NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Så langt ser det bra ut. Mangler noe fra NextGenTel/Telio som ikke har fulgt opp som planlagt , ellers har jeg ingen negative opplevelser .
Hei, Bjørn A. S Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du legger igjen din omtale på Bytt.no! Fint å høre at alt ser bra ut - håper vi har fulgt opp og levert det som manglet 😄 Tusen takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd Ønsker deg en riktig fin mandag Jenny NextGenTel
Pga problemer med tilkobling, har jeg ikke fått nett enda.
Hei, Eva K Takk for din tilbakemelding 😊 Håper du har fått nett til nå - hvis ikke må du gjerne ta kontakt med oss så får du hjelp av en dyktig medarbeider. Du når oss hvis du ringer 987 07 979, skriver til oss via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd. Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Jeg opplevde å ikke komme på nett da jeg byttet over til nextgentel. Stod i kundeservice-kø i en time og da jeg fikk hjelp, ble jeg rådet til å resete ruteren. Etter at det var gjort, var internet-signalene enda dårligere enn de var tidligere.
Hei, Mathilde Takk for at du gir tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no! Dette hjelper oss til å se hva vi kan bli bedre på i tiden fremover. Så kjipt at nettet har fungert dårlig etter at du ble kunde hos oss og at det ikke hjalp etter du hadde vært i kontakt med oss. Vi håper at du tar deg tid til å komme i kontakt med oss igjen så vi kan få nøstet opp i problemet - vi vil nemlig at det internettet vi leverer til deg skal fungere så bra som det kan ⚡ Vi vet at det av og til kan være kø på telefonen, og vi jobber hver dag for at det skal være lettere for kundene våre å komme i kontakt. Hvis du skulle oppleve igjen å måtte stå i telefonkø så vil jeg tipse deg om å skrive til oss på chat eller privatmelding på Facebook, der får du raskt og like god hjelp! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Merker ikke forskjell i forhold til tidligere abonnement fra telenord
Hei, Jan E Så lenge fiberen fungerer helt sømløst - så skal det ikke være noen forandring 😄 Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no, det setter vi stor pris på. Og takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en riktig fin mandag Jenny NextGenTel
Savner tv2 sport 1 og tv2 sport 2 i basic pakken. Er det mulig å fjerne eller legge til kanaler i pakken ?
Hei, Kjell B Så kjekt å høre at du er godt fornøyd 😄 Det går nok ikke an å fjerne å legge til fra den pakken, men vi har et alternativ som heter Fiberpakken, hvor du får med kanalene du nevner. Ta gjerne kontakt med oss så hjelper vi deg. Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Ble fortalt at det skulle koste 550,- i måneden. Ingen nevnte leie av ruterboks til 39,- eller frakt på nevnte boks til 129,-. Hadde det bare kommet frem litt tydeligere så hadde man nok godtatt det og ikke følt seg så lurt.
Heisann Odd, Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Dette gjør at vi kan ta med oss hva vi kan bli bedre på fremover 🙌 Vi skjønner at det er veldig provoserende hvis du er blitt forespeilet en pris og totalen er en annen etter du får abonnementet. Det er på ingen måte sånn vi skal fremtre eller vil oppfattes. Vi har valgfrihet på utstyr, du kan velge mellom å bruke eget utstyr eller leie utstyr fra oss. Ta gjerne kontakt med oss hvis vi kan hjelpe med å endre på det utstyret som er satt opp på ditt abonnement 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Dere reklamerer med billigst internett men vis jeg skal ha samme hastighet som jeg hadde med Telenor blir dere mye dyrere. Og så er det for få internett utganger på ruteren deres då jeg har kablet internett på mange komponenter .jeg er heller ikke helt fornøyd med RiksTV då jeg gjerne skulle hatt eurosport og tv 2 sport men då må jeg oppgradere og mye dyrere . Er masse kanaler i basis pakken som en aldri ser på , det skulle ha vært valgfrie kanaler innen for en sum slik t-we har.
Hei, Bjørnar S Tusen takk for din omtale, det hjelper oss til å se hva vi kan forbedre oss på fremover! Vi jobber hver dag for å gi deg de beste prisene på bredbånd, og har de laveste prisene på de fleste hastigheter 🐱🏍 Vi har også valgfrihet på bruk av utstyr som gir mulighet for å bruke ruter fra oss, mesh-utstyr eller eget utstyr. Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi hjelpe deg å se på hva som vil være mest gunstig for bruken hjemme hos deg. Du kan få hjelpe av en dyktig medarbeider hvis du ringer 987 07 979, skriver til oss via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår 😄 Vi håper vi kan hjelpe og gjøre deg mer fornøyd som kunde fremover. Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har sittet mange timer å snakket med konsulenter for å få internett på tv , null respons, ellers er tv singnaler meget bra. Prøv å få til internett på min tv , eller vurderer jeg mitt kundeforhold hos dere
Hei, Helge H Så kjipt å høre at det ikke har vært lett å få internett på TVen din. Hvis det ikke har løst seg til nå så hjelper vi gjerne så godt som vi kan. Hvis det er sånn at det kun er TVen din som ikke får internettsignal mens internett fungerer som det skal på alle andre enheter så er det mulig at det er en innstilling på TV eller noe som må sjekkes med TV-leverandør. Håper vi hører fra deg og så håper jeg at du allerede har fått internett på TVen din - Vi vil jo trossalt fortsette å levere internett til deg og ikke minst at du skal være fornøyd med det vi leverer 😄 Ønsker deg en flott uke Jenny NextGenTel
Det er bra. Angående pris.så slår dere telenor ned i støvlene.
Hei, Karsten Tusen takk for din omtale! Så flott å høre at bredbåndet fungerer ganske greit - men vi vil gjerne at det skal fungere helt utmerket, så ta gjerne kontakt med oss så ser vi hva som skal til for å optimalisere nettet hos deg ⚡ Vi er glad for at du velger Norges prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin uke Jenny NextGenTel
Har ikke hatt problemer hittil ,så vil tiden vise, har ikke vært abonent så lenge
Hei, Kjell S Tusen takk for din omtale - det betyr mye å få høre din mening! Helt supert at det fungerer som det skal. Og hvis du skulle oppleve noen endring, må du ikke nøle med å ta kontakt med oss 😄 Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel. Ønsker deg en riktig god dag Jenny NextGenTel
Bra bredbånd men håpløs lang ventetid for komme i kontakt med kundeservice.
Hei Irene, Vi er glad for å høre at du er fornøyd med bredbåndet - da høres det ut som det virker som det skal 🐱🏍 Vi vet at det noen ganger kan være kø og jobber hver dag for å prøve å gjøre det så enkelt som mulig for kunder å komme i kontakt med oss. Hvis det skulle skje igjen at du må vente i kø når du ringer oss, så kan vi anbefale å skrive til oss på chat eller direktemelding på Facebook. Der vil du også få god hjelp! Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd 😀 Ønsker deg en fin start på uken Jenny NextGenTel
NextGenTel ordnet nytt bredbånd på en dag😁 etter at det opprinnelige ble frakoblet.
Hei, Kenneth C Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på bytt.no! Vi er veldig glade for å høre at du har fått super service - det er sånn vi skal ha det. Vi skal jobber for at du kan være like fornøyd fremover 😄 Ha en stårlende dag Jenny NextGenTel
Etter å ha blitt koblet ned av tidligere leverandør fikset NGT ny linje på en dag, istedenfor 3-4 dager.
Hei, Tusen takk for at du skriver en omtale om oss her på Bytt.no! Flott å høre at du er fornøyd - det skal være enkelt å bli kunde hos NextGenTel! Vi er glade for at du valgte Norges prispresser på bredbånd 🥳 Ønsker deg en fin dag og en god helg Jenny NextGenTel
Har tilbakevendende problem, har til tider bare 5 til 10 Mbs når måling via appen, men opp mot Telenors hastighetsmåling er ofte på 20 til 25 Mbs. Oskar.
Hei, Oskar B. S Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no i dag! Nå vet jeg ikke hvilken type bredbånd du har, om det er over samme linje som Telenor har levert så skal vi kunne levere samme hastighet. Jeg anbefaler at du kontakter oss så får du hjelp av en dyktig medarbeider hos oss til å hjelpe med saken. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin fredag og god helg! Jenny, NextGenTel
Heimgard virker ikke så jeg har desverre ikke noe nett. Om det startes en shat med dere går det ikke å ringe dere. Får bare beskjed att shaten må lukkes
Hei, Odd E. S Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Kundenes opplevelser og vurderinger er viktig for oss for å kunne utvikle oss og forbedre oss. 😊 Så leit å høre at det er problemer med WiFi-utstyret, jeg håper du tar deg tid til å ringe oss igjen i dag så vi får hjulpet med å ordne problemet kjapt. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin helg! Jenny NextGenTel
Byttet bredbånd og TV -pakke fra Telenor. Det burde jeg gjort for lenge siden…..
Hei, Ottar J Takk for din omtale her på Bytt.no! Så flott å høre at du er fornøyd med byttet til oss - vi leverer jo tross alt over samme fiber som Telenor og vi jobber alltid for å være prispresser på bredbånd 🥳 Håper du er like fornøyd som kunde fremover! Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel