med på strømprishistorikk og hva man har betalt. Kan være det er forbedret i det siste. Ikke billigst, for tiden er Agva sin spotavtale billigere, ser det ut som. Men denne type info er alltid upålitelig.

Svar fra Hafslund Strøm
11.08.2021 15:50
Hei Rødegaard. Beklagelig å høre at du ikke er helt fornøyd med appen og nettsiden vår, men vi setter veldig stor pris på tilbakemeldingen din. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre de digitale løsningene våre enda bedre, slik at man som kunde selv skal kunne ordne og ha oversikt over alt vedrørende sin strømavtale. På appen vår skal du nå ha tilgang til rapport som viser strømforbruk helt ned til time for time, dagens spotpris i ditt område, energirapport for hver mnd, faktura og oversikt over bolig og avtalen din. Det er likevel fortsatt flere funksjoner vi jobber med å få på plass. Dersom du har forslag til funksjoner du føler mangler både på app og web, ta gjerne kontakt med vår kundeservice, slik at vi kan ta dette videre! Slike tilbakemeldinger fra våre kunder og brukere er meget nyttig for oss :) Send oss gjerne en melding via Messenger på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Hafslund Strøm har totalt 334 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR