Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
DNB Bank
1.4
1 299 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
1 299 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 299 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
939
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 299 verifiserte omtaler på Bytt.no

Robust bank, mangel på Apple Pay trekker ned.

Omtale av  Pål B

DNB svarer alltid at de ser an. Se an, se an. Hadde de tatt kundene sine på alvor hadde de støttet Apple Pay. Opprettet egen konto i Sbanken for å ha konto som virker med Apple Pay. Nå har DNB kjøpt Sbanken. Nå er det jeg som ser an.

Svar fra DNB Bank
24.03.2022 12:44

Hei Pål og takk for tilbakemelding. Vi tar alle våre kunder på alvor og jobber fortløpende med å bedre ting som vi får tilbakemeldinger på. Når det kommer til Apple Pay så er det ingen endringer i tilbudet til hverken Sbanken eller DNBs kunder med det første. /Betina

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyreste banken med dårligste løsninger i Norge. Styr unna.

Omtale av  Morten G

Her er det som å gå 25 år tilbake i tid hva nett- og mobilbruk gjelder. Alt skal gjøres vanskligst mulig og med flest mulig seg med reklame over alt som bare er irriterende. Dyrt uoversiktlig og med dårlige vilkår. Her er det ingen ting å hente. Let andre steder.

Svar fra DNB Bank
24.03.2022 12:40

Hei Morten! Det er synd at du opplever oss slik. Vi har konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger. Så kjedelig at du er misfornøyd med nettbanken og appen vår. Vi håper jobben vi legger ned på baksiden kanskje kan endre oppfatningen din en gang i fremtiden. /Betina

Latterlig

Omtale av  Merete

Helt forferdelig selskap. Velg alt annet enn dette selskapet. Ingen kundeservice. Ikke mulig å få kontakt. Om man får kontakt, er det kun arroganse man blir møtt med.

Svar fra DNB Bank
24.03.2022 12:29

Hei Merete! Kjedelig å høre at det er slik du opplever vår kundeservice. Slik skal det ikke være. Dersom det er noe du ønsker vi skal se nærmere på håper jeg du vil sende oss en melding i nettbanken som forklarer hva som er skjedd, slik at vi kan sjekke opp i det. /Betina

Dyr og dårlig

Omtale av  Arne

Det meste er vel allerede omtalt av andre her. Alltid først til å heve lånerenta, sist til å senke den. Ingen kundeservice.

Svar fra DNB Bank
24.03.2022 12:25

Hei Arne. Trist å høre at du opplever DNB slik. Det stemmer ikke at vi alltid er først ute med renteoppgang. Hvilken bank som er først, varierer. Våren 2020 var vi første bank til å kunngjøre rentereduksjon to av de tre gangene styringsrenten ble redusert. /Betina

Styr unna

Omtale av  Linda

Umulig å få tak i noen på kundeservice. Ikke lydhøre eller hjelpsomme når man møter et problem. Unødvendige gebyrer for ting man gjør selv (er det mulig..?), liker ikke grensesnitt i nettbanken.

Svar fra DNB Bank
22.03.2022 21:59

Hei Linda og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du har vanskeligheter med å komme i kontakt med oss, vi er kjent med at det dessverre er økt ventetid på telefon og chat-linjen vår for øyeblikket. Prøv gjerne å kom i kontakt med oss rundt åpningstid 07.00 eller utpå kvelden, vi holder åpent til 23.00. Det pleier i hovedsak på disse tidspunktene å være lavere ventetid. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Ubrukelig, arrogant

Omtale av  Robin

Dyr i bruk, arrogant kundebehandling! Måtte dnb gå konkurs og brenne! Beste de kan gjøre er og legge ned driften sin

Svar fra DNB Bank
22.03.2022 22:09

Hei Robin og takk for din tilbakemelding. Vi tar med innspillene dine videre og håper at vi med tid kan bli en mer appellerende bank for deg. Ha en fin kveld videre. /Stian

Kontakt med banken

Omtale av  Anne

Umulig å få kontakt på telefon og Chat. Har fått et brev fra dere hvor jeg skal fylle ut data om meg selv . Ingen saksnummer « medlemsnummer». Hva er dette?Har ikke konto hos dere men får det nå ettersom at dere har kjøpt opp Skandia Banken. Det er trist

Svar fra DNB Bank
22.03.2022 22:37

Hei Anne og takk for din tilbakemelding. Dersom du er blitt kontaktet i forbindelse med oppdatering av kundeinformasjon eller legitimasjon, ber vi deg kontakte oss direkte for bistand. Vi er tilgjengelige alle dager mellom 07.00-23.00, både på telefon og chat. Ønsker du ikke et kundeforhold hos oss, kan vi også hjelpe deg med å avslutte eksisterende tjenester, roller eller produkter. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian

DNB Bank har 1 299 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR