Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
146
av 148 innen
bank
19%
anbefaler
DNB Bank

"Skyhøye gebyrer, dårlig rentepolitikk og elendig kundeservice."

Omtale om DNB Bank skrevet av Astrid K for 14.06.2021 20:59

DNB Bank har totalt 620 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Astrid K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Skyhøye gebyrer, dårlig rentepolitikk og elendig kundeservice."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg rømte fra DNB etter at de hadde slukt Postbanken for mange år siden. Etter dette har jeg vært strålende fornøyd med Skandiabanken/Sbanken, men ble litt skeptisk da den ble børsnotert. Nå har mine verste anelser slått til. Om konkurransetilsynet godkjenner at Norges beste bank skal ødelegges av Norges verste, da er det slutt med mitt kundeforhold med Sbanken. Jeg er trist og rasende over at kundene ikke blir lyttet til, bare rent profittbegjær fra pengeflytterne som allerede har mer enn nok!

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 13:20
Hei Astrid! Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement. Vi håper du har tålmodighet til å gi oss en sjanse - jeg håper og tror du vil bli positivt overrasket. /Ann-Kristin
Bytt.no
"Skyhøye gebyrer, dårlig rentepolitikk og elendig kundeservice." skrev Astrid K om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Astrid K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Negativ"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utdatert, tungvint, sidrompa og elendig kundeservice. Dyre og tar gebyrer for alt

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 13:20
Hei Pål! Leit at du føler det slik. For oss er det viktig at våre kunder føler seg ivaretatt når de har behov for hjelp, og at vi alltid tilbyr de beste løsningene og produktene hos oss. Vi har utviklet oss mye på teknologisiden de siste årene, og det er det nok mange som ikke kjenner til. /Ann-Kristin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Aldri tilbake!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt DnB tidligere, men pga dårlig kundebehandling og masse gebyrer skiftet eg til Sbanken. Nå går DnB over lik for å ødelegge mulighetene for oss som hadde landets beste bank. Eg går aldri tilbake til banker som får bøter for kriminelle handlinger, og som driter i sine kunder så deres egne lederene skor seg godt på de.

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 13:20
Hei Rune. Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement, der mange har ulike meninger. Vi håper derimot at du ønsker å gi oss en sjanse.
Dzemal V
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ute kontroll har sparret mitt konto"

Min konto har blitt sparret av ute kontroll i over fem uker nå. Jeg har ikke spist på nesten 2 dager nå, jeg har ikke mat til meg selv, jeg har en sønn på ni år som jeg har 50% og han sporte meg om jeg kan lage matt pakke til han at han tar det på skolen, jeg kunne ikke svart han på. Jeg sendte mail til ute de svarer ikke, jeg vil avslutte konto min i dnb bank jeg har vært kunde hus dere siden jeg 15 år og jeg er 38 år i dag. Hva skal jeg gjøre når jeg kan ikke gi mat til en 9 åring? Tlf min har blitt sparet kanaller og internet og jeg har ikke betalt hus leie. Ute kontroll bryr seg ikke om menneskerettigheter og det er også brudd på menneskerettigheter.

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 13:20
Hei. Dette var ikke kjekt å lese. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du kan kontakte oss på telefon 915 04 800, så får vi undersøkt. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Det tar ekstremt lang tid å få komme til når man ringer, og når man blir sendt videre til en annen person havner man helt bakerst i køen igjen

Svar fra DNB Bank
14.06.2021 14:39
Hei Ole! Jeg forstår at det er kjedelig å vente i kø når man ringer inn til oss. Vi har mange rådgivere på jobb hver dag som jobber så fort de kan for å hjelpe alle som tar kontakt. Vår talerobot vil forsøke å kartlegge hva henvendelsen gjelder før du blir satt videre, slik du skal komme i rett kø. Det er bare å beklage dersom du ikke kom rett denne gangen og dermed måtte sitte å vente i ny kø. Vanligvis har vi størst pågang på dagtid, mens på morgen, ettermiddag og kveld normalt har mindre/ingen kø. Vi har også rådgivere på chat via innlogget nettbank som kan hjelpe deg, her er det også vanligvis mindre kø. Jeg håper du vil gi oss en ny sjanse og ønsker deg en fin dag videre. /Betina
DNB Bank har totalt 620 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR