Bruker mange dager på å overføre penger!3 dager og ennå ser jeg ikke at penger har kommet vedkommende👎

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Nils og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Fin mobilapp. Enkel og ikke for mange funksjoner. Liker også at den integrerer godt med iOS, feks Snarveier og Widgets. Men et stort savn er Apple Pay. Dette må straks på banen. Kommer til å bytte hvis en aktør med Apple Pay også har en god nok app.

Elendig kunde-service og et sant gebyr-helvete.Var kunde DNB,men hoppet over på Skandiabanken da den etablerte seg i Norge. Jeg har lurt veldig på en ting. På alle undersøkelser om kundetilfredshet har DNB i ti-år ligget desidert på jumbo-plass. Er det virkelig ingen i ledelsen som tar dette alvorlig og gjør noe med det. Banken har også vært innebandet i en hel rekke med lyssky aktivitet som ikke sømmer seg for en bank som ønsker å være seriøs. Det virker mer som inntjening er viktigere enn moralen.

Jeg ble trukket 2 ganger på et uttak i minibank. Jeg har nå ringt mellom dnb og Euronet i 2 dager, og det eneste de klarer er å gi motpart skyld og ansvar for å rette opp. Kommer ingen vei.... På begges Internett sider, står det klart og tydelig at om slike hendelser skjer, skal begge parter kontakter, og de to skal samarbeide seg i mellom for å løse dette. Det har ikke skjedd! Så nå er det nok, nå bytter jeg bank, det er ikke første gang dnb har trukket penger uten å gjøre noe med det eller sette tilbake, ei heller forklart hvorfor eller hva som har gått galt, og det er sikkert ikke siste gang! Men da er det ikke meg!

God sørvis , brukte god tidd på meg.😀 fikk den hjelpen jeg trengte. Han var høflig å posetiv.
