Alltid først ute med å heve renten, alltid sist med å senke den. Null proaktiv kundebehandling, null fleksibilitet. En kundeservice som virker som den er satt opp for at folk skal gi opp og bare legge på i frustrasjon (robotstemmer som ikke forstår issues, ventemusikk med EN setning på loop i timesvis, 3-4-5-6 avdelinger som ikke vet nok om hverandre til å sende deg riktig etter du har blitt sendt feil en gang, ekstreme ventetider, løfter om å bli ringt tilbake som ikke holdes, osv osv osv) Jeg anbefaler absolutt alle som har mulighet til å finne en annen bank!

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Steinar og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg ventet for en bedrift konto merr en et år uten å få noe , veldig dårlig kunde service . Jeg kommer ikke til å anbefale dnb til noen .

Bruker mange dager på å overføre penger!3 dager og ennå ser jeg ikke at penger har kommet vedkommende👎

Fin mobilapp. Enkel og ikke for mange funksjoner. Liker også at den integrerer godt med iOS, feks Snarveier og Widgets. Men et stort savn er Apple Pay. Dette må straks på banen. Kommer til å bytte hvis en aktør med Apple Pay også har en god nok app.

Elendig kunde-service og et sant gebyr-helvete.Var kunde DNB,men hoppet over på Skandiabanken da den etablerte seg i Norge. Jeg har lurt veldig på en ting. På alle undersøkelser om kundetilfredshet har DNB i ti-år ligget desidert på jumbo-plass. Er det virkelig ingen i ledelsen som tar dette alvorlig og gjør noe med det. Banken har også vært innebandet i en hel rekke med lyssky aktivitet som ikke sømmer seg for en bank som ønsker å være seriøs. Det virker mer som inntjening er viktigere enn moralen.
