Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
146
av 148 innen
bank
19%
anbefaler
DNB Bank

"Kundenegativ"

Omtale om DNB Bank skrevet av Britt for 29.07.2021 00:41

DNB Bank har totalt 621 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Kundenegativ"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lite kundevennlige. Nedlatende bank. Etter flere 10 år som kunde er det vanskelig å forholde seg til en rådgiver.

Svar fra DNB Bank
03.08.2021 14:21
Hei Britt! Vi beklager for å høre at du opplevde oss på denne måten. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, hvis du har en klage på behandling av rådgiver eller rutine som ble utført, anbefaler vi deg å skrive til oss fra nettbanken vår under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så dette kan bli undersøkt nærmere. Vi håper du ellers har en flott dag! /Ann
Bytt.no
"Kundenegativ" skrev Britt om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Britt og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Finn en annen bank - hvilken som helst - den er garantert bedre"
4 syns denne omtalen er nyttig

Alltid først ute med å heve renten, alltid sist med å senke den. Null proaktiv kundebehandling, null fleksibilitet. En kundeservice som virker som den er satt opp for at folk skal gi opp og bare legge på i frustrasjon (robotstemmer som ikke forstår issues, ventemusikk med EN setning på loop i timesvis, 3-4-5-6 avdelinger som ikke vet nok om hverandre til å sende deg riktig etter du har blitt sendt feil en gang, ekstreme ventetider, løfter om å bli ringt tilbake som ikke holdes, osv osv osv) Jeg anbefaler absolutt alle som har mulighet til å finne en annen bank!

Svar fra DNB Bank
27.07.2021 12:52
Hei, Steinar! Dette er langt i fra det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med etter å ha kontaktet vår kundeservice. Det er bare å beklage for at du har fått en dårlig opplevelse, og vi håper på muligheten til å rette opp inntrykket ved en senere anledning. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"dårlig en det finnes ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ventet for en bedrift konto merr en et år uten å få noe , veldig dårlig kunde service . Jeg kommer ikke til å anbefale dnb til noen .

Svar fra DNB Bank
25.07.2021 20:51
Hei, Vasil! Trist å høre om opplevelsen din. Takk for at du sier i fra når noe ikke er bra nok! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken slik at vi får gått gjennom saken på nytt. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dritt bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bruker mange dager på å overføre penger!3 dager og ennå ser jeg ikke at penger har kommet vedkommende👎

Svar fra DNB Bank
25.07.2021 20:51
Hei, Nils! Leit å høre om problemer med overføring. Du kan kontakte oss på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken neste gang du skulle komme ut for slikt, så hjelper vi deg med en gang. /Even
Eivind L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Savner Apple Pay"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fin mobilapp. Enkel og ikke for mange funksjoner. Liker også at den integrerer godt med iOS, feks Snarveier og Widgets. Men et stort savn er Apple Pay. Dette må straks på banen. Kommer til å bytte hvis en aktør med Apple Pay også har en god nok app.

Svar fra DNB Bank
25.07.2021 20:48
Hei, Eivind! Takk for en god tilbakemelding. Apple Pay har jeg dessverre ingen ny oppdatering på. /Even
DNB Bank har totalt 621 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR