Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er kjempefornøyd med Hello. Sparer mye penger, og har ingenting å klage på når det gjelder opplevelsen med kundeservice.
Eneste som er bra er at de har lave priser på abonnementene. Men de informerer deg ikke om når du går over datakvoten din, og har heller ingen sperrer for dette. De tar 1,49 kr per mb over, så her er det mulighet for å tape mye penger. Kundeservicen er den værste jeg har vært borti, svarer etter 1 uke. Styr unna!
Har tre private abonnementer hos Hello, og synes det fungerer smertefritt. De har gode priser og jeg får alt på samlefaktura. Kundeservice kan noen ganger være litt trege med å svare, men svarer alltid.
Det eneste positive som kan sies er grunnprisen for billigste abonnement. De later som om de ikke har mottatt klare, korrekt innsendte bestillinger om ekstra GB og fakturerer kunde for ekstraforbruk pga ignorert og ikke oppdatert bestilling av ekstra GB for mobildatabruk. På tross av bekreftelser fra kompetent hold at bestilling av ekstra GB til mobildata kommer de med ignorante tilbakemeldinger hvis eneste hensikt synes å være at kunden ikke orker å forfølge saken.
Alt fungerer som jeg forventet. Hadde de hatt mulighet for autosperre i data når f.eks 1GB var nådd så hadde det blitt 5 stjerner (går også fint å sette sperre på selve tlf)
Hvis dere har tid og følge opp data forbruk på mine sider er ikke greit nok. Har er det mulighet å stoppe gprs tjeneste men disse fungerer ikke altid, barna kan forsatt bruke 3-4G og løpet av noen minutter regning for overforbruket kan være fort 3-400kr.