Bank

DNB Bank omtaler og erfaringer

139 verifiserte omtaler
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
13
av 14 innen
bank
27%
anbefaler
DNB Bank

"Har et langt forhold"

Omtale om DNB Bank skrevet av Harsld for 31.08.2017 22.47

DNB Bank har totalt 139 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Har et langt forhold"

Har et langt uproblematisk forhold men opplever dem som arrogante og lite kundevennlige nå. De er store og tar ikke småkunder alvorlig.

Bytt.no
"Har et langt forhold" skrev Harsld om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Harsld og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig bra"

Service. Lett å ringe til.
Fin nettbank. Åpen hele døgnet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Hvor skal man starte...?"

Etter å ha mistet alt av betalingsalternativer med lommeboka nylig og ettersom alle butikker i en omkrets på 50+ kilometer har avviklet bank i butikk så man ikke får ta ut noe med pass, har jeg vært pent nødt til å vente på nye bankkort her. Det er i underkant av 14 dager siden jeg bestilte kortet; en prosess som DNB ifølge tar 5 virkedager. 10 av dagene har jeg vært tvunget til ufrivillig vannfast siden jeg ikke har noe å betale med enda. Ved forsøk på å sjekke statusen til de nye kortene, kunne ikke kundeservice gjøre noe. Men helt til slutt rakk fyren å prøve å prakke på meg et gunstig lån...

Dette er nok bare toppen av et stort.... STORT isfjell med DNB.
Har tilgitt dem mye. Alt fra ikke fungerende nettløsninger, konstante kontraktsendringer, utrolig frekke kundebehandlere, prisendringer og bortforklaringer. Men etter denne siste flausen tenker jeg at det er på tide å sette streken. Min tålmodighet her er ved veiens ende.

Kunne jeg gi mindre en én stjerne, hadde jeg nok gjort det.
Tror ikke jeg trenger å si mer.

Carina G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig forferdelig - uproffesjonell og skaper usunne økonomiske holdninger"

Lån.. De billige lånene kan du ikke få.. Men de dyre lånene kaster de etter deg. Lyst på høy kredittgrense på mastercard? - Ok med et tastetrykk. Lyst på forbrukslån? - Ok med et tastetrykk. Vil du ha kreditt på kontoene dine? - Ok med et tastetrykk. Vil du ha billån med den dyreste renten? - Ok med et tastetrykk. Men ønsker du derimot spareprodukter.. Et hav av papirer må leveres.. Alle rådgivere har ulik kompetanse.. Du gidder ikke lenger. Minstejenta får klare seg uten sparekonto og storebrors blir benyttet til begge. Ønsker du å refinansiere boliglån? Ok- men da må du ha 2 boliglån... Ønsker du etter noen år og samle de til et boliglån for å betale mindre I renter.. Så er det.. UMULIG! Refinansiering ved husbygging - nei fra DNB. Ja fra absolutt alle andre banker... Vært kunder der i 20 år. Nå har jeg sendt klage til finansklagenemden om en rekke forhold. Styr unna. Eneste positive er tilgjengeligheten for innskudd og uttak i butikker og kort til de under 15 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Rett og slett dårlig"

Erfaringen min strekker seg over 25 år.
DNB er en bank jeg bruker fordi jeg må og ikke fordi jeg vil.
Dårlig service, overpriset tjenester (kort & transaksjoner).
Har satt i gang en prosess for å forlate DNB.

DNB Bank har totalt 139 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no