DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Controller kontomine are sparet Jeg har ikke informasjon
Hei! Hvis du har problemer med konto kan du ta kontakt med kundeservice på chat i nettbank eller tlf 91504800 slik at vi får undersøkt nærmere. Åpen alle dager fra 07-23. /Marthe
Hei.. håpwr dere kan få bedre oppfølging på saker der det er sendt inn ønske om veiledning og oppfølging/avtaler og support..Dette gjelder på tlf og i fysisk bank.. Håper, og tror dette vil bli bedre..
Hei Ole og takk for tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å se nærmere på hva dette. Håper derfor du vil forklare nærmere ved å sende oss en melding fra postkassen i nettbanken. Du finner den via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Ønsker deg en fin helg! /Betina
Systematisk svindel av norske småsparere gjennom flere tiår. Tapte alle sparepengene på DnB. Stikkord : "garanterte spareprodukter". DnB fortetter å bryte loven, trenere alle klager gjennom "vi anker til du er død og/eller blakk" - metoden gjennom sin hær av advokater og golf-venner i embedsverket. Norges ledende mafiosobank siden 80-tallet stilles selvsagt aldri til ansvar. Skjønner forøvrig ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette. Ingenting overhodet kommer til å skje selvsagt..
Hei! Send oss en melding i nettbanken hvor du viser til eksempler hvor vi har brutt loven så skal vi se på det./Maren
DnB selger ikke aksjene mine uansett hvor mange ordre jeg legger ut eller ikke og de viser aldri reel verdi på Oslo børs, blir like irritert hver dag, når jeg ringte å skulle åpne en egen megler konto fordi DnB som mellom mann ikke er effektivt fikk jeg ikke noe hjelp med å overføre penger til denne kontoen og de kalte meg indirekte dum. Skjerp dere
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du mener at det er noe feil, eller du ønsker at vi skal se på saken på nytt. /Lisa
Høye renter. Alltid først til å heve og alltid sist til å senke renten. Kredittkortene deres er f.eks ikke forenelig med apple pay, og et helvet å bruke mot playstation store mm. De bruker abnorme summer til lederlønninger, men lite for å godgjøre norske privatkunder. De scorer lavt på miljøbevisthet og moral når det gjelder hvilke land og fond de investerer i. En regelrett drittpakke av en bank. Har heldigvis minimert mitt forhold til dem. De er norges svar på Nestle.
Hei Jørn! Det er synd at du opplever oss slik. Historisk har det variert hvilken bank som har vært først ute når det gjelder renteøkning. Vi tilpasser oss konkurransen i markedet, og opplever at prisene våre er konkurransedyktige. Vi setter pris på tilbakemeldinger. Klager og tilbakemeldinger på bankens produkter kan registreres her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. Ha en fin dag. /Karoline
Sperret av kontoen min, har brukt tre dager på å snakke med dere for at dere skal åpne den. ALLE sier forskjellig ting og ingenting hjelper, dere er useriøse og ingen bryr seg om å hjelpe meg, jeg har ikke tilgang til kontoen min og det er ganske kritisk!! HVA SKAL JEG GJØRE?
Hei! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, så jeg vil anbefale deg å ta kontakt med oss på telefon 9504800 slik at vi kan undersøke nærmere. /Tonje
730.000:- har forsvunnet fra mine to kontoer. Autogiro har sluttet å fungere. Inkassovarsel hoper seg opp. Pensjon blir sendt i retur. Må legitmere meg med pass for å få tilgang til pengene. En prosess som tar flere måneder. Nödpass ikke gyldig legitimasjon. Risikerer tvangssalg av bolig. Over 40 års kundeforhold torpedert. Ble stemplet som potensiell kriminell av DNBs representant. Hva skal jeg gjöre?
Hei Lars! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, men vi er pålagt av myndighetene å innhente oppdatert gyldig legitimasjon ihht gjeldende regelverk. Kunder som ikke har pass eller annen legitimasjon har hatt muligheten til å be om utsettelse mens de venter på nytt. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men hvis kontoene dine har blitt avsluttet kan du ta kontakt med kundeservice for å få hjelp til å overføre. /Marthe
fikk purregebyr for en faktura som var alerede automatisk betalt (efaktura, avtalegiro ....) pga økende renter ?! WHAT THE F@CK? fikk beskjed på telefon at jeg kan vente også det samme drit på neste månader og.. WHAT THE FæCK? skal skrive til forbrukerrådet... dnb må legges ned...
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du mener det er gjort en feil eller om du ønsker at vi skal se på saken på nytt. /Marthe
Det er flaut å henge med vennene dine når du bruker DnB. Mens alle kjøpte en drikke for seg selv, 1 venn tokk ut iPhonen sin og betalte kontaktløs med den... den andre vennen tar ut sin apple watch og betalte med klokken sin. Mens bonde meg som har DnB sto der som en fattigg person. Jeg er generelt fornøyd med DNB, men de støtter ikke Apple Pay. Hadde gitt dem høy vurdering om de hadde apple pay.
Hei Lion! Vi er uenig i Apples forretningsmodell som ikke gir tredjeparter tilgang til å bruke telefonens funksjonalitet for kontaktløs betaling, og derfor støtter vi ikke Apple Pay. Du kan lese mer om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/vipps-eller-apple-pay-derfor-velger-dnb-a-satse-pa-vipps. Det er godt å høre at du er fornøyd ellers, og vi setter pris på å ha deg som kunde hos oss. /Tonje
Vi gjør akkurat som vi vil og gir blaffen i de kundene vi ikke ønsker. Hilsen DNB. Jeg hadde hatt et kundeforhold i flere tiår men ble dyttet ut på grunn av en fillesak. Ingen nåde fra DNB. Tidligere har jeg tapt store summer pga dårlig fondsforvaltning i denne banken men fikk ikke noen erstatning.
Hei Trygve! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på telefon 91504800 slik at vi kan se nærmere på det. /Tonje
Følger ikke renteutvikling for sparing når renta går opp , men lånerenten justerer de raskt. De er alt for store og oppfører seg arrogant i forhold til vanlige kunder.
Hei! Hvor mye innskuddsrentene øker, varierer fra produkt til produkt. Vi tilpasser oss konkurransen i markedet, og vi opplever at prisene våre står seg godt. Vi har økt innskuddsrenten for flere av våre spareprodukter, og du finner oversikt over disse her: https://www.dnb.no/sparing/prisliste-sparing /Ann-Kristin
DNB støtter fortsatt ikke Apple Pay i slutten av 2022 på tross at masse andre banker gjør dette, og skylder på "langtidsinnovasjon". Derfor satser de heller på Vipps, en tjeneste de har vært med å bygge og eier, som KUN fungerer i Norge, når Apple Pay fungerer i hele verden. I det store spektrum, er DNB en flue i forhold til Apple, og DNB mener at de vet best. Det er skammelig. Jeg har nå byttet fra DNB og plutselig kunne jeg bruke Apple Pay når jeg reiser til andre land i Europa jevnlig og slipper å ha med meg noe bankkort i lommen lengre. Det kan jeg ikke hos DNB. DNB er latterlig hovne og tror de vet best, mens i realiteten vil de bare ikke tape bittelitt ekstra inntekt som de ville gjort ved å adoptere Apple Pay. Latterlig dårlig av Norges største bank, som hevder de er så langt fremme teknologisk.
Hei Mathias! Leit å høre at du ikke har vært fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Vi håper selvsagt at du vil vurdere å komme tilbake til oss ved en senere anledning. /Tonje
Over to timer på vent uten å få snakke med noen. For dårlig. Får ikke engang tilbud om å bli ringt opp uten å miste plass i køen.
Hei! Ta gjerne kontakt med oss på chat via innlogget nettbank, der er det som oftest mindre kø og lettere å nå oss. Vi er åpen hver dag 7- 23, så tidlig på dagen eller om ettermiddagen er det stort sett ingen kø! :-) /Viktoria
Jeg ser at jeg ikke er ikke den første som skriver negativ omtale om DNB's kundeservice her på bytt.no. Det er ikke rart, for DNB's kundeservice er elendig. Har man en sak gående med DNB, så treffer man på forskjellige "kunderådgivere" hver gang man tilfører saken en ny melding. De fleste kjenner sikkert til ordtaket "jo flere kokker, jo mer søl". Dette stemmer godt med den erfaringen jeg har med DNB's sk kundeservice. Jeg har ofte erfart at nye rådgivere ikke engang gidder å lese hele meldingstråden før de svarer meg. Det betyr at jeg må forklare hele saken på nytt, og følgelig kaster bort mye tid. Dersom man har sendt inn en melding i en sak, så burde saken hatt samme saksbehandler i DNB til saken er avsluttet.
Hei! Det er flere rådgivere ja, det må nesten til i en så stor bank med mange kunder :-) Kjedelig å hører at du har hatt negative opplevelser, det ønsker vi selvsagt ikke. Ta gjerne kontakt med oss igjen på tlf, chat eller skriv en melding fra nettbanken din. Vi vil hjelpe deg så godt vi kan, og har mulighet til å se på tidligere kontakt du har hatt med oss, så jeg håper du får en bedre opplevelse med oss neste gang. /Viktoria
fin bank, hatt dere som tittelen sier i halve mitt liv, siden jeg som guttunge dro inn til byen og lagde min konto med far, fortsatt ikke hatt noen problemer med dem, finner alt i nettbanken... minuset er apple pay og at dere ikke har fulltilgang for mobil brukere,
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi utrolig pris på! Vi er glad for at du har vært fornøyd kunde hos oss i så lang tid, og vi håper du vil være minst like fornøyd med oss i fremtiden. Per dags dato har vi ikke noe avtale med Apple Pay, men vi støtter kontaktløs betaling med FitBit pay, Google Pay og Garmin Pay. Dersom du ikke bruker PC så ofte, men ønsker full tilgang til nettbanken så har du mulighet for å logge inn i fullversjon av nettbanken via mobile sider. Gå da til dnb.no i nettleser på din mobil, og i innlogging kan du da velge å logge inn i fullversjonen av nettbanken vår :) Håper dette var til hjelp :) /Ann-Kristin
Jeg opplever at banken er konkurransedyktig på renter og tjenester..
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) /Elisabeth