DNB Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har etter å ha byttet bank innsett hvor elendig kundeservicen til DnB er. Frekke nedlatende rådgivere som sier: da får du bare bytte, i et frekt toneleie når man prøver å forhandle rente, når man spør om trekk i chat som kundebehandler ikke kan begrunne legger de på samtalen når de selv ser seg ferdig, mens man sitter med flere spørsmål, de gangene man i det hele tatt får tak i en rådgiver. Norges dyreste bank, men den dårligste servicen.
Hei! Så leit å høre at du har dette inntrykket av DNB. Håper du trives i ny bank, men dersom du skulle ønske å gi oss en ny sjanse i fremtiden vil vi veldig gjerne kunne få lov til å prøve å endre inntrykket ditt :-) /Frida
Hei DNB! Det har aldri opplevd maken etter så mye år som kunder hos DNB. Siden 5 april til dages dato har DNB sperret kontoen /kort mitt for bakeoverføring utlandet, uten forklaring. har ringt flere ganger, men fikk ikke konkret svar hvorfor. DNB leker, men folks live. Har en elder syk far som trenger penge bistand til sykehusinnleggelse, medisin og mat. Pga dette får jeg ikke sende penger til ham. DNB har sperret kontoen. Hvis min far går bort så skal jeg holde DNB ansvarlig.
Hei, det er leit å høre du har hatt denne opplevelsen hos oss. Ved situasjoner som dette har vi som regel tatt kontakt og informert deg om hvordan denne saken kan behandles raskest mulig. Vennligst følg instruksjonene du har fått fra oss, så snart vi har det vi etterspør vil vi mest sannsynlig kunne løse saken din og gi deg tilgang på dine kontoer igjen /Vinjar
Skal du ringe til kundeservice må du belage deg på å gå igjennom en talemeny du ikke ønsker å snakke med som ikke gjør annet enn å dra ut ventetiden, for så å komme til en ønsket tastemeny og når du har tatt de rette valgene så får du høre at det er lange ventetid og det kan være 24 stykker foran deg i køen. Du venter kanskje 8-10 minutter så er det bare å legge på. Nettbanken er blitt dårligere de siste årene, de sier de pusser opp osv. Skal jeg finne fram til markedsyn så må jeg google det da dette er tatt bort fra menyen (i alle fall vanskelig å finne fram), fond som du måtte ha er fjernet fra totaloversikten slik at du må inn i et såkalt "univers" for å finne fram. Fondsidene er helt håpløse, stor skrift så du får bare se litt om gangen, du må søke opp og legge til som om du var på en nettbutikk. Du kan ikke tenke selv lenger med å studere fondene. Hvem i allverden er det som handler fond som om det var smågodt ? Stakkars nye kunder, de må jo bli så frustrert at de ikke har peilng på hva de gjør. Det kan se ut som om de forsøker å gjøre ting enkelt, men de har oppnådd det motsatte. Egentlig er jeg snill som gir 3 stjerner, men har ikke noe særlig erfaring med andre banker.
Hei Erik! Takk for tilbakemeldingen din. Overgang til ny spareløsning har medført noen tekniske feil, men det meste skal være rettet nå. Det har og vært lengre kø enn vanlig. Du kan og nå oss via chat fra nettbanken/ mobilbanken, eller sende en melding via nettbankens postkasse. Ta gjerne kontakt med oss så får vi hjulpet deg. /Viktoria
høy rente uten service, bare selvbetjening hele veien og små skrift om betingelser
Hei! Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Håper du vil ta kontakt med kundesenteret vårt dersom det er noe du ønsker hjelp med. /Lisa
Uløste problem i DNB beskrevet her på bytt.no «løser» DNB her ved å anbefale kunden å ringe 04800, selv når det er åpenbart at det er akkurat der problemet ligger. Saken stopper ved kundebehandler, som bare bryter samtalen, eller må kontakte kollega for hjelp, men ringer aldri tilbake. Det har skjedd meg 2 ganger i samme sak.
Hei! Leit å høre at du har opplevd at samtalen brytes/ikke blir ringt tilbake - slik skal det ikke være. Håper du kan ta kontakt på nytt slik at vi kan hjelpe deg med det du trenger. Du kan også kontakte oss via innlogget chat i nett- og mobilbank, eller sende oss en melding i nettbanken ved å gå til "i" - Postkasse - Skriv til oss. /Lisa
Min Aksjesparekonto er blitt sperret av «tekniske» årsaker for ca 3 uker siden. Jeg har ringt DnB flere ganger. Kundebehandler bryter samtalen. Klageavdelingen sier nå jeg må vente 5 uker for å behandlet klagen; ikke løsning på saken. Utsikter for løsning er uviss.
Hei! Overgang til ny spareløsning har medført noen tekniske feil. Det meste skal være rettet nå. Ta gjerne kontakt med oss på 91504800, via chat fra innlogget nettbank, eller send oss en melding fra postkassen i nettbanken, så skal vi få sett på det. /Tonje
Ekstrem ventetid i telefon. Dårlige svar. Håpløs hjemmeside der mye tilgang ikke finnes, f.eks årsrapporter for aksjer. Kundebehandler gjør store feil. Sender helt feil dokument i epost. Styr laaaangt unna DNB
Hei! Etter å ha byttet over til nytt Spareunivers opplever vi at mange flere en vanlig tar kontakt med oss for veiledning og hjelp med de nye løsningene, grunnet dette har vi lengre kø en vi hadde håpet. Vi beklager for at du har mottatt feil dokumentasjon på epost, gjerne ta kontakt med oss på chat via nett-/mobilbanken vår eller ring oss på 915 04800 så vi kan se på dette og få tilsendt riktig dokumentasjon. Du kan også hente ut dokumenter selv via nettbanken vår under i-ikonet -> arkiv :) /Vinjar