Bank

DNB Bank omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
14
av 14 innen
bank
27%
anbefaler
DNB Bank

"Elendig nettbank"

Omtale om DNB Bank skrevet av Pål for 11.09.2018 15.47

DNB Bank har totalt 196 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nettbank"

Nettbanken ligger ofte nede, så ofte at det er problematisk. Jeg vurderer virkelig å bytte bank etter 20 år som kunde, da jeg opplever dette som tidvis kritisk. Andre banker har ikke samme tilgjengelighet på telefon 24/7 som DNB, men når systemet ligger nede er ikke det til hjelp.

Bytt.no
"Elendig nettbank" skrev Pål om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Pål og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Total mangel på medlidenhet"

Fått mye feilfaktureringer. masse feil info. Kommer helt an på hvem man snakker med på kundeservice. Noen er helt umulig. Verken jeg eller samboer blir og bruke dnb igjen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bank for bedrifter"

DNB bryr seg ingenting om kundebehandling, masse rot. Har boliglån hos dem og har søkt om å øke lånet for å pusse opp. En ny "rådgiver" ringer meg etter å ha sendt inn dokumentasjon og har null info om dialogen jeg har hatt med de andre rådgiverne. De gir heller ingen råd. Man må finne ut av det meste selv.

Steinar D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Griskhet"

Få filialer, dårlig hjelp fra ansatte, gebyrer på det meste. Ingen bank for vanlige folk. Man har ikke noe igjen for å være kunde der! (bortsett fra mange unødvendige gebyrer)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dinosaurbank, bruker du DNB fortsatt bør du bytte asap!"
5 syns denne omtalen er nyttig

DNB er en dinosaurbank, de er blitt for store for å bry seg om kundeopplevelse, innovasjon og løsninger som en har bruk på i den nye digitale hverdagen.

Appen er helt håpløst, har vært så og si uendret siden den første smarttelefon kom ut i 2007, og det ser man veldig lett. Elendig grensesnitt, funksjoner og brukervennlighet. Det er faktisk allerede skryt å kalle den for en "app". Den sender deg faktisk bare videre til nettleser appen.

Og ikke bare det! Jeg har vært kunde hos DNB i over 10 år og har solid inntekt (>500k), lite gjeld, og ingen betalingsanmerkninger o.l. Bare å glemme å få noen som helst form for lån av de. Selv når jeg ber om ny vurdering ved å sende lønnsdokumentasjon. Kunne en gang ikke få et enkelt kredittkort av de, når jeg har mange andre banker som har ingen problemer å tilby meg kredittrammer på 50000+

Aksje/fondshandel er også latterlig dårlig på både utvalg, funksjoner, priser, og egentlig alt annet også.

Avslutningsvis er nettbanken også veldig datert, tungvindt, og mangler mange funksjoner og polish som mange andre banker har hatt på mange år(se Sbanken, Sparebank1).

Jeg håper DNB vil skjerpe seg ettehvert da de er en av de få bankene som fortsatt har fysiske kontorer, noe som kan være nyttige til tider. Men det har jeg egentlig nesten mistet all håp på.

Uansett, som det er i dag, om du bruker fortsatt DNB går du glipp av veldig mye! Bytt bank ASAP!

DNB Bank har totalt 196 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no