Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skyhøye priser og lureri!

Omtale av  Elinor P. S

Kundebehandler direkte løy til meg da han ville ha meg som kunde. Dessverre gjennomskuet jeg ikke det da. Jeg betaler skyhøye priser for strømlevering som jeg har ett års avtale på. Jeg avbryter kontrakten uansett, for å betale seg ut av den er billigere enn å betale 55,87 øre/kWh! Dette selskapet må ikke brukes!!!!

Svar fra Kilden Kraft
27.05.2020 12:36

Hei Elinor P. S Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du føler deg lurt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi har drevet en god stund og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Ta gjerne en titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Uoppriktig

Omtale av  Hajaqa

Jeg var kunde hos en annen strøm leverandør. Jeg betalte alt for mye penger for strøm da. Jeg ringte og snakket med GNP. Som de andre ble jeg lovet mye mindre pris. Men nei det ble ikke mindre men andre kostnader som fast månedlig betaling også. De er verken billigere eller bedre leverandør men en virksomhet som med gode løfter bedrager folk.

Svar fra Kilden Kraft
27.05.2020 12:36

Hei Hajaqa Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde oss som uoppriktig. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne kan sjekke på vår hjemmesiden https://no.gnp.energy/ Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker å finne ut av dette med deg. Med ønske om en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Den dagen jeg er ferdig med disse svindlerne skal jeg drikke cognac og flagge.

Omtale av  Arnt N

Har fått regning for april 2020. 65,50 øre på kwh, andre SERIØSE selskap betaler nesten for å ha kunder, selgeren deres la frem for meg en helt annen historie enn den jeg opplever nå. Har nylig fått tilbud fra en annen leverandør på 28 øre pr. kwh. Gudsjelov bare noen triste månder igjenn.

Svar fra Kilden Kraft
05.06.2020 14:50

Hei Arnt N Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om regningen din. Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg raskt i data-systemet vårt. Dette vil vi selvfølgelig finne ut av og se hva som har skjedd. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Angreskjema?

Omtale av  Kjell B

Finner ikke angreskjema, hvor er det? Det skal jo være her noe sted, jeg svarte JA før jeg hadde tenkt meg godt nok om og vil benytte angrefristen, dette skjedde 14 mai kl.14.59.

Svar fra Kilden Kraft
18.05.2020 14:43

Hei Kjell B Takk for din tilbakemelding. Du trenger kun å kontakte oss på [email protected] eller telefon 21 65 10 00 at du angrer strømleveransen. Vi har flere avtaler inne hos oss på https://no.gnp.energy/som du gjerne kan sjekke om du vil. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Krav uten noen levering av strøm

Omtale av  Arvid H

Inkassovarsel på strøm til ikke kunde etter avslag på levering av strøm til meg.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Værste strømselskap jeg har vært borti

Omtale av  Gunn

Værste strømselskap jeg har vært borti. Når man ringer for å spørre ang angrefrist får man til svar* gidder ikke diskutere med deg* du har gått Noen få dager over tiden for angrefrist Beløp kr 1400,- et det sånn man behandler kunder? Så styr unna dette selskapet.

Svar fra Kilden Kraft
05.06.2020 14:50

Hei Gunn Takk for din tilbakemelding. Synd å lese det du skriver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her. Kan se ut som vi har bestilt strøm til deg fremover i tid når vi ikke har hørt fra deg innen 14 dager. Derfor blir det brytningsgebyr. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Brytningsgebyr

Omtale av  Jorunn

Svarte dessverre ja på en sms fra GNP energy på billig strøm. Ønsket tilsendt en avtale samt angrerettskjema. Svaret jeg fikk, var at jeg hadde svart ja på sms og det var det. Ble aldri koplet opp mot GNP, men fikk i dag et "brytningsgebyr" på kr. 1650.- selv om SMSen viste et avtalebrudd på kr. 150.-. Hva det andre er, vet jeg ikke. Klagen min er sendt videre. Hold dere langt unna dette useriøse strømselskapet. Hilsen en sint oslo-dame.

Svar fra Kilden Kraft
27.05.2020 12:36

Hei Jorunn Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema) I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Kilden Kraft har 913 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR