Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
132
av 136 innen
bank
22%
anbefaler
DNB Bank

"Lite kundevennelig dårlige renter innskudd"

Omtale om DNB Bank skrevet av Anund for 28.11.2018 12.26

DNB Bank har totalt 437 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lite kundevennelig dårlige renter innskudd"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har større lånerenter enn de fleste banker, mindre innskuddsrenter, virker uinteressert når ringer og ønsker mulighet for lavere rente på lån

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00.04
Hei!

Vi justerer våre priser etter markedet, men skal alltid være konkurransedyktige på pris! Mener du at du har for høy rente og at du kunne fått et bedre tilbud et annet sted så tar vi mer en gjerne en renteprat! Slå på tråden til oss på 915 04800, start en chat i nettbanken eller send en melding fra postkassen i nettbanken så tar vi en kikk på det for deg :)

/Jørgen
Bytt.no
"Lite kundevennelig dårlige renter innskudd" skrev Anund om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Anund og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Grei bank, kunne vært bedre på pris"
3 syns denne omtalen er nyttig

Grei bank, gode nettsider og grei app. Kunne vært bedre på pris, og føler noen ganger at kundebehandlere mangler litt kunnskap, men det kommer an på hvem du snakker med. Noen er kjempeflinke.

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00.04
Hei!
Takk for tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med nettsider og app. Vi justerer våre priser i henhold til markedet, men skal alltid være konkurransedyktige på pris. Er du uenig i pris er vi alltid klare for å ta en prat. Slå gjerne på tråden til oss på 915 04800 eller start en chat i nettbanken så tar vi en prat! :)

/Jørgen
Marianne O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service/dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Både som privat lønnsmottaler og som eier av eget AS har vi opplevd gjennomgående dårlig service, utilgjengelighet, arroganse, høye gebyrer og lite fleksibilitet. Pluss for ryddig og fin nettbankløsning.

Svar fra DNB Bank
15.04.2019 12.44
Hei Marianne! Takk for tilbakemelding. Den eneste måten vi kan bli bedre på er gjennom gode tilbakemeldinger. Leit å høre at du har hatt dårlig erfaring med oss. Dersom du tar kontakt med oss via chat i nettbanken eller slår på tråden så tar vi gjerne en kikk og ser om det er noe vi kan gjøre for å bedre inntrykket.
Hermod E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Middels"

Siden nesten alle muligheter for personlig kontakt og at kassefunksjon mangler hos alle banker har gebyrer tatt mere over av tjenestene. Veksling av valuta umulig uten et saftig i gebyr i Posten.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nettbank"
4 syns denne omtalen er nyttig

Helt utrolig dårlig. Må dessverre benytte denne ifbm jobb, og har ikke tall på hvor mye tid jeg bruker på å lete rundt etter de mest ordinære ting, som hvordan jeg får opp en kontoutskrift eller hvordan jeg søker i arkiv. Det er nesten ikke til å tro. Vinner verdensmesterskapet i dårlig brukervennlighet. Hvordan går det an?

DNB Bank har totalt 437 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR