NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer fint , god rutet fra Deco. Men, ble fakturert kr 129 i fakturagebyr på første faktura selv om jeg har e-faktura. Hvis det fortsetter er det like billig å gå tilbake til Telenor. Gav et dårlig førsteinntrykk!
Hei, Øystein S Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Det betyr mye for oss 💚 Oisann, her ser det ut som vi kan ha gjort en feil. Anbefaler at du tar kontakt med oss og får hjelp til å se hva som har gått galt her, så vi kan hjelpe med å rette opp i dette 🤔 Vi er glad for at du gir beskjed, ta gjerne kontakt med oss på telefon eller chat via MinSide så står vi klare til å hjelpe deg videre! Ønsker deg en riktig god mandag Jenny NextGenTel
De leverer som lovet god hastighet på nettet. God kundeservice de tok kontakt da jeg sendte inn klage på routeren, og det ble ordnet i løpet av noen minutter på telefon
Hei, Bjørnar R Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no 🙌 Vi er veldig glade for å se at internett fungerer som den skal og at du fikk god hjelp da du kontaktet oss, det er sånn vi vil ha det! Har du flere spørsmål er det bare å kontakte med oss, så står vi klare til og hjelpe 😁 Ønsker deg en riktig god mandag Jenny NextGenTel
I samme sekund som fiberboksen fra dere kom på plass, var alle gjentagende tidligere problemer borte.
Hei, Laila Tusen takk for en veldig hyggelig omtale her på Bytt.no, kjekt å se at du er så fornøyd! Vi er glad for å kunne løse problemene du hadde på internett tidligere, og takker for at du velger NextGenTel som din internettleverandør 💚 Har du noen spørsmål om internett fra oss, står vi klare til å hjelpe enten på telefon eller chat via MinSide! Ønsker deg en strålendes mandag Jenny NextGenTel
Gått greit så langt. Måtte resette printeren på grunn av bytte av internettleverandør. Vanskelig å få hjelp for private kunder. Fungerer nå.
Hei, Arild Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no, vi setter stor pris på at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt å se i vurderingen din at du er fornøyd og at internett fungerer! Hvis du har noen spørsmål er vi her for å hjelpe deg 😄 Ønsker deg en riktig god dag! Jenny NextGenTel
TV får et gult slør med jevne mellomrom så strømmeboksen må slåss av og på for å bli kvitt sløret. Ellers er alt flott, raskt nett og mange kanaler.
Hei, Harald Tusen takk for at du velger NextGenTel og for at du deler din tilbakemelding her på Bytt.no, det settes stor pris på 🤗 Så kjipt at TV abonnementet ikke fungerer som det skal, jeg anbefaler at du tar kontakt med vår samarbeidspartner RiksTV som har rådgivere som er superdyktige på å hjelpe til med den typen feil. Om du har spørsmål så må du gjerne ta kontakt, vi står klar til å hjelpe 💚 Ønsker deg en stårlendes helg Jenny NextGenTel
Systemet leveres med egen trådløs ruter. Denne dekker nok godt en leilighet, men ikke en enebolig som har kabling. Koblet opp hub som fordeler og har knyttet opp egne trådløse enheter. Dette fungerer bra, men jeg sette med en trådløs router som jeg ikke har behov for.
Hei, Knut T Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😄 Det er helt riktig som du skriver, ikke alt utstyr passer like godt hjemme hos alle. Derfor har vi i NextGenTel bestemt at kundene våre skal ha valgfrihet på utstyr, så trenger du ikke å ha en ruter fra oss hvis du ikke bruker den! Håper du tar kontakt med oss så snart som mulig så hjelper vi deg videre 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Så langt er jeg fornøyd. Det var enkelt å kople seg på.
Hei, Hilde Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss 💚 Vi er så glad for å høre at du er fornøyd og at oppkobling var enkel, det er akkurat sånn vi vil at det skal være å bli kunde! Håper du fortsetter å være like fornøyd med abonnementet hos oss videre, vi skal jobbe på for at du skal ha en god deal på internett 🤗 Ønsker deg en strålendes helg Jenny NextGenTel
hadde litt problemer med og montere opp ruter, ellers bra rettledning.
Hei, Norvald Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og at du deler din omtale her på Bytt.no, vi setter veldig stor pris på din tilbakemelding! Så kjekt å se at du er fornøyd etter oppkobling, vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel 💚 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Opplever at streaming har begynt å hakke. Det oppstår "nedlastningspauser".
Hei, Arnt H. B Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, og for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no 💚 Det er veldig kjipt når internetten ikke bare funker som den skal, men det er vi jo selvfølgelig her for å hjelpe deg med! Håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi får hjelpe med å nøste opp i feilen, vi står klare til å hjelpe på telefon eller Chat via MinSide. Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
Det fungerer når jeg har behov for det, og kommer raskt opp.
Hei, Kjell! Så bra du syns det er greit å bli spurt! Vi setter veldig stor pris på å få tilbakemelding fra våre kunder, det er dette vi lærer av 🙌 Gi oss en lyd hvis du har noen spørsmål om abonnementet fra oss, vi står klare til å hjelpe på telefon 💚 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel
Har de aller beste erfaringer med NextGenTel, både med kundeservice, informasjon og montørene. Dette virker lovende!
Hei Terje! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og takk for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Det grønne NextGenTel-hjertet mitt slår litt ekstra hardt når jeg leser deg beskrive den gode opplevelsen du har hatt! Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt for deg som kunde. Uansett om det handler om å gjøre informasjonen vi sender litt bedre, hjelpen vi gir på telefon litt varmere eller montørjobben litt smidigere, går vi på jobb av en enkel grunn: deg 🤗 Vi er glad for at du har blitt kunde hos oss, og gleder oss til fortsettelsen! Ha en strålende torsdag! Martin, NextGenTel
Som forventet måtte ha hjelp til oppstart av kyndig person
Hei, Vetle Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi håper du har hatt en god opplevelse ved oppstart av abonnementet hos oss, og vi står klar til å hjelpe på telefon eller chat på MinSide hvis du har noen spørsmål 🤗 Så skal vi jobbe på videre for at du skal fortsette å ha en god deal på internett! Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Ut i fra en dags erfaring kan jeg bekrefte at bredbåndet fungerer bra.
Hei Harald! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen omtale her på Bytt.no 😊 Uff, det er ikke noe kjekt å høre at du opplevde rot med bestilling og levering. Rot er vi ikke glad i så jeg forstår godt at det kan ha skapt både irritasjon og frustrasjon. Vi jobber hver dag for å gjøre det så enkelt som mulig for deg å bli kunde hos oss 💚 Men når det skjer feil må vi finne ut hvorfor, og lære av det. Jeg hadde blitt utrolig glad om du kunne brukt noen få minutter til å gi meg litt mer detaljer om rotet du opplevde. Send meg gjerne en mail på [email protected] 😊 Det varmer NextGenTel-hjertet mitt å lese at erfaringen din er bra med fiberen nå som den er koblet opp! Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en strålende torsdag! Martin, NextGenTel
Leverer ikkje det som er spesifisert. Skal levere 50 Mbps, kommer som oftest på rundt 20 ned og 10 opp
Hei, Sla Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så kjipt at hastigheten ikke fungerer som den skal! Jeg håper du tar kontakt med oss så vi kan hjelpe med dette. Vi står klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Du kan også snakke med oss i MinSide-appen på mobil 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
God info før og under bytting til NextGentel. Bra app.
Hei, Bjørn M. H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så flott at det gikk fint med overgangen til oss, vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt å bli kunde hos oss. Og det er veldig fint å høre at du er fornøyd med appen vår! Dersom du trenger rådgivning og hjelp fra oss er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Du kan også snakke med oss i MinSide-appen på mobil 🥳 Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel
Godt fungerende produkt og super kundeoppfølging på tekniske spørsmål.
Hei, Roar N Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for den hyggelige tilbakemeldingen her på Bytt.no 💚 Utrolig kjekt å høre fra at du er fornøyd med servicen, og med tjenesten vi leverer. Vi jobber på for at det skal være enkelt å være kunde hos NextGenTel 😊 Ønsker deg en superfin torsdag! Jenny NextGenTel