DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Slett kontoene og bytt bank. Umulig å få kontakt med dem om noe som helst. Verste kundebehandling jeg noensinne har opplevd
Hei, Per. Beklager at du har opplevd dårlig kundeservice hos oss. Slik skal det ikke være. Hvis du sender oss en melding fra postkassen i nettbanken din så skal vi følge deg opp med en gang! /Even
Har gode erfaringer når jeg søker lån og annen hjelp.
Hei Svein! Takk for fin omtale :) Flott å høre at du er fornøyd! /Lene
Bankkortet fungerer aldri, banken er alltid nede og man får da ikke sjekket saldo eller bruke vipps. Jeg kan fylle bensin ett sted og deretter dra på butikken hvor da kortet ikke funker. Har bare hatt problemer og må gå med kontanter konstant, og må låne bankkortet til samboeren nesten hver dag.
Hei Jonas, det er leit å høre at du føler, og har fått dette inntrykket av oss! Her vil vi anbefale deg å kontakte vårt kontaktsenter så vi kan feilsøke dette videre og få problemet løst for deg, for slik som dette skal det ikke være! Vi håper du er villig til å gi oss en sjanse til å rette opp i feilene du har! /Vinjar
Alt er greit når man får se valgmuligheten "gå til fullversjon",men problemet er at umulig å finne ut hvordan man finner fullversjonen med mobiltelefon. Det skulle ha vært mulig å klikke f.eks på" betale til utlandet",så hadde man fått fullversjonen opp automatisk.Måtte ringe dnb for å få hjelp og det er for dumt,innviklet var det også,så nå har jeg glemt hvordan det var.Er ikke så ofte inne på fullversjon naturlig nok...blir lei av å plages.
Hei Inger! Det er leit å høre du møtte på slike vanskeligheter! Her hadde vi satt veldig pris på om du kunne kontakte oss via nettbanken, og komme med forslag om hvordan vi kan bedre våre tjenester, så skal vi ta det med videre til teamet vårt som jobber med forbedring! Vi håper selvfølgelig du ellers er fornøyd med våre tjenester! /Vinjar
I have a good experience with dnd. I'm an old customer. but I don't know why my card doesn't work
Hi Filipoi! We are happy to see that you have a good experience with DNB. To check your card, please contact our costumer service at phone: 91504800 or by chat from the online bank, and we will help you. Kind regards, Betina
DNB living in a cave, where is Apple Pay, their only answer is we have Vipps, what use is Vipps when I’m trying to pay at a supermarket checkout, without my credit card, DNB is like some kind of dinosaur, when it comes to new technology, and like Nokia that learnt far too late DNB could go the same way, Wake up before it’s too late
Hi Gary! Thank you for the review. We evaluate Apple Pay and other forms of mobile payment on an ongoing basis. What we bring - and when we bring it - depends on a number of factors such as maturity and demand in the market as well as technical and economic conditions. Best regards! /Betina
Den gode gamle full versjonen er vist slettet😪 Velkommen til ny verson. Fy F@&#. Dårlig oversikt over menyen. Masse skjulte undermenyer. Finner ikke en positiv ting å si om dette😠😡🤬👹 Få den gamle fullversjonen tilbake.
Hei Jan, Hvis du går til dnb.no og skriver inn bruker-ID’en din. Da kommer du til innloggingssidene for mobil. Der finner du "Gå til fullversjon" øverst til høyre. Du kan også trykke på Om oss nede på dnb.no, da vil du også komme til fullversjonen. /Maren
De nye endringene for innlogging er helt grusomme. Får gang på gang beskjed om at jeg er blitt sperret og må kontakte banken👎
Hei Turid, Hvis du har problemer med å logge inn så kan du kontakte kundesenteret så kan de hjelpe deg, du når dem på telefon 915 04800 hver dag mellom 07.00 - 23.00. Når det kommer til å logge inn i fullversjonen så går du til dnb.no og skriver inn bruker-ID’en din. Da kommer du til innloggingssidene for mobil. Der finner du "Gå til fullversjon" øverst til høyre. Du kan også trykke på Om oss nede på dnb.no, da vil du også komme til fullversjonen. /Maren
Lån, Kundeservice. Begge to har jobb. Uten gjeld. Så fikk vi lån på tre millioner. Søkt på sparebank 5,9 sekunder lån. Ettersom vi har en leilighet men har ikke gjeld på den. Hos dnb tok w måneder varje dag hun sier du må sende nye dokumenter. Aldri ferdig med henne. Dårlig rådgiver på Dnb. Bytte til nye rådgiver samme ouensett vem tar din sak. Lei på Dnb. Har vært kunde sedan 97. Verste har opplevd hele mitt liv. Å vara kunde hos DNB. Bytter min firma og man min også. Hadde Dnb.
Hei Chorin, det var leit å høre at du har opplevd dårlig kundebehandling fra DNB. Send oss gjerne en klage via nettbanken under fanen Dagligbank og Lån - Postkasse - Skriv til oss, så skal vi se nærmere på hva som har skjedd./Maren
DnB er rask med økning av lånerenter, og meget dårlig og sen med økning av innskuddsrenter !!
Hei Jan, Leit å høre at du føler det slik. Det stemmer ikke at vi alltid er først ute med renteoppgang. Hvilken bank som er først, varierer. Bankene gjør uavhengige vurderinger av rentesituasjonen når de beslutter å endre renten på boliglån og innskudd, og det er forbudt å utveksle informasjon om mulige eller planlagte renteendringer. Økte innlånskostnader treffer alle banker. Erfaringsmessig stabiliserer prisene seg på det nye nivået seg i løpet av relativt kort tid. /Maren
Dnb sin fullversjon er den enkleste og beste og bruke syns jeg. Det har kommet flere versjoner av bankens digitale nett/mobil løsninger og disse gjør det stadig vanskeligere å finne frem til Fullversjon ser det ut til. Det synes bare mere forvirrende å skulle bruke bankens tjenester. Håper ikke målet med alle de nye versjonene er å skulle legge ned eller total forandre den gode gamle fullversjon?
Hei Heidi! Vi skal beholde fullversjonen :) Hvis du går til dnb.no og skriver inn bruker-ID’en din. Da kommer du til innloggingssidene for mobil. Der finner du "Gå til fullversjon" øverst til høyre. Du kan også trykke på Om oss nede på dnb.no, da vil du også komme til fullversjonen. Håper dette hjelper deg /Maren
Vet ikke hvorfor jeg havnet her inne på disse tilbakemeldingene, men synes DnB får lav score. Jeg har vært kunde hos DnB siden de het DnC i gamle dager. De har kanskje ikke hatt den laveste renta, men alltid hatt en god service. Får raskt svar hvis spørsmål. Døgnet rundt! Har aldri hatt noe tull med de. De har alltid vært der. Synes løsningene deres er gode. Og jeg har ikke skylapper som gjør at jeg ikke ser andres løsninger og utfordringer folk har med de. Det er mange regler og retningslinjer en bank må følge selv om det kan bli kjipt for enkelte. Livet kan være kjipt innimellom. En bank som bare kaster penger etter folk, er ikke bra i lengden. En tommel opp for DnB.
Hei Are! Tusen takk for fin tilbakemelding! :) Vi ønsker alltid å være på tilbud siden og være tilgjengelige for våre kunder, men som du skriver så har vi mange regler og retningslinjer vi må følge som kan føre til at vi ikke alltid kan hjelpe. Takk for forståelsen, jeg ønsker deg en god dag! :) /Maren
På tide å tilby apple pay, det kan brukes over alt.. Vipps derimot, tilbys svært få steder!
Hei, Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Maren
Helt håpløs bank! Bryr seg ikke noe om kundene sine og bare lyver! Verste kundeservicen noen gang. Hver rådgiver gir forskjellige svar også motsier de hverandre hver eneste gang
Hei, beklager at du har opplevd dårlig kundeservice hos oss, jeg håper du har mulighet til å sende inn en klager, slik vi kan få sett nærmere på det. Logg deg inn i nettbanken og trykk på fanen Dagligbank og Lån - Postkasse - Skriv til oss. /Maren
Har vært kunde i over 20 år, og sort sett fornøyd, men at DNB enda ikke har fått støtte for apple pay og skylde på modenhet og etterspørsel er bare for dumt. Ikke bare fordi både google pay og fitbit pay fungerer, men i disse corona tider hvor folk BARE bruker kort og kontaktløs betaling stort sett har eksplodert, så fatter jeg ikke at de ikke slipper til apple pay. Blir nok å bytte til en bank som vil høre på kundene sine og følge utviklingen og ikke bare komme med det samme dumme robot svaret de har brukt siden apple pay kom til Norge i 2018!
Hei Bjarne, lei å høre at du ønsker å bytte bank. Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Maren
Søkte boliglån men fikk det ikke. De sa at jeg må ha permanent oppholdstillatelse. Men jeg kjenner mange venner som fikk lånet uten. Er det krav at man må ha permanent oppholdstillatelse, det er veldig rart.Dårlig Bank DNB.
Hei Raj. Kjedelig at du har hatt en dårlig opplevelse med oss! Man må ha permanent oppholdstillatelse for å få boliglån hos oss. Du er velkommen til å søke igjen på et senere tidspunkt om dette ordner seg! Ønsker deg en fin dag. /Thomas