Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
142
av 147 innen
bank
22%
anbefaler
DNB Bank

"Søkte om boliglån i april … ikke fått svar enda"

Omtale om DNB Bank skrevet av Ekskunde for 31.07.2020 19.48

DNB Bank har totalt 440 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Ekskunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Søkte om boliglån i april … ikke fått svar enda"
7 syns denne omtalen er nyttig

Sendte inn boliglånssøknad i april. Noen dager senere hadde jeg fremdeles ikke fått svar og det hastet jo med kommende visning, så googlet jeg meg frem til direktenummer til «boliglånavdelingen» – trodde jeg. Etter 30 minutter i telefonkø fikk jeg høre fra personen i andre enden om at jeg hadde kommet til kundeservice og at de ikke kunne hjelpe meg. De var i alle fall greie nok til å legge inn en liten notat om at det hastet, så jeg ble lovet å bli oppringt senest innen 1 dag. Per dags dato har jeg enda ikke hørt fra dem. Derimot ringte jeg Sparebank1 (uten å være tidligere kunde), og fikk svar på søknaden min tidlig neste morgen. Jeg ble kunde hos Sparebank1 samme dag, gitt! Hver gang jeg har kontaktet dem, har jeg fått rask og god veiledning fra hyggelige ansatte. Jeg har vært kunde hos DNB i 19 år – ikke fordi jeg har vært så fornøyd med dem, men det var her jeg fikk mitt første bankkort, opprettet BSU og sparte i fond, og av egen latskap og bekvemmelighet har jeg ikke orket å bytte bank tidligere. Men episoden over, og hvordan de opptrådte under koronakrisen, gjør at jeg aldri blir kunde hos DNB igjen.

Bytt.no
"Søkte om boliglån i april … ikke fått svar enda" skrev Ekskunde om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Ekskunde og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"På tide med litt service DNB?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var først på Storo for å veksle mynter og sette dem inn på min konto. Dem kunne ikke hjelpe, og ba meg reise ned sentrum. Når jeg kom ned var det en kø på 40 meter utenfor lokalet. Det tok sin tid. Så innenfor, ble jeg vist bort til noen automater. Var litt usikker på gjøremåten, når det var lenge siden jeg gjorde dette sist. Så jeg spurte etter litt hjelp. Så negativ og arrogant oppførsel for en kunde skal du lete lenge etter. Jeg gikk ut med uforrettet sak. Det finnes heldigvis andre banker ‘DNB’ På tide å ta grep, for dette holder ikke.

Ragnhild
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst å få kontakt!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min bankid er sperret, og det er umulig å få hjelp til å løse problemet. Får til svar- logg inn og gå til innstillinger! Umulig å logge inn uten bankid!!!

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bank ID på mobil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har fått ny telefon og SIM kort men å bytte til bankid på ny mobil fungerer ikke. Jeg aksepterer at dette kan skje men svarene på CHAT fra DNB`s kundebehandler er skremmende, der er er det ingen hjelp å få men kun beskjed om at jeg må prøve flere ganger. Blir nok bankbytte på meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Useriøse og ingen profesjonalitet"
3 syns denne omtalen er nyttig

De misbruker sin posisjon som stor bank og mishandler, kaster bort tiden til sin kunder. De bryr seg muligens kun om sine saga kunder med store kapitaler. De har absolutt ingen interesse for å hjelpe småbedrifter/nyoppstart. ALDRI MER dnb! Anbefaler ingen å opprette noe forhold hos DnB.

DNB Bank har totalt 440 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR