Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
143
av 147 innen
bank
22%
anbefaler
DNB Bank

"Stort sett ryddig, pålitelig og god bank"

Omtale om DNB Bank skrevet av Sol for 20.10.2020 15.54

DNB Bank har totalt 442 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett ryddig, pålitelig og god bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har stort sett god erfaring med denne banken. Har vært ute for en rotete sak, men den er nå ordnet opp i på tilfredsstillende vis. Det skyldtes også delvis 3.part, så ikke kun DnB sin feil. Ellers er det enkelte punkt på nettsiden som burde vært forbedret, feks enda raskere pålogging og en bedre løsning for oppretting og fjerning av avtalegiro. Likevel er dette nettbanken jeg har likt best av de jeg har hatt til nå. De har også nyttige apper man kan bruke. Dnb har også vært enkle å kontakte og gode på å matche pris i de fleste tilfeller. De har ved flere anledninger matchet lånerente i annen bank etter en rask telefonsamtale. Jeg er nok dessverre ikke mer lojal enn at jeg bytter hvis det kommer bedre tilbud annet sted, men så langt har det altså ikke vært nødvendig :)

Svar fra DNB Bank
19.11.2020 07.47
Hei! Takk for god tilbakemelding, vi jobber for å gjøre tjenestene våre enda bedre! Ønsker deg en strålende dag /Erik
Bytt.no
"Stort sett ryddig, pålitelig og god bank" skrev Sol om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Sol og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogante"
1 syns denne omtalen er nyttig

40 minutter ventetid på kundeservice. Chat med noen som foreslår utrolige endringer for å løse et tilsynelatende problem.

Svar fra DNB Bank
17.11.2020 09.10
Hei Roy! Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med kundesenteret vårt. Det er riktig at vi har hatt en del ventetid på telefon i det siste - spesielt rundt de mest populære tidene for å kontakte oss. Vi har imidlertid åpent fra 07-23, og som regel er det mindre kø hvis man har anledning til å kontakte oss litt tidligere eller senere på dagen. Det er veldig sjelden at det er så lang ventetid på chat, derimot. Da må det i så fall ha vært mens en feilsituasjon har pågått.

Du skriver ingenting om hvilket problem du hadde, men jeg håper vi får muligheten til å rette opp ditt inntrykk ved neste anledning. /Sondre
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God service og tilgjengelig ved behov"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i DNB i mange år og er stort sett fornøyd. Hadde enkelt gitt 5 stjerner om de hadde vært litt mer aktiv på å sette ned renta når markedet sier det.. Men det løser seg hver gang med en mail:)

Svar fra DNB Bank
17.11.2020 09.09
Tusen takk for at du tar deg tid til å si hva du synes. Vi skal jobbe hardt for at du skal være fornøyd i fremtiden. /Sondre
Astrid B. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Topp service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes DNB alltid har topp service og hjelper velvillig. Jeg har alltid fått god hjelp når jeg trenger det. Det er også enkelt å sende meldinger og få gode svar.

Svar fra DNB Bank
17.11.2020 09.09
Tusen takk for at du tar deg tid til å si hva du synes. Vi er veldig glade for at du er fornøyd, og skal jobbe hardt for at du skal være fornøyd i fremtiden. /Sondre
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig bank for oppstartselskaper"

Lyver om finansiering som de oppgir på hjemmesiden Ingen oppfølging for små selskaper, oppstarter Høye gebyrer ved utlandske og innlandske transkaksjoner

Svar fra DNB Bank
16.11.2020 13.11
Hei! Veldig leit å høre at du føler vi har gitt deg uriktig informasjon. Ta kontakt med oss på chat eller telefon 915 04800 så skal vi få rettet opp i dette!
/Erik
DNB Bank har totalt 442 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR