Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.4
1 296 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
1 296 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 296 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
936
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 296 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ubrukelige

Omtale av  Thomas

Gammeldags nettbank. Gir heller ikke hus lån til unge uføre imotsetning til alle andre banker. Rådgivere gir null hjelp og prioriterer åpenbart rike kunder over hvermannsen.

Svar fra DNB Bank
14.04.2021 10:42

Hei Thomas og takk for tilbakemelding. Trist å se at det er slik du opplever både nettbanken og kundeservice. Vi jobber fortløpende med å forbedre og gjøre vår nettbank mest mulig brukervennlig. Jeg håper fremtidige endringer kan gjøre at du blir mer fornøyd. Når det kommer til boliglån, så er det flere faktorer som spiller inn når vi skal se på om vi kan tilby lån eller ikke. Vi ønsker å hjelpe alle kunder vi kan. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice hvis du ønsker at vi skal se nærmere på en eventuell lånesøknad. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ingen råd, kun dårlig behandling!

Omtale av  Jostein

Greit å få avvisning, men uten begrunnelse og ingen rådførende forslag for endring! Skuffende!!

Svar fra DNB Bank
14.04.2021 10:41

Hei Jostein! Beklager at du ikke har fått hjelpen du trengte fra oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefon:91504800 for å få ønsket informasjon. Ønsker deg en fin dag videre! /Ann

Klage

Omtale av  Jonas

Jeg har alltid fått elendig kundeservice. Jeg hadde for 1 time siden 1000kr på brukskonto, nå er jeg i minus 169kr. Hva i alle dager?

Svar fra DNB Bank
12.04.2021 14:39

Hei Jonas! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Dersom du opplever at saldo er feil er det fint om du kan ta kontakt med kundesenteret på telefon:91504800 eller via chat fra innlogget nettbank, så vil vi se nærmere på saken og hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en fin helg videre. /Betina

Kundeservicen

Omtale av  Susanne

Kundeservicen er både tungvindt og tidskrevende. Skal undersøke andre banker med bedre oppfølging av kundene. Dere bruker kundens ventetid på oppringning til å lesse på kundene reklame istedenfor et tilbud om å bli oppringt. Her er det snakk om profitt tenking framfor å tilfredsstillelse av kundenes behov

Ingen hjelp å få

Omtale av  Kaia

Har skjedd to ganger nå.ble svindlet og de hjelper ikke til å få pengene tilbake eller finne en løsning

Svar fra DNB Bank
09.04.2021 14:41

Hei Kaia! Leit å høre at du har hatt dårlige opplevelser i kontakt med oss. Vi jobber hver dag for å skape gode kundeopplevelser, og håper vi får en sjanse til å rette opp inntrykket ved neste anledning. /Ann

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Dårlig kunde behandling til høy pris

Omtale av  Roger M

De er dyre til daglig bruk og elendig kunde behandling. De har mistet fokus på kunden

Svar fra DNB Bank
06.04.2021 12:08

Hei, Roger! Vi jobber hver dag for å skape gode kundeopplevelser, så det er veldig leit å høre at det ikke har vært tilfellet her. Håper vi får en sjanse til å rette opp inntrykket :-) /Hilsen Even

Fantastisk hjelp chatt

Omtale av  Jz

Jeg bruker mobilbankappen daglig og der har jeg oversikt over diverse lån, blant annet forbrukslån. Det ble plutselig helt borte en dag. Logget derfor inn i nettbanken for å chatte med en rådgiver. Han var utrolig RÅ på kundeservice og feilmeldte saken. samtidig ble jeg spurt om både forsikringer og sparing. Fikk tilbud på forsikring og samtidig god tips til sparing. Etter en dag fikk jeg melding om at det er feilmeldt og at det jobbes med saken. Dag 2 var alt på plass igjen. Må skryte av så fantastisk kundeservice! Har aldri opplevd problemer med denne banken og det tok så lite tid å fikse det. Tusen takk :)

Svar fra DNB Bank
28.03.2021 16:32

Heisann! Så flott å høre at problemet du opplevde med mobilbanken ble ordnet raskt og at rådgiveren du chattet med også kom med gode tips til sparing og bistod med å ordne et forsikringstilbud til deg. Denne omtalen ble vi glad for å lese og vi synes det er veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen vår. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med så ikke nøl med å ta kontakt på facebook, chat, telefon eller melding fra postkassen i nettbanken :) Ønsker deg en fin dag videre! /Lars

DNB Bank har 1 296 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR