Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Roter med faktura og det er vanskelig å få dei til å rette opp feile beløp. Og det tok flere måneder å få dei til å sende faktura til ein ny e-postadresse. Vurderer å skifte selskap om problemene fortsetter etter noen måneder.
Vel drevet mobilselskap som er ærlige på pris (ingen skjulte kostnader), har en fantastisk bra app for endring av tjenester og forbruk, samt at de er topp på kundeservice(er bla. tilgjengelig døgnet rundt på Facebook).
Veldig fornøyd med tjenestene hos Hello. Fin oversikt over forbruket gjennom app. Raskt svar hos kundeservice via mail og tlf. Fint å kunne bruke mail så en slipper å vente leeenge på svar via 815 nr. Og veldig rimelig produkter. Faktura underlag sendes ut i forkant av belastningen gjennom avtalegiro. Ikke alle like punktlig på det. Enkelt å kjøpe mere data eller endre produkt. Benytter Telenor dekning som er god. Eneste en kan merke at tjenesten muligens ikke har 1. prioritet i Telenor nettet. Merker enkelte ganger at det tar 10-15 sek. Før tjenesten går gjennom. Men dette må sees opp imot pris.
God dekning, elendig kundeservice og billig abonnement.
Kundeservicen er elendig. Du får ikke varsel på sms/melding på at du har brukt opp datamengden, så ja la oss belaste data til den personen uten at de vet det.
Jeg sa opp mitt abonnement pr mail, dro på ferie og registrerte ikke at de sendte meg mail der de bad meg om skriftlig bekreftelse på om nummeret skulle sies opp. OK. Kom hjem fra ferie, registrerte at de sendte meg ny faktura, ringte dem og sa at jeg hadde sagt opp, og dermed ikke ønsket ny faktura. Ble forklart situasjonen med bekreftelsen - bekreftet muntlig at jeg virkelig ønsket å si opp, både nummer og abonnement. Saksbehandler bekreftet at det var greit. Gikk noen måneder - ny faktura og fremdeles beskjed om at nummeret ikke var skriftlig oppsagt.. Hadde tidenes dårligste samtale med saksbehandler! Jeg forsøkte å legge frem saken på en hyggelig måte, hun avbrøt meg konstant - som om det var en daglig ting for henne (tipper at hun har denne samtalen ofte). Enden på visen; jeg la på. Sendte ny mail der jeg bekrefter at jeg sier opp. Nummer-abonnement- alt. Og jeg sier at jeg ikke vil betale de feilaktige faktura de har sendt. Får på ny bekreftelse på at det er greit, men jeg må betale det som er forfalt. Vi får se.. Kanskje jeg betaler for å slippe dyre purringer. Kanskje ikke. Uansett - vanvittig dårlig kundebehandling! En oppsigelse er en oppsigelse. Disse satser på å tjene penger på svindel. Enkelt og greit.