Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
117
av 117 innen
dagligbank
17%
anbefaler
DNB Bank

"Umulig å få personlig kontakt med DNB."

Omtale om DNB Bank skrevet av Torkill for 17.10.2022 16:48

DNB Bank har totalt 979 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få personlig kontakt med DNB."

De gir blaffen i kundene sine. Er det er helt vanlig spørsmål jeg vil stille, finns det ingen epost, prøver man å ringe blir man sittende i 30 minutter før roboten sier at det er for mange på tråden, så du må ringe senere. Jeg gikk dit i en fillial i Tønsberg, og ble bryskt nektet adgang til lokalene, men måtte vente i regnet på gaten uten å få opplyst at dette var på grunn av Covid. (noe de fleste måtte gjette seg til) Men jeg bare gikk. I skrivende stund leter jeg etter en bedre, mer personlig bank. Det blir neppe vanskelig å finne.

Svar fra DNB Bank
18.10.2022 12:57
Hei Torkill. Vi er tilgjengelig på telefon 915 04 800 og chat fra 07:00-23:00 alle dager. Hvis det er mye kø midt på dagen, kan det være lurt å forsøke å ringe eller ta kontakt senere på dagen/kvelden. Det er ikke alle kontorene våre som er åpen for drop in, dette er grunnen for at du ikke fikk kommet inn på kontoret. Kjedelig at du hadde en dårlig opplevelse her. Håper du ønsker å revurdere bytte av bank. /Thomas
Bytt.no
"Umulig å få personlig kontakt med DNB." skrev Torkill om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Torkill og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Akkurat nå er jeg ikke gornøyd! Jeg prøver å betale regninger i Norge mens jeg er i Canada og får de"

Jeg vil betale regninger i Norge mens jeg er i Canada, aldri vært et problem før men nå jår det ikke! Har ringt banken og da er det ventetid på 30 min!! Er det kun en kundebehandker etter kl 16??? Har alltid bært fornøyd men nå haster det med å betale regninger!!! Pga ekstra regninger pga sykdom av min hund dom er goesikret hos dere!!

Svar fra DNB Bank
18.10.2022 12:54
Hei Gerarda. Kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med oss. Hvis du har problemer med å betale regninger, så anbefaler vi deg å ta kontakt på chat fra innlogget side i nettbanken om det er mye kø på telefon. /Thomas
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Verste kundeservicen du kan lete etter"

Har du et nødproblem hvor du må ring, glem at du får tak i noen på tlf. Alltid 30-50 foran deg i køen.

Svar fra DNB Bank
12.10.2022 20:00
Hei Arif. Det er dessverre en del kø på telefon på dagtid. Vi har også chat som er åpen 7- 23 hver dag hvor du kan få kontakt med oss. Anbefaler og å ringe inn tidligere på dagen eller utover ettermiddagen når det er mindre kø. Det er mange som ønsker å nå oss, og da blir det dessverre litt ventetid av og til. /Viktoria
Kundetilfredshet
Rådgivning
Har byttet selskap
"dritt bank.de har drevet med hvitvasking i stor skalla de fikk bot bare det de mistet ikke sine star"
1 syns denne omtalen er nyttig

jeg har vært kunde i Dnb siden 1992 og har vært mer eller mindre fornøyd så plutselig fikk jeg mail kundeforholdet er sagt opp både privat og bedriften. Bakgrunn var jeg har ikke svar på dem sin mail jeg kontaktet banken og fikk hjelp hvor jeg kan finne til sendte brevet.straks etter jeg fylte og sendte til banken.svaret var jeg er seint ute med svaret.kontaktet finansklage nemnda etter flere måned kom ikke jeg noe videre.de bruker hvitvasking paragrafen.

Svar fra DNB Bank
11.10.2022 16:07
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det høres ut som det i dette tilfellet kan gjelde innhentning av legitimasjon og oppdatering av kundeopplysninger, som vi er lovpålagt til å gjøre. En konsekvens av å ikke svare på det er at kundeforholdet kan bli avviklet. Men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800, via innlogget chat eller via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så vil vårt kundesenter få undersøkt dette nærmere for kundeforholdet ditt /Lars
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig på boliglån"

I flere har ringte vi banken minst en gang i året for å kunne få en rente som var noenlunde ålreit. De var vanskelige hver gang, og et par ganger var det først når vi faktisk flyttet lånet de ga en ok rente. Med flere banker som tilbyr bedre rente uten pruting, dvs samme rente til alle kunder, er det ingen grunn til å benytte DNB. Den renten er også langt bedre enn hva DNB noen gang klarte gi meg.

Svar fra DNB Bank
11.10.2022 15:53
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd, men håper likevel du vil vurdere å gi oss en ny sjanse. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men om man tar kontakt med vår låneavdeling på telefon 915 04800 eller skriftlig via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så vil de kunne se nærmere på dette /Lars
DNB Bank har totalt 979 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR