Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.4
1 296 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
1 296 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 296 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
936
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 296 verifiserte omtaler på Bytt.no

Great bank for 5 years

Omtale av  Trindad

I came to Norway 5 years ago and opened my bank account in DnB in 10 minutes only. I had only my passport and no Norwegian ID. the bank helped me open the account temporarily till I got my ID in 2 days. I got a good saving account with very little money in it. I had some problems transferring money from / to my country because the bank in my country was not very flexible but DnB contacted them and help me to transfer the money on time. Lately I applied for a loan to buy an apartment and the adviser was extremely helpful and very fast to help me get the loan and check that all documents are in place. DnB might have some more expensive fees than other banks but I always had good customer support and suitable interest rate from them that made me reluctant to change the bank.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig

Omtale av  Ragnar S

Brukbar kundebehandling, men altfor lave innskuddsrenter

Elendig nettbank

Omtale av  Pål

Nettbanken ligger ofte nede, så ofte at det er problematisk. Jeg vurderer virkelig å bytte bank etter 20 år som kunde, da jeg opplever dette som tidvis kritisk. Andre banker har ikke samme tilgjengelighet på telefon 24/7 som DNB, men når systemet ligger nede er ikke det til hjelp.

Total mangel på medlidenhet

Omtale av  Mikael

Fått mye feilfaktureringer. masse feil info. Kommer helt an på hvem man snakker med på kundeservice. Noen er helt umulig. Verken jeg eller samboer blir og bruke dnb igjen

Bank for bedrifter

Omtale av  Andre

DNB bryr seg ingenting om kundebehandling, masse rot. Har boliglån hos dem og har søkt om å øke lånet for å pusse opp. En ny "rådgiver" ringer meg etter å ha sendt inn dokumentasjon og har null info om dialogen jeg har hatt med de andre rådgiverne. De gir heller ingen råd. Man må finne ut av det meste selv.

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Griskhet

Omtale av  Steinar D

Få filialer, dårlig hjelp fra ansatte, gebyrer på det meste. Ingen bank for vanlige folk. Man har ikke noe igjen for å være kunde der! (bortsett fra mange unødvendige gebyrer)

Dinosaurbank, bruker du DNB fortsatt bør du bytte asap!

Omtale av  Carlo

DNB er en dinosaurbank, de er blitt for store for å bry seg om kundeopplevelse, innovasjon og løsninger som en har bruk på i den nye digitale hverdagen. Appen er helt håpløst, har vært så og si uendret siden den første smarttelefon kom ut i 2007, og det ser man veldig lett. Elendig grensesnitt, funksjoner og brukervennlighet. Det er faktisk allerede skryt å kalle den for en "app". Den sender deg faktisk bare videre til nettleser appen. Og ikke bare det! Jeg har vært kunde hos DNB i over 10 år og har solid inntekt (>500k), lite gjeld, og ingen betalingsanmerkninger o.l. Bare å glemme å få noen som helst form for lån av de. Selv når jeg ber om ny vurdering ved å sende lønnsdokumentasjon. Kunne en gang ikke få et enkelt kredittkort av de, når jeg har mange andre banker som har ingen problemer å tilby meg kredittrammer på 50000+ Aksje/fondshandel er også latterlig dårlig på både utvalg, funksjoner, priser, og egentlig alt annet også. Avslutningsvis er nettbanken også veldig datert, tungvindt, og mangler mange funksjoner og polish som mange andre banker har hatt på mange år(se Sbanken, Sparebank1). Jeg håper DNB vil skjerpe seg ettehvert da de er en av de få bankene som fortsatt har fysiske kontorer, noe som kan være nyttige til tider. Men det har jeg egentlig nesten mistet all håp på. Uansett, som det er i dag, om du bruker fortsatt DNB går du glipp av veldig mye! Bytt bank ASAP!

DNB Bank har 1 296 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR