DNB Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
høy rente uten service, bare selvbetjening hele veien og små skrift om betingelser
Hei! Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Håper du vil ta kontakt med kundesenteret vårt dersom det er noe du ønsker hjelp med. /Lisa
Uløste problem i DNB beskrevet her på bytt.no «løser» DNB her ved å anbefale kunden å ringe 04800, selv når det er åpenbart at det er akkurat der problemet ligger. Saken stopper ved kundebehandler, som bare bryter samtalen, eller må kontakte kollega for hjelp, men ringer aldri tilbake. Det har skjedd meg 2 ganger i samme sak.
Hei! Leit å høre at du har opplevd at samtalen brytes/ikke blir ringt tilbake - slik skal det ikke være. Håper du kan ta kontakt på nytt slik at vi kan hjelpe deg med det du trenger. Du kan også kontakte oss via innlogget chat i nett- og mobilbank, eller sende oss en melding i nettbanken ved å gå til "i" - Postkasse - Skriv til oss. /Lisa
Min Aksjesparekonto er blitt sperret av «tekniske» årsaker for ca 3 uker siden. Jeg har ringt DnB flere ganger. Kundebehandler bryter samtalen. Klageavdelingen sier nå jeg må vente 5 uker for å behandlet klagen; ikke løsning på saken. Utsikter for løsning er uviss.
Hei! Overgang til ny spareløsning har medført noen tekniske feil. Det meste skal være rettet nå. Ta gjerne kontakt med oss på 91504800, via chat fra innlogget nettbank, eller send oss en melding fra postkassen i nettbanken, så skal vi få sett på det. /Tonje
Ekstrem ventetid i telefon. Dårlige svar. Håpløs hjemmeside der mye tilgang ikke finnes, f.eks årsrapporter for aksjer. Kundebehandler gjør store feil. Sender helt feil dokument i epost. Styr laaaangt unna DNB
Hei! Etter å ha byttet over til nytt Spareunivers opplever vi at mange flere en vanlig tar kontakt med oss for veiledning og hjelp med de nye løsningene, grunnet dette har vi lengre kø en vi hadde håpet. Vi beklager for at du har mottatt feil dokumentasjon på epost, gjerne ta kontakt med oss på chat via nett-/mobilbanken vår eller ring oss på 915 04800 så vi kan se på dette og få tilsendt riktig dokumentasjon. Du kan også hente ut dokumenter selv via nettbanken vår under i-ikonet -> arkiv :) /Vinjar
Dårlig kundeservice. Svært dårlig kunde service. Anbefaler ikke til noen. Aldri
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter på nytt slik at vi kan vi se på saken din igjen/hjelpe deg med det du trenger. /Viktoria
DNB Finans leverer skuffende kundeservice. Jeg kom med et konkret forslag til kontantoppgjør i en forsikringssak, men fikk bare standardiserte avslag uten forklaring eller tegn til reell vurdering. Til tross for gode argumenter og en løsning som ville vært fordelaktig også for banken, møtte jeg en rigid og lite imøtekommende holdning. Hvis dette er standarden deres, finnes det langt bedre alternativer. Jeg har i hvert fall ingen interesse av å bli avfeid og ydmyket neste gang jeg kontakter kundeservice.
Hei! Det var kjedelig å høre om opplevelsen din, vi ønsker gjerne tilbakemeldinger for å forbedre oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen på kundesenteret så vi kan vurdere dette på nytt med deg. /Viktoria
Aldri vært borti en såpass uprofesjonell bank. Fikk min konto sperret og fryst fordi jeg overførte et så lite beløp som 2.000,- til Revolut. Jeg fikk heller ikke beskjed om at kontoen min var sperret før jeg var i butikken og skulle betale. Ringer inn og blir bedt om å kontakte kontroll.utv - dette gjør jeg og nå har det gått 7 dager siden kontoen min ble sperret uten at de har avklart noe som helst. Løsningen her er at når det er snakk om noe såpass lite så kan dere kontakte kunden og avklare spørsmålene over telefon uten å midlertidig blokkere kontoen. Sitter uten midler/penger til å betale eller gjøre noe som helst og må mest sannsynlig vente i en uke til før det går i orden - her vil kundeforholdet bli avsluttet og jeg vil gå over til en av konkurrentene deres.
Hei, Amir! Jeg har full forståelse for at dette er en kjedelig situasjon. Noen ganger er vi nødt til å be om noen tilleggsopplysninger rundt et kundeforhold eller spesifikke betalinger for å kunne være sikre på at det er i tråd med lovverket. Det betyr ikke nødvendigvis at vi mistenker at noe er galt. Vi prioriterer disse sakene fordi vi vet at det kan være vanskelig å stå uten tilgang til midler i en periode, så hvis det har tatt lang tid for deg er det beklagelig. Håper og tror at det ordner seg fort! /Hilsen Even