Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
105
av 105 innen
bank
23%
anbefaler
DNB Bank

"Arrogante"

Omtale om DNB Bank skrevet av Kai S. H for 29.08.2019 14.05

DNB Bank har totalt 313 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kai S. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogante"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri følt meg så liten og ubetydelig som kunde før! Har vært kunde der siden 1993, aldri mer!!

Bytt.no
"Arrogante" skrev Kai S. H om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Kai S. H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi har prøvd å endre admin i banken siden Desember og vil du ikke tro, at til dags dato er dette fremdeles ett problem å få til! Vi har sittet utrolig mange timer i telefon med kundeservice og fått beskjed gang på gang at ting skal være i orden nå, men det er det aldri. Vil absolutt anbefale folk å ta laaaang avstand fra DnB og finne seg en annen bank.

Svar fra DNB Bank
23.10.2019 13.34
Hei!

Sånn jeg forstår det gjelder det bytte av tilganger på bedriftsnettbank? Det skal selvfølgelig ikke ta lang tid så her må det være en feil som ligger til grunne og det er selvfølgelig beklagelig. Vi får dessverre ikke undersøkt dette her, men send oss gjerne en melding fra postkassen i nettbanken din så lover jeg at vi skal få rettet opp i det!

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Lite hyggelig telefonsamtale"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ufyselig kvinnemenneske jeg snakket med på telefonen. Hun ringte meg angående refinansiering etter at jeg sendte søknad. Det er HELT greit at jeg ikke fikk lånebeløpet jeg ønsket, men hun var lite hyggelig og ønsket ikke å høre på hva jeg hadde å si. Negativ tone og til tider freidig. Hun burde ikke jobbet med mennesker. Ønsker ikke lenger å være kunde etter denne samtalen.

Svar fra DNB Bank
23.10.2019 13.34
Hei Zelin!

Kjedelig å høre at du opplevde rådgiveren vår slik. Dette er naturligvis ikke noe vi kjenner oss igjen i. Det er derfor fint om du vil sende en melding fra postkassen i nettbanken din hvor du forteller om din opplevelse så får vi muligheten til å gå dette opp. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogant"
3 syns denne omtalen er nyttig

DNB tjener penger så det griner etter men er ikke villig til å i nærheten matche andre bankers rente, selv om man er førstegangslåner og ung - i programmet BLU. Ellers er de fin på design og brukervennlighet i portalen. Men de prioriterer som alle andre å drysse milliarder på de som har aksjer på bekostning av Ola Nordmann. Tok også 3 måneder å få svar.

Svar fra DNB Bank
23.10.2019 13.33
Hei Eivind!

Vi justerer renten etter markedet. Dersom du er uenig i renten din så ta gjerne kontakt med oss på chat eller telefon så tar vi selvfølgelig en kikk på det for deg. Du kan også sende en melding fra postkassen i nettbanken. Normalt får du svar innen 24 timer.

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Forferdelig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Måtte dessverre innom DNB på majorstuen å bestille kodebrikke, fikk først beskjed om å bruke selvbetjening (umulig uten kodebrikke) etter og omtrent ha kranglet meg til å prate med en kundebehandler ble jeg omtrent ledd opp i ansiktet av den unge rådgiveren som sikkert ikke var en dag over 21, skulle ønske det gikk an å gi minuspoeng.

Svar fra DNB Bank
23.10.2019 13.33
Hei Andre!

Takk for tilbakemeldingen! Dersom du har behov for ny kodebrikke kan du når som helst ringe oss på 915 04800 eller starte en chat i nettbanken dersom du har mulighet til å logge inn på annen måte. Vi bestiller da ny brikke til deg slik at du har den i løpet av en liten uke. Det er også mulig å hente ny brikke på våre kontorer. Dersom du har hatt et ublidt møte med en av våre rådgivere så send oss gjerne en melding fra postkassen i nettbanken din der du forklarer litt nærmere hva som har skjedd så får vi gått dette opp med det aktuelle kontoret :)

/Jørgen
DNB Bank har totalt 313 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR