Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd. Spesielt pga garanti om bruk av vannkraft og at de ikke vil bruke vindkraft
Heisan. Strømavtale med opprinnelsesgaranti for 100% vannkraft betyr at vi som leverandør betaler for at det skal produseres like mye vannkraft som din husstand forbruker. Ved å ha en slik ordning kan du derfor sikre at det tilføres like mye vannkraft til strømnettet som du, og alle andre med opprinnelsesgaranti, forbruker. Hilsen Emil
Jeg vil takke dere andre som har lagt inn omtaler de siste dagene. Jeg ble oppringt nå med samme tilbud, tok et raskt google søk fant disse omtalene og sparte tid og penger ved å avslutte samtalen.
Hei. Enda godt at det er mange som tar seg tid til å gi oss tilbakemeldinger slik at alle kan få den avtalen og leverandøren som passer best til sitt behov. Vi tar også inn alle tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre oss, og gi en bedre kunde opplevelse til alle våre potensielle, nye og gamle kunder fremover i tid. Hilsen Emil
Brukervennlig. Faktura er oversiktlig og gir informasjon om forbruk og priser.
Hallo. Så godt å høre at du er fornøyd med oppsettet vi har i dag, om det noen gang skulle være noen tvil er det bare å ta kontakt med vår kundeservice på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected]. Hilsen Emil
Håper på fortsatt gode forvaltere. Vist ikke blir det spotpris senere👍
Hei. Vi har full tro på at våre forvaltere kommer til å forhandle inn gode priser for alle våre kunder og at dere blir like fornøyde som det vi er =) Hilsen Emil
Jeg har få preferanser i forhold til strømleverandør. Helt ordinært.
Hei. Da håper jeg vi i Tinde Energi kan gi deg en positiv preferanse på hvordan du ønsker at din strøm leverandør skal være =) Hilsen Emil
Ble oppringt av en selger om at jeg hadde vunnet en konkurranse. Dette er ren løgn og svindel ettersom jeg aldri har deltatt i denne "konkurransen". Han påsto at jeg hadde lagt inn e-postadressen min på en side på Facebook, men det har jeg aldri gjort. Likevel hadde de e-postadressen min, og ville bare ha den bekreftet. Styr unna dette useriøse firmaet!
Hei. Vi bruker eksterne Telemarketing byråer som utfører salg på vegne av oss og her har det dessverre gått litt over i «stokk og stein». Selgerne skal på ingen måte prøve å lure eller komme med falske påstander, for det kommer hverken oss eller våre kunder til gode. Det er mange konkurranser som bare krever en "Del, lik eller kommenter" for å godkjenne kontakt gjennom telefon. Ta gjerne å kontakt oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om det er noe du skulle lure på. Hilsen Emil
Jeg er fornøyd og for en god oversikt av strømmen jeg bruker
Hallo. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strøm leverandør. Håper du får en super sommer =) Hilsen Emil
Tinde ringer og legger ut i det vide og det brede om at man har vunnet konkurranser, penger, gavekort for så å prøve å hanke forbrukere inn i rådyre avtaler MED bindingstid. Det vil bli klage til forbrukertilsynet på dette, da dette er særdeles uetisk og høyst sannsynlig brudd på konkurransetilsynets lover og regler. Makan til aggressive selgere som pusher og ikke minst utelater viktig informasjon som bindingstid og pris etter 2 mnd med halv pris har jeg aldri vært borti. Det er ikke ofte jeg ønsker selskaper vondt, men Tinde håper jeg går konkurs fortere enn svint, for dette trenger vi virkelig ikke i markedet.
Hei. Det er kjedelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse hos oss og at selger var altfor pågående. Selgerne våre kontakter de som har gitt tillatelse til å bli oppringt ved påmelding i konkurranser om et tilbud angående en strøm avtale hos oss. Dette er på ingen måte en dårlig avtale vi tilbyr, og selgere informerer om avtalevilkår og det det blir tilsendt en sms bekreftelse med de samme vilkårene slik at du kan lese det selv før du eventuelt bestemmer deg. Hilsen Emil
Veldig hyggelig kunde servce, samtidig som d er veldig godt å være her
Hei. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om du skulle lure på noe. Ha en flott dag videre, Hilsen Emil.
Fornøyd med kontanten og fått relevant informasjon
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om det skulle være noe du lurer på ta gjerne kontakt. Ha en strålende dag videre, Hilsen Emil.
Det gis inntrykk av å ha en åpen tone for kundene sine, og at terskelen for å melde problemer er akseptabel lav. Fornøyd så langt😊
Hei. Vi sikter oss inn på å ha en av de beste kundeservice opplevelsene innenfor strøm markedet og jobber da alltid med å forbedre oss. Håper du fortsetter og er like fornøyd i fremtiden som du er i dag. Hilsen Emil.
Dårlig og Prøver mannen og ringe så skjer det ingenting jeg fikk vite i etterkant at de tar før betalt pluss at det er ikke de beste prisen det er de fryser så er den dagen
Hei. Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, men vi er åpne om hvilke priser som er og faktureringsmetodene som blir brukt. Alle våre avtaler er konkurranse dyktige og har flere typer forskjellige garantier, som feks: Topp 10-garanti og evighetsgaranti. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om det er noe som virker uklart ved avtalene du er interessert i. Hilsen Emil.
De lurer deg med Facebook konkurranser, og tvungent 12 mnd bindingstid. Min kone var med på en konkurranse på Facebook, Tinde energi var ikke nevnt i konkurransen, når min kone blir fortalt at hvis hun går videre godtar hun at en telefonselger kan ringe henne, dette vil hun ikke og avslutter konkurransen. Telefonselger fra Tinde energy ringer allikevel, og greier og lure henne, 3 uker senere da jeg får strømregningen ser jeg at jeg nå betaler min strøm til Tinde og ikke Hafslund lenger. Ringer og klager , men klagefristen var gått over tiden og dermed er jeg tvunget til å være i Tinde, hvis ikke på jeg betale et mnd gebyr x 12 mnd for å bryte denne svindel kontrakten.
Hei. Det er kjedelig å hære at du føler deg lurt, men det er godt informert i alle konkurranse vi sponser/samarbeider med om at det blir gitt tillatelse til å bli oppringt av våre eksterne selgere angående et tilbud om strøm fra oss. Bindingstiden blir det også informert om på både sms bekreftelse og i telefon med selger, det samme gjelder angreretten. Det er mange avtaler som har bindingstid og bruddgebyret er per gjenstående måned. Hilsen Emil.
Er ny kunde,har ikke så mye erfaring foreløpige.Pris er en betydning
Hei, Velkommen til oss i Tinde Energi. Vi håper du blir fornøyd med ditt kundeforhold hos oss og om du skulle lure på noe så er det bare å ta kontakt på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så hjelper vi deg med hva enn du måtte lure på. Hilsen Emil.
Billigst og koseleg kundeservice enkel å forstå 😊
Hei. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss i Tinde Energi, håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.
Får bra tilbakemeldinger hvis jeg har noen spørsmål
Hei. Det er godt å høre at kundeservicen har gitt deg gode svar på det du har lurt på. Håper du har en flott dag videre. Hilsen Emil.