DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Deres kundeservice er så forferdelig, at man kan nesten lurer på om de i det hele tatt trenger kunder for å drive denne banken! Jeg trenger en bank i ryggen som er med meg og følger meg også i utlandet med utenlandske transaksjoner. Denne banken klarer ikke det. Og når ting går galt, for eksempel med en enkel transaksjon til utlandet, er det plent umulig å få tak i hjelp. Jeg må sitte i timevis på jobb (også fra utlandet) for å få tak i dem. De har blitt for store, for mektige og for arrogante.
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det kan dessverre opparbeide seg ventetid på dagen da det er et tidsrom veldig mange ønsker å snakke med oss, men hvis man ringer tidlig eller på ettermiddagen pleier det å være lite til ingen ventetid. Avdelingen for internasjonale betalinger kan også nås ved at man sender melding fra postkassen i nettbanken eller via reklamasjonsskjema hvis det er feil på betalingsdetaljene. /Marthe
Noe av det dummeste, mest rævva jeg har vært borti til nå. Jeg har vært kunde i 20 år, så blir jeg kastet ut pga to eller tre reklamasjoner som jeg vet ikke finner sted hos sannheten.
Hei Bjørn! Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men hvis du ønsker at vi ser nærmere på saken kan du ta kontakt med kundeservice for bistand. /Marthe
Min datter fikk innløst sine fond og beløpet er overført til Norges bank pga manglende legitimering. Hun sendte inn dokumentasjon og skjema som ble tilsendt. Så fikk hun en ny purring så hin gikk innom DNBs kontor der hun fikk bekreftet at alt var ok. I dag kom brevet om at fondene var innløst og overført til Norges bank. Er iallfall takk og farvel til alt som har med DnB å gjøre. Har kontoer i flere banker og har ikke hatt noe problem andre steder. Nå blir det mye styr for å få midlene ut og må sikkert betales skatt pga innløsning. Utrolig tungvint av DnB.
Hei Geir! Takk for tilbakemelding og beklager at dere har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men hvis vi har gitt feil informasjon må vi selvfølgelig beklage for det og vil gjerne se nærmere på saken hvis hun har anledning til å ta kontakt med kundeservice. /Marthe
Etter å ha ringt kundeservice igjen fikk jeg faktisk hjelp. Takk for tolmodigheten 😊
Hei! Takk for tilbakemelding, godt du fikk hjelp til å løse problemet :) /Elisabeth
Banken er blitt helt elendig og er nærmest ubrukelig etter omleggingen. Den lokale banken er nedlagt, kan ikke utføre vanlige banktjenester i Åsane. Henvist til banken i Bergen sentrum. Elendig.
Hei Svein! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse på kontor. Nå vet jeg ikke hvilken banktjeneste du forsøkte å utføre i Åsane hvor du ble henvist videre til annen filial, men vi har laget en oversikt over hvilke tjenester som er tilgjengelig i de ulike filialene på hjemmesiden vår. I Åsane så tilbys de fleste tjenester, utenom myntrullveksler /Lars
Vi er i 2022 og dere er en av de største bankene i norge men har fortsatt ikke Apple pay som er så extremt trist med tanke på at dette er så mangen som informere og klager om. Trist at dere etter 4 år fortsatt ikke gjør noe med det kundene deres ber om når så mangen andre klarer og ha Apple pay i sin bank.
Hei Maria. Det stemmer at DNB pt ikke noen avtale med Apple Pay Vi er uenig i Apples forretningsmodell som ikke gir tredjeparter tilgang til å bruke telefonens funksjonalitet for kontaktløs betaling. EU har startet etterforskning av ApplePay og mener Apple bryter konkurranseloven. EU mener blant annet at Apple stenger ute konkurrenter, hindrer innovasjon og gir færre valg for forbrukerne. Vi håper EU-etterforskningen fører til nødvendige endringer. I mellomtiden opplever vi at norske banker har laget veldig effektive og billige betalingssystemer for forbrukerne. DNB støtter derimot kontaktløs betaling via andre leverandører som Fitbit Pay, Google Pay og Garmin Pay. /Betina
Det var dårlig kundeservice, der jeg brukte over 45 minutter i kø. De svarer aldri på kundetelefonen, det er helt håpløst.
Hei. Det er dessverre en del kø på telefon på dagtid. Anbefaler å ringe inn tidligere på dagen eller utover ettermiddagen når det er mindre kø. Det er mange som ønsker å nå oss, og da blir det dessverre litt ventetid av og til. Vi har også chat som er åpen fra 07:00-23:00 hver dag hvor du kan få kontakt med oss. /Elisabeth