Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra oppetid - sier opp grunnet prisstigning i fastpriskontraktsperiode
Stabilt og rask, sammen med T-we er dette en god løsning
Har vært kunde i 6 uker, og har Internett ca annenhver dag. Har nå vært uten Internett (igjen) i 2 dager. Jeg måtte betale for januar til mars på den første fakturaen, og har med andre ord betalt for noe jeg ikke har fått. Og kommer sikkert ikke til å få det fram til mars heller. Må nå kontakte mobilleverandøren min for å kjøpe ekstra mobildata, og dermed bruke ekstra penger. Styr unna Telenor.
Dyrt og dårlig uoversiktlige regninger, dårlig kundeservice
Vi opplever at prisen er for høy i forhold til andre selskaper, og at faktureringen er rotete
Jeg har nå hatt besøk av Telenor på døren totalt 5 ganger hvor de prøver å overbevise meg om at jeg skal bytte til Telenor Fiber fra Altibox. Uansett hva jeg sier har de et motargument til hvor smart dette er for meg. Da jeg endelig klarte å komme til og si at det er ikke aktuelt for meg ble han sur og gikk. Ikke veldig hyggelig opplevelse. Det er ikke dette som gjør at jeg velger en annen leverandør.
Bredbåndet faller ut inni mellom, og vi kan også oppleve at bildet på tv’en hakker når vi bruker cromecast.
De har sagt opp bredbåndsabonnementet vårt to ganger uten varsel. Kundeservicen deres er nesten ikke-eksisterende og den mest inkompetente jeg noen gang har hatt å forholde seg til i mine 40 år. Bortkastede timer på telefonen. Kundeservicepersonell lyver og lover å fikse problemer, men problemene vedvarer. Hold deg unna dem.
Bredbånd fra Telenor er relativt dyrt.. og skal du ha fordelen av alltid på nett krever det mobilabonnement fra Telenor, og der er det veldig dyre.
For dyrt for hytte bruk hvor en er bare deler av året. Jeg har fiber bredbånd fra Telenor også i leiligheten i Harstad.
Bra, men altfor dyrt. Og det legges på prisen ofte.
stabilt + god hastighet, rask og god kundeservice. Høy pris.
Ingen feil og god informasjon ved utbedringer og oppdateringer
Forferdelig kundeservice. Lover utbedringer og trekker tilbake avtaler noen timer senere. Ikke å anbefale. Fiberkabel i ustanselig, men viser liten forståelse for at jeg trenger nett. Ringer kundeservice som sier at de skal sende reparatør, men ingen kommer. Da jeg ringer og purrer, sier de at jeg må vente. En dag eller 2 uker... de vet ikke.
Veldig bra internett, ok kundeservice, men veldig stive priser.
Vi ble forespeilet fri tilgang til internett i fritidsbolig men endte opp med dobbel betaling! Kontaktet Telenor om problemet men fikk et negativt svar!