Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Pålitelig, lett å snakke med

Omtale av  Kenneth D

Pålitelig og lett å snakke med... Grei og oversiktlig nettside

Svar fra NorgesEnergi
24.02.2021 08:53

Hei Kenneth D! Takk for hyggelig tilbakemelding :) Ønsker deg en fin dag, mvh Rebecca, Norgesenergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Godt fornøyd

Omtale av  Siv A

God kundeservice, god pris på strøm og gode avtaler

Svar fra NorgesEnergi
24.02.2021 08:53

Hei Siv A :) Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som strømleverandør. Ønsker deg en fin dag! Mvh Rebecca, Norgesenergi

Vi betaler for deres feil

Omtale av  Anne

Vi ble tilbudt en ekstraavtale over telefon og takket ja til den. Lite visste vi om at regningen ikke kom på Min side, men ble sendt i posten. Dessverre presterte Norges Energi å sende den til gammel adresse, til tross for at alt annet fra dem kom til nåværende adresse. Vi hadde aldri vært registrert med den gamle adressen hos NE og var folkeregistrerte en helt annen plass. Så vi fikk aldri vite om disse regningene før et saftig inkassovarsel kom på mail. Vi tok kontakt med NE som lovte alt mulig, men ikke ordnet noen ting. Inkassoregningen økte og vi betalte den til slutt. Da opphørte all kommunikasjon fra NE plutselig.. Jeg skrev tidligere en negativ omtale og ble straks kontaktet av en ansatt som skulle fikse dette for oss. Hun ba om detaljer og etter disse var sendt hørte vi aldri fra henne igjen og vi fikk ingen refusjon. Har selvsagt byttet strømselskap og kommer aldri til å være kunde hos Norges Energi igjen.

Svar fra NorgesEnergi
24.02.2021 08:53

Hei Anne, Beklager så mye for din dårlige opplevelse. Dette vil vi gjerne rette opp i! Kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi får sjekket opp i saken. Mvh Rebecca, Norgesenergi :)

Kjeltring-firma, styr unna!

Omtale av  Arvid

Denne strømleverandøren frister med attraktive spotprisavtaler, som de endrer etter kort tid uten å varsle kundene. De tilbyr også prismatch, men kommer med tilleggskrav når man dokumenterer prisen fra andre leverandører. Kundeservice bruker 7 dager (!) på å besvare email, og de ansatte motsier hverandre når det gjelder avtalevilkårene. Det er godt gjort å lage strømavtaler som ikke engang de ansatte forstår! Forbrukerrådet advarer mot dette selskapet, og det er ikke uten grunn...

Svar fra NorgesEnergi
24.02.2021 08:53

Hei Arvid! Vi endrer aldri avtaler for kundene våre med mindre avtale går ut av vårt sortiment, om det ikke er opprettet eFaktura/avtalegiro innen fristen om det er oppgitt i vilkårene at det er et krav, eller om det er en kampanjeavtale som varer i en viss periode (da er det så klart også oppgitt i avtalevilkår). Informasjon og betingelser for vår prismatch finner du her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Når det kommer til lang behandlingstid på epost, må jeg beklage så mye! Vi har stor pågang på kundesenteret for tiden og har derfor lengre behandlingstid/ventetid, dessverre. Ønsker deg en fin dag! Mvh Rebecca, Norgesenergi

3 fakturaer på en måned

Omtale av  Cherry

Elendig er det beste ordet jeg kan utrykke meg med. Vanligvis ville jeg ikke skrevet dette, men denne måneden har jeg fått tre fakturaer fra dem med forskjellige beløp (en på epost, en I posten og en efaktura). Etter å har ringt opp flere ganger, etter å ha mottatt de to første fakturaene, og til slutt fått svar, påstod de at en av fakturaene er en sein faktura for desember og at den andre er for Januar. En dag etter det, får jeg enda en faktura i eposten. Sjokkert ble jeg! Jeg sendte dem epsot, fordi jeg aldri får tak i dem på telefon, og jeg fikk svar at fakturaen er blitt utsatt til slutten av måneden (og jeg har ikke mottatt den før), og at fakturaen er tom 23 i første. Dette er helt tull! Jeg har allerede betalt for HVER måned siden jeg overførte til dem, skulle aldri ha gjort det. Var den verste avgjørelsen jeg tok. Vet ikke hva unnskyldningen dems kommer til å være nå. Syntes det var viktig å dele dette siden det føles veldig irriterende. Tre fakturaer i løpet av en måned er uakseptabelt!

Svar fra NorgesEnergi
24.02.2021 08:53

Hei Cherry! Dette høres virkelig ikke bra ut. Her må det helt klart ha skjedd en feil da vi vanligvis fakturerer alle kundene våre månedlig. Det må vi beklage så mye for! Kontakt oss gjerne på tlf: 381 00 080 eller [email protected] slik at vi kan se på dette :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Prisjustering ved årsslutt

Omtale av  Hdmxxl

Topp 5 prisavtalen justeres mot noen dyre strømselskap ved årsskiftet. Og havner da sammen med mange flere strømselskap med helt lik topp 5 pris. Så da er det brått 8-10 avtaler som er blant de 5 billigste. Og det rare er at Norgesenergi og alle de andre havner på 5te. Plass hvert år

Svar fra NorgesEnergi
24.02.2021 08:53

Hei Hdmxxl. Strømavtalen Topp 5-garanti sikrer deg en variabel strømpris som på årlig basis alltid er blant de 5 beste, målt mot en representativ liste over konkurrentene våre. Avtalen tilbys kun til utvalgte kunder. Prisgarantien regnes fra nyttår til nyttår, og sikrer deg en god strømpris over tid. Med Topp 5-garanti har du alltid en konkurransedyktig strømavtale, selv i perioder hvor strømprisene påvirkes av årstid og værforhold. https://norgesenergi.no/faq/hva-er-forskjellen-pa-spotpris-og-variabel-pris/ Kanskje spotpris passer bedre for deg og ditt forbruk? Kontakt oss gjerne på tlf 381 00 080, [email protected], facebook eller chat så sjekker vi gjerne opp i avtalen for deg :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!

Elendig kundeservice med lang ventetid selv om man er "nr 1 i køen."

Omtale av  Lars

Har ikke noe positivt å si om Norgesenergi. Har nå prøvd å få svar på ett spørsmål, men til tross for at jeg har vært nr 1 i køen har jeg stått mer enn 10 minutter i kø. Vil du spare deg for mye frustrasjon, ligg langt unna disse.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2021 15:13

Hei Lars! Det er leit å høre at du er misfornøyd med oss. Vi har utrolig stor pågang for tiden og har derfor lengre ventetid/behandlingstid enn vanlig. For rask hjelp kan du også benytte deg av vår chat på hjemmesiden vår: www.norgesenergi.no :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR