Har hatt billån i DNB i 2 år , når jeg søkte om nytt lån fikk jeg avslag med begrunnelse at jeg ikke hadde betalt noen terminer i tide. Da jeg forsøkte å snakke med kunde behandler fikk jeg nærmest røret lagt på. Da jeg pent ba om å snakke med en annen kollega av henne eller leder var ikke det mulig , kunne bare ringe tilbake å håpe på at en annen svarer. Dette er så ille kunde behandling som det går an, nå må dere skjerpe dere DNB !

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Slavisa og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
(Jeg har far i Sverige), han flyttet dit da jeg var liten. DnB vil nå ikke la meg få bank id eller vipps fordi de trenger at pappa skal melde seg på norsk DnB konto (det fører til at han må betale skatt for noe han ikke skal bruke eller har behov for). Mamma og pappa deler verge omsorg 50/50. Både mamma og pappa ringte til banken og prøvde å finne på løsning. Banken nektet på grunn av loven. Jeg skriver dette fordi jeg ble ganske irritert nå som vipps er en stor del av ungdomstiden. Og jeg vet at jeg ikke er den eneste som sliter med dette, men at mange barn i Norge sliter med det samme. Gjør endringer på systemet!. Takk.

DNB har rota vekk erstatningsbeløp fra en fra før svindla konto. De satte pengene inn på en ukjent og helt feil konto med nesten likt konto nummer som mitt. Det samme skjer på nytt, da de skal overføre depositum til min konto. Den rotes vekke på en fremmed konto. Jeg har aldrig fått erstatning for dette. Og det dreier seg om fler hundre tusen.

Går ikke an å få tak i de på Mail. Må stå i lang telefonkø uten at de ringer deg opp igjen. I dag var jeg nr 51 i køen. Helt elendig kundeservice.

Eg ser at DNB svarar på mitt tidlegare innlegg med overskrifta KUNDEFIENTLEG BANK. Eg har hatt kontakt med kundeservice om å få hjelp. Måtte venta i 48 minuttar før eg kom gjennom. Kundeservice ville ikkje hjelpa meg, der var det ingen service å få. Kundeservice yter ingen servivce, dei el like lite interessert i å hjelpa kundane som resten av banken. Mitt rekommanderte brev til DNB's CEO har eg ikkje fått svar på, heller ikkje om bankens CEO har motteke den rekommanderte brevet, eg har ikkje fått noko tilbakemelding. Det ver eit tydeleg bevis på at korkje banken eller kundeservice bryr seg om meg som kunde eller vil gje meg den service som dei snakkar om. For meg står det om vel 120000 kr som er havna på feil konto. Ingen i DNB bryr seg, det minste kundeservice kunne gjort var å kontakta CEO og etterlysa det rekommanderte brevet og kvifor eg ikkje får svar eller hjelp til å få pengane tilbake.
