Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.4
1 296 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
1 296 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 296 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
936
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 296 verifiserte omtaler på Bytt.no

Det er bra for meg

Omtale av  Abdul R. R

Jeg er tilfreds og fornøyd. Kundeservice er veldig bra. Jeg er glad.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyr bank, lite renter på sparepenger

Omtale av  Anne

Hold dere unna denne banken. Bytt bank, det fins så mange andre som er mye bedre

Dårlig kundeservice

Omtale av  Imad A. S

Dere har fryset hele kontoen min uten noe god forklaring, skulle kjøpe en tom i utlandet , og dere mente at jeg burde ha spurt dere om en tillatelsen før at jeg sender pengene min !! Dette er teit

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00:08

Hei! Takk for din tilbakemelding! Det er litt vanskelig å kommentere dette uten å vite hva som har skjedd, men skjønner selvfølgelig at dette var ergerlig. Er du enda usikker på hvorfor betalingen ble stoppet så logg gjerne inn i nettbanken og start en chat med oss der eller slå på tråden til oss på 91504800 så får vi sjekket opp i det for deg! :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge. /Jørgen

Surr og rot.

Omtale av  Kurt J. S

Dyre debet kort. Dyr kundeservice og lang venting... Jeg har ventet i mange uker for å få innboforsikring.

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00:08

Hei! Takk for tilbakemeldingen! Kjedelig å høre at du har måttet vente på oss. I enkelte perioder av døgnet har vi den siste tiden hatt lengre ventetid enn det som er akseptabelt. Vi jobber målrettet mot å løse dette og heldigvis ser det ut til at vi er på rett vei. Vi er også åpne 24 timer i døgnet stort sett hele året og er tilgjengelige på chat og telefon (denne har ordinær telefontakst). Jeg håper det har løst seg med innboforsikringen din. Har det ikke det kan du gjerne slå på tråden til oss, starte en chat i nettbanken eller sende en melding fra postkassen der så legger vi det opp for deg med en gang. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen

Dyrt å være en kunde som er uføretrygd og betale så mye gebyr på uttak og andre tjenester

Omtale av  Ole C. N

De opererer med en annen praksis enn det som andre banker gjør. F. eks. det Skandiabanken har som praksis.. Har ikke noe gebyrer på mange tjenester og har markedet beste laveste lånerente og høy rente på sparekonto og det er en av de beste i kundebehandling har gjort dem som banken med høyest vekst i Norge.

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00:07

Hei Ole! Takk for tilbakemelding! Vi skal selvfølgelig være konkurransedyktige på pris og mener også at vi er det. De aller fleste tjenestene våre er gebyrfrie. Dersom du føler at du betaler mye i gebyr så kan det være at vi har gratis alternativer som kan være bedre for deg. Det er litt vanskelig å vurdere uten å vite hvilke gebyrer det er snakk om, men start gjerne en chat i nettbanken din eller slå på tråden til oss på 915 04800 så tar vi en gjennomgang på det for deg :) Dersom du mener du har for høy lånerente eller ønsker bedre avkastning på sparepengene dine så tar vi selvfølgelig gjerne en kikk på det også! /Jørgen

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Hadde årstallet vært 2005 hadde jeg sikkert vært fornøyd, men i 2018 holder den ikke mål

Omtale av  Kristian

- Alt for mange manuelle rutiner - Personavhengig, blir noen syke så blir "saken" bare borte.. - Antikk nettbank og app Alt i alt, en veldig skuffende bank. Per nå har jeg god rente på mitt boliglån i banken, og det er eneste grunn til at jeg fortsatt har lånet mitt der. Men bruker annen bank til alt annet.

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00:07

Hei! Og takk for din tilbakemelding! Vi har i dag automatisert de aller fleste tjenestene våre. Videre har vi lansert ny mobilbank og jobber for at denne skal bli landets beste. Dersom en rådgiver blir syk skal selvfølgelig en kollega ta over saken slik at det ikke påvirker kunden. Det er leit å høre at det ikke har vært tilfellet når du har vært i kontakt med oss, men jeg håper du vil gi oss en sjanse til å rette på inntrykket. Slå gjerne på tråden til oss eller start en chat på våre sider så er jeg sikker på at vi kan gi deg et godt helhetlig tilbud :) /Jørgen

Dem gjør jobben sin

Omtale av  Gunn E

Det skal DnB ha all skryt av dem svarer meg tydelig når det gjelder noe jeg lurer på, all skryt til dem i Dnb

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00:07

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen

DNB Bank har 1 296 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR