Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
105
av 105 innen
bank
24%
anbefaler
DNB Bank

"Elendig kundeservice"

Omtale om DNB Bank skrevet av Ellen for 04.07.2019 19.44

DNB Bank har totalt 279 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice og frekke er de også.. lite villige til å hjelpe eller foreslå noe som helst. Må spørre flere ganger før å få noe ordentlig svar. Ikke anbefalt!

Bytt.no
"Elendig kundeservice" skrev Ellen om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Ellen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice, ingen hjelp eller forslag på løsninger ved problemer. Ingen forståelse for individuelle situasjoner. Vanskelig å få kontakt, med mindre de skal tjene på deg. Problemer med nettbank og app i tide og utide. Vært kunde i alle de år, å angrer hver gang jeg må snakke med de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Frekt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig erfaring med kundeservice lang ventetid, inkompetente og uhøflige rådgivere, lite løsningsorienterte, ingen kooperasjon mellom avdelinger. Etter en nedlatende behandling fra kundeservice velger å avslutte mitt og samboers forhold hos DnB. Jeg flytter alt fra bolig lån, brukskonto og aksjekonto til danskebank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kompetansen og kundebehandlingen hos DNB blir bare verre og verre. Og det i et raskt tempo."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde i DNB i flere år pågrunn av en feil de gjorde for noen år siden som resulterte i veldig billige forsikringer for min del. Men nå har jeg fått nok av dårlig kundebehandling og lav kompetanse. Jeg har i det siste ringt til min samboers bank for rådgivning i forhold til vår bedrift selv om jeg også har bedriftskonto hos DNB. DNB fungerer bra om du kun skal ha boliglån og hvis du ikke trenger rådgivning, eller om du ikke trenger noen som helst form for hjelp egentlig. (eller forresten glem det. Det er jo skyhøy låne renter der også).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig!"

Forferdelig erfaring, lang ventetid, inkompetente og uhøflige rådgivere, lite løsningsorienterte, ingen kooperasjon mellom avdelinger.

DNB Bank har totalt 279 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR