Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tide Forsikring endrer beløp på avtalegiroen hver måned, slik at man aldri betaler samme beløp, og selv må legge sammen og regne ut for å se at man ikke betaler for mye per år. Ofte overskrider de maksbeløpet for avtalegiroen, slik at beløpet ikke trekkes. Dette varsles man ikke om, saken bare ruller og går av seg selv. Jeg opplevde å bli oppmerksom på manglende betaling etter over et år. Da hadde de uten forvarsel skrudd opp prisen den måneden, passert maksbeløpet for avtalegiroen og ikke kunnet trekke det de skulle. Kundeservice bruker gjerne uker eller måneder på å svare, og har sjelden spesielt gode forklaringer. Dette selskapet er ikke til å stole på, og bør unngås. Ja, det er billig, men man får det man betaler for. Ingenting!
Har forsikring hos Tide og prisen har plutselig økt med 500 kr ekstra i mnd fordi jeg har hatt en vei hjelp. Da jeg kontaktet tide forsikring Sandefjord og han jeg snakket med var så uhøflig at ble satt ut! Kommer aldri til å bruke Tide forsikring og anbefaler heller ikke til noen.
Prisstigning på over 20% fra ene året til neste er ikke i tråd med konsumprisindeksen.
Tragisk, styr unna. Bytter ut folk i skadeoppgjør. Trenerer og er ufine i skadesituasjoner.
Useriøs høy premieøkning på enkelte forsikringer, spes bilene. Så da er det bare å finne noen som er rimeligere. Har hatt skade på bil og vannskade i hus, her har de ordnet opp eksemplarisk. Veldig bra. Men er ikke konkurransedyktig lengre..
Jeg er kjempe fornøyd med servicen og oppfølgingen jeg fikk da jeg var uheldig på glatta med bilen. Alt ble ordnet best mulig, på kjempe kort tid og jeg fikk alt jeg trengte av informasjon raskt og enkelt forklart. Er i utgangspunktet kjempe fornøyd med tide, håndteringen dems her plusser bare på!
Ble frastjålet bil i slutten av oktober 2018, fikk beskjed om at jeg ville få et tilbud etter en mnd, dersom bilen ikke kom til rette. Bilen har jeg ikke sett noe til, og beskjedene fra Tide lot vente på seg. Ringte Tide og fikk beskjed om at saken var sendt til takstmann. Ringer noen dager etterpå, samme beskjed, og fikk beskjed om at det ikke nyttet å mase. Fortsatte å mase noen dager etter, fikk da beskjed om at saken var sendt til FaVer, for faktasjekk. Greit nok, hadde et møte med en representant fra FaVer, hvor lyd ble tatt opp fra deres side. Fikk så et referat fra dem, hvor de hadde "tolket" mine uttalelser litt annerledes, og forsøker å mistenkeliggjøre meg. Sender en mail tilbake, med mine kommentarer til dette referatet, samt kommentarer til hva vitner har sagt. Sier at det kanskje ikke er så rart at folk ikke husker hvilket klokkeslett de var på do, SEKS uker tidligere. Det varte og rakk, til midten av januar, da fikk jeg et varselbrev, hvor tide mener at på bakgrunn av FaVers avhandling, som forøvrig var sendt Tide med de samme opprinnelige feilene, at de mente at jeg hadde noe med dette å gjøre selv. Skriver nye kommentarer til saken, for å rette opp i feilene FaVer har konkludert med. Får beskjed fra FaVers representant etter at jeg har prøvd å ringe ham (uten svar), om at saken og mine kommentarer var sendt videre til Tide. En uke etterpå ringer jeg til Tide, og får snakke med saksbehandler. Får beskjed om å se ut vinduet og vise forståelse for været som er ute, og at de følgelig har mye å gjøre. Jeg argumenterer med at været faktisk ikke var så ille når min bil ble stjålet, ei heller en mnd eller seks uker etter. Jeg mener at selv om det kommer nye skader inn, så bør ikke eldre saker bortprioriteres. Etter dette har jeg vært I kontakt med to andre kundebehandlere, som viser forståelse og medfølelse, og lover å gi beskjed til saksbehandler om å prioritere saken. Har fortsatt ikke hørt noe. Jeg har byttet selskap...
Kjempe dårlig service, useriøse folk ljuger og dobble regninger krangla masse med de. Alltid no styr med fakturaer som jeg som kunde fikk svi får, fikk ikke svar på spørsmål en ansatt der i fjor fikk sparken på grunn av helt forferdelig dårlig oppførsel i tlf til meg, STYR UNNA!!!
Ting tar tid... Vanskelige å få tak i... prøvd flere ganger å besøke de uten hell.. ringer på, men ingen svar
Etter å ha vært kunde hos Tide forsikring i stort sett hele 2018, fikk jeg sjokk når de er så frekke og sende med en faktura med ett såkalt fornyelses gebyr på 298.00 kr??? Tok da kontakt med en håndfull andre selskap, for og høre om dette er vanlig prosedyre, men ett slikt gebyr var det ingen andre som hadde hørt om. Deretter har de økt premien fra ca 900.00 kr til ca 1400.00 kr. En økning på ca 55%. 55%........Halloooo. Etter ett par telefoner til kundeservice hvor de lovet å ta tak i saken, har jeg ennå ikke hørt noe. Får all del folkens. Styr unna. Nå blir det flytting i expressfart Hilsen En rimelig pist exkunde
Helt forferdelig, useriøst og på grensen til det kriminelle! Helt siden øyeulykken i Brasil i jan 2018 har de ikke betalt meg for mine utgifter!
Har ikke vært borti værre forsikringselskap. Useriøst, dårlig kundebehandling, følger ikke opp saker, bryter avtaler.
Hei, hold deg unna dette selskapet. Ved årsskifte 2018/2019 så hadde mine forsikringer økt med ca 40% uten noen god begrunnelse annet en at slik var bransjen etter høye skadetall den siste tiden. Ren bløff, andre jeg har snakket med har ikke fått økt sine forsikringer hos andre selskaper. Et eksempel er at den ene bilen min økte fra 6800,- til 14 200,- uten noen begrunnelse. Dette er ikke annet enn useriøst fra et selskap som TIDE. De oppførte seg OK i ca. 2 år, så var det tydeligvis slutt. Har ikke hatt skader eller noe i denne 2 års perioden, men det betyr visst ingen ting. Jeg skifter selskap NÅ!
Selskapet prøvde å svindle meg, de somlet med kontrakter og lyver om hva de dekker.
Har hatt Tide i to år og det første året så fikk jeg kjempepris på mine forsikringer. Når år 2 begynte så la de på prisen med 20% uten at det var varslet om dette. Jeg ringte og sa at hvis denne prisen ble opprettholdt så byttet jeg selskap. Dette førte til at de satt ned prisen igjen. Når 2019 startet så fikk jeg en ny økning på nesten 40% !!! Jeg ga dem muligheten til å redusere prisen og fortalte også at dette hadde skjedd året før. Fikk den ned endel og de fortalte at økningen gjaldt hele bransjen. Dette sjekket jeg ut og til min overraskelse så stemte ikke dette. I tillegg er det mye rot med regninger og forsikringsdokumenter så hold dere unna dette selskapet.