Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Fornøyd

Omtale av  Kristin

Fornøyd. Spesielt pga garanti om bruk av vannkraft og at de ikke vil bruke vindkraft

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:29

Heisan. Strømavtale med opprinnelsesgaranti for 100% vannkraft betyr at vi som leverandør betaler for at det skal produseres like mye vannkraft som din husstand forbruker. Ved å ha en slik ordning kan du derfor sikre at det tilføres like mye vannkraft til strømnettet som du, og alle andre med opprinnelsesgaranti, forbruker. Hilsen Emil

Nyttig (2)

Takk!

Omtale av  Ek

Jeg vil takke dere andre som har lagt inn omtaler de siste dagene. Jeg ble oppringt nå med samme tilbud, tok et raskt google søk fant disse omtalene og sparte tid og penger ved å avslutte samtalen.

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:28

Hei. Enda godt at det er mange som tar seg tid til å gi oss tilbakemeldinger slik at alle kan få den avtalen og leverandøren som passer best til sitt behov. Vi tar også inn alle tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre oss, og gi en bedre kunde opplevelse til alle våre potensielle, nye og gamle kunder fremover i tid. Hilsen Emil

Nyttig (2)

Fornøyd bruker

Omtale av  Svanhild

Brukervennlig. Faktura er oversiktlig og gir informasjon om forbruk og priser.

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:28

Hallo. Så godt å høre at du er fornøyd med oppsettet vi har i dag, om det noen gang skulle være noen tvil er det bare å ta kontakt med vår kundeservice på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected]. Hilsen Emil

Nyttig (2)

Forutsigbar strømpris.

Omtale av  Roar A. E

Håper på fortsatt gode forvaltere. Vist ikke blir det spotpris senere👍

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:28

Hei. Vi har full tro på at våre forvaltere kommer til å forhandle inn gode priser for alle våre kunder og at dere blir like fornøyde som det vi er =) Hilsen Emil

Nyttig (2)

Som en helt ordinær strømleverandør

Omtale av  Anita G

Jeg har få preferanser i forhold til strømleverandør. Helt ordinært.

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:28

Hei. Da håper jeg vi i Tinde Energi kan gi deg en positiv preferanse på hvordan du ønsker at din strøm leverandør skal være =) Hilsen Emil

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Svindel/lureri!

Omtale av  Geir

Ble oppringt av en selger om at jeg hadde vunnet en konkurranse. Dette er ren løgn og svindel ettersom jeg aldri har deltatt i denne "konkurransen". Han påsto at jeg hadde lagt inn e-postadressen min på en side på Facebook, men det har jeg aldri gjort. Likevel hadde de e-postadressen min, og ville bare ha den bekreftet. Styr unna dette useriøse firmaet!

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:28

Hei. Vi bruker eksterne Telemarketing byråer som utfører salg på vegne av oss og her har det dessverre gått litt over i «stokk og stein». Selgerne skal på ingen måte prøve å lure eller komme med falske påstander, for det kommer hverken oss eller våre kunder til gode. Det er mange konkurranser som bare krever en "Del, lik eller kommenter" for å godkjenne kontakt gjennom telefon. Ta gjerne å kontakt oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om det er noe du skulle lure på. Hilsen Emil

Nyttig (4)

Veldig god service

Omtale av  Thore M

Jeg er fornøyd og for en god oversikt av strømmen jeg bruker

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:28

Hallo. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strøm leverandør. Håper du får en super sommer =) Hilsen Emil

Nyttig (2)

Lureri og fanteri

Omtale av  Morten D

Tinde ringer og legger ut i det vide og det brede om at man har vunnet konkurranser, penger, gavekort for så å prøve å hanke forbrukere inn i rådyre avtaler MED bindingstid. Det vil bli klage til forbrukertilsynet på dette, da dette er særdeles uetisk og høyst sannsynlig brudd på konkurransetilsynets lover og regler. Makan til aggressive selgere som pusher og ikke minst utelater viktig informasjon som bindingstid og pris etter 2 mnd med halv pris har jeg aldri vært borti. Det er ikke ofte jeg ønsker selskaper vondt, men Tinde håper jeg går konkurs fortere enn svint, for dette trenger vi virkelig ikke i markedet.

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:28

Hei. Det er kjedelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse hos oss og at selger var altfor pågående. Selgerne våre kontakter de som har gitt tillatelse til å bli oppringt ved påmelding i konkurranser om et tilbud angående en strøm avtale hos oss. Dette er på ingen måte en dårlig avtale vi tilbyr, og selgere informerer om avtalevilkår og det det blir tilsendt en sms bekreftelse med de samme vilkårene slik at du kan lese det selv før du eventuelt bestemmer deg. Hilsen Emil

Nyttig (4)

Veldig bra

Omtale av  Eirik

Veldig hyggelig kunde servce, samtidig som d er veldig godt å være her

Svar fra Tinde Energi
14.06.2021 14:39

Hei. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om du skulle lure på noe. Ha en flott dag videre, Hilsen Emil.

Nyttig (2)

Omtale

Omtale av  Senad A

Fornøyd med kontanten og fått relevant informasjon

Svar fra Tinde Energi
14.06.2021 14:39

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om det skulle være noe du lurer på ta gjerne kontakt. Ha en strålende dag videre, Hilsen Emil.

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

God kundeservice

Omtale av  Anne L. H

Det gis inntrykk av å ha en åpen tone for kundene sine, og at terskelen for å melde problemer er akseptabel lav. Fornøyd så langt😊

Svar fra Tinde Energi
14.06.2021 14:39

Hei. Vi sikter oss inn på å ha en av de beste kundeservice opplevelsene innenfor strøm markedet og jobber da alltid med å forbedre oss. Håper du fortsetter og er like fornøyd i fremtiden som du er i dag. Hilsen Emil.

Nyttig (2)

Det går ikke å få tak i og rett ettter prata med dere ras det inn regmnibger

Omtale av  Siljekathrin S

Dårlig og Prøver mannen og ringe så skjer det ingenting jeg fikk vite i etterkant at de tar før betalt pluss at det er ikke de beste prisen det er de fryser så er den dagen

Svar fra Tinde Energi
14.06.2021 14:38

Hei. Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, men vi er åpne om hvilke priser som er og faktureringsmetodene som blir brukt. Alle våre avtaler er konkurranse dyktige og har flere typer forskjellige garantier, som feks: Topp 10-garanti og evighetsgaranti. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om det er noe som virker uklart ved avtalene du er interessert i. Hilsen Emil.

Nyttig (1)

Hvordan jeg ble kunde i Tinde Energy

Omtale av  Christian A

De lurer deg med Facebook konkurranser, og tvungent 12 mnd bindingstid. Min kone var med på en konkurranse på Facebook, Tinde energi var ikke nevnt i konkurransen, når min kone blir fortalt at hvis hun går videre godtar hun at en telefonselger kan ringe henne, dette vil hun ikke og avslutter konkurransen. Telefonselger fra Tinde energy ringer allikevel, og greier og lure henne, 3 uker senere da jeg får strømregningen ser jeg at jeg nå betaler min strøm til Tinde og ikke Hafslund lenger. Ringer og klager , men klagefristen var gått over tiden og dermed er jeg tvunget til å være i Tinde, hvis ikke på jeg betale et mnd gebyr x 12 mnd for å bryte denne svindel kontrakten.

Svar fra Tinde Energi
14.06.2021 14:38

Hei. Det er kjedelig å hære at du føler deg lurt, men det er godt informert i alle konkurranse vi sponser/samarbeider med om at det blir gitt tillatelse til å bli oppringt av våre eksterne selgere angående et tilbud om strøm fra oss. Bindingstiden blir det også informert om på både sms bekreftelse og i telefon med selger, det samme gjelder angreretten. Det er mange avtaler som har bindingstid og bruddgebyret er per gjenstående måned. Hilsen Emil.

Nyttig (4)

Ny kunde

Omtale av  Kjell

Er ny kunde,har ikke så mye erfaring foreløpige.Pris er en betydning

Svar fra Tinde Energi
14.06.2021 14:38

Hei, Velkommen til oss i Tinde Energi. Vi håper du blir fornøyd med ditt kundeforhold hos oss og om du skulle lure på noe så er det bare å ta kontakt på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så hjelper vi deg med hva enn du måtte lure på. Hilsen Emil.

Nyttig (0)

Billigt

Omtale av  Irene

Billigst og koseleg kundeservice enkel å forstå 😊

Svar fra Tinde Energi
14.06.2021 14:38

Hei. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss i Tinde Energi, håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Jeg er veldig fornøyd

Omtale av  Inger

Får bra tilbakemeldinger hvis jeg har noen spørsmål

Svar fra Tinde Energi
14.06.2021 14:38

Hei. Det er godt å høre at kundeservicen har gitt deg gode svar på det du har lurt på. Håper du har en flott dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (1)

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR