Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.5
1 290 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 290 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 290 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
930
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 290 verifiserte omtaler på Bytt.no

Umulig å få snakke med rådgiver

Omtale av  Elisabeth

Ikke velg DNB hvis du på et tidspunkt trenger å snakke med de for det er heelt umulig!

Svar fra DNB Bank
21.06.2022 13:18

Hei Elisabeth! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, slik ønsker vi ikke at det skal være. Den siste tiden har vi hatt stor pågang på telefon og chat gjennom dagen. Dette grunnet relegitimerings-prosjektet vi holder på med. Mange tar kontakt da de har spørsmål til dette, som igjen fører til lang kø. Våre rådgivere jobber så fort de kan med å hjelpe alle som tar kontakt og heldigvis er det ikke normalt for oss med så lang ventetid. Vi har åpent fra 07-23 alle dager. Normalt er det minst/ingen ventetid når vi åpner og på kvelden. Det er også mulig å sende oss en nettbankmelding via postkassen i nettbanken, så vil du få svar innen et par virkedager. /Lars

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Innboksen er umulig å se

Omtale av  Elisabeth

Elendig kundeservice, høye gebyrer, høye lånerenter, ødelegger konkurrenter ved oppkjøp, høye lederlønninger, ingen bank for vanlige folk. Det siste nå: Blir bedt om åpne i Innboksen men hvor er den? Det finnes ørten forskjellige versjoner av brukergrensesnitt men alle er ubrukelig, ikke intuitive, finner ikke det man trenger.

Svar fra DNB Bank
20.06.2022 14:17

Hei Elisabeth! Kjedelig at du har den opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret slik at vi kan få undersøkt nærmere melding i innboksen din. /Viktoria

Boliglån

Omtale av  R

Skulle søke boliglån, rådgiver var lite behjelpelig og spydig på telefon. Fikk mye mer støtte og hjelp hos en annen bank. Dårlig opplevelse og elendig service

Svar fra DNB Bank
20.06.2022 08:47

Hei, så leit at du hadde en dårlig opplevelse. Ta gjerne kontakt med oss på nytt så kan vi se nærmere på det! /Viktoria

Verste kundeservicen på planeten

Omtale av  Marius S

Når man i en proff setting ikke klarer å ordlegge seg bedre enn ett gjennomsnittlig barnehagebarn under en diskusjon så blir man ikke mye imponert.

Svar fra DNB Bank
17.06.2022 14:26

Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har vært i kontakt med oss idag. Dersom du ønsker at vi skal se nærmere på dette så ta gjerne kontakt med oss på nytt på 915 04800 :) Vi har ikke mulighet for å se på enkeltsaker her på bytt.no /Ann-Kristin

TREiGT

Omtale av  Steffen

Mest sannsynlig den treigeste nettsida som finnes. Det tar seriøst 30 min å få logget inn i nettbanken via pc bare grunnet loadingscreen alene... går ikke an å åpne brev i postkasse. ukjent error der da absolutt ingenting skjer. Eneste grunn til mitt kundeforhold er at utleier satte opp depositumskonto der. ingen intresse av å fortsette som kunde for å si det slik

Svar fra DNB Bank
17.06.2022 14:24

Hei! I dag opplever vi dessverre utfordringer med nettbanken og dette fører tiil en del tregheter. Vi jobber med å få dette løst, og håper det i orden igjen så snart som mulig :) /Ann-Kristin

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Jeg er rystet... Aldri Dnb

Omtale av  Srj

Har en venn som er utsatt for id svindel med bankIDen sin. Det er utstedt 2 mobilbankIDer, på hennes ID dette kommer ikke opp i dnb systemer dette er opplyst om flere ganger til Dnb. Bankid.no har bekreftet at det er to utstedte mobilbankIDer, men Dnb sier det ikke er det. Hun har blitt tappet for penger selv om hun har sperret både kodebrikke og mobilbankid. Hun har blitt frastjålet ca 5 mnd lønninger tilsammen. Alt er blitt reklamert på, men avslått siden det bare kommer opp i deres systemer at det er brukt bankID. Resultat er at hun har blitt svindlet for over 1 mill. Bedrageri sak, som sikkert innholder hvitvasking og svindel. En annen som også er blitt svindlet i samme sak. Hen hadde oppdaget at noen hadde opprettet konto i Dnb, så sperret hen den. Svindlerne kontaktet banken, og utga seg for å være i familie med hen. Så da åpnet de kontoen hen, så de kunne fortsette med bedrageriene. Dette mente ansatte i sikkerhets avdelingen i DNB at dette måtte de jo kunne gjøre, og at hun som sperret måtte ha forståelse for det siden de sa de var i familie. Aldri DnB på meg fy fan sier jeg bare...

Svar fra DNB Bank
17.06.2022 09:59

Hei! Vi har ikke mulighet for å svare på enkeltsaker via Bytt.no, men jeg vil anbefale at vedkommende tar kontakt med oss på 915 04800 slik at vi får sett nærmere på dette. Dersom bankID i dag ikke er sperret så bør dette gjøres så snart som mulig om personen har ukjente betalinger/overføringer fra kontoen. /Ann-Kristin

DNB med dårligste kundesevice - hvor kunderådgiver legger på røret til kunden

Omtale av  Vibeke

BankID min ble sperret og ringte inn kundeservice for å gjenåpne. Måtte ringe inn flere ganger og telefonkø varte over 45min. Da jeg endelig fikk svar, nektet kunderrådgiver å gjenåpne min BankID for h*n påpekte at jeg ikke klarer å logge meg på inn på nettbanken - og dette var jeg selvsagt uenig. Har vært DNB kunde i mange år og aldri opplevd liknende. Hvordan kan en kunderådgiver påpeke dette bare via en telefon samtale. Kunderåder fra DNB la bare på røret. Har aldri opplevd noe lignede før. Måtte ringe opp igjen med ny 30min telefonkø - da var det en annen kunderådgiver - h*n var behjelpelig og gjenåpnet BankID. Men fikk en virkelig dårlig kundeservice og har aldri opplevd at kundergiver bare legger på røret uten videre.

Svar fra DNB Bank
17.06.2022 08:41

Hei Vibeke! Vi er lei oss for at du sitter igjen med en dårlig opplevelse etter du var i kontakt med oss - slik skal det ikke være. Vi ønsker gjerne å se nærmere på dette, så ta gjerne kontakt med oss på nytt slik at vi får tatt dette videre internt. Ønsker du ikke ringe oss på nytt kan du starte en chat fra nettbanken eller sende oss en klage via Postkasse - Skriv til oss i nettbanken din. /Ann-Kristin

DNB Bank har 1 290 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR