Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg sa opp mitt abonnement pr mail, dro på ferie og registrerte ikke at de sendte meg mail der de bad meg om skriftlig bekreftelse på om nummeret skulle sies opp. OK. Kom hjem fra ferie, registrerte at de sendte meg ny faktura, ringte dem og sa at jeg hadde sagt opp, og dermed ikke ønsket ny faktura. Ble forklart situasjonen med bekreftelsen - bekreftet muntlig at jeg virkelig ønsket å si opp, både nummer og abonnement. Saksbehandler bekreftet at det var greit. Gikk noen måneder - ny faktura og fremdeles beskjed om at nummeret ikke var skriftlig oppsagt.. Hadde tidenes dårligste samtale med saksbehandler! Jeg forsøkte å legge frem saken på en hyggelig måte, hun avbrøt meg konstant - som om det var en daglig ting for henne (tipper at hun har denne samtalen ofte). Enden på visen; jeg la på. Sendte ny mail der jeg bekrefter at jeg sier opp. Nummer-abonnement- alt. Og jeg sier at jeg ikke vil betale de feilaktige faktura de har sendt. Får på ny bekreftelse på at det er greit, men jeg må betale det som er forfalt. Vi får se.. Kanskje jeg betaler for å slippe dyre purringer. Kanskje ikke. Uansett - vanvittig dårlig kundebehandling! En oppsigelse er en oppsigelse. Disse satser på å tjene penger på svindel. Enkelt og greit.
Hello er et herlig tilskudd til de dyre mobilselskapene. Servicen er god og dekningen er like god som hos konkurrentene.
Har aldri opplevd dårligere kundeservice og så sier de aldri fra når man har brukt 80% av mobil dataen. Plutselig får du ekstra betaling og når du ringer dem så sier de at man fikk sms ang det, noe som ikke stemmer i det hele tatt. Fikk sms ja, men da hadde den gått over den 1GB jeg har inkludert i mobil abonnement.
Har alltid klart meg med 5gb, men når jeg bytta til Hello brukte jeg plutselig 8gb(?) Når jeg brukte telefonen som normalt, og endte opp med en myye dyrere pris enn forventet.
Har abonnementet til 1 GB og bruker mest wifi. Alt har gått knirkefritt, bare brukt innenlands. Kundeservice har jeg vel benyttet bare én gang - fornøyd. De sparer kundene for dyrt spesialnummer også. Vær bare obs på hva som skjer om man skulle overstige datakvoten.
Spekulative og kyniske. Varsler ikke kunder i tide om at ting kan gjøres på en annen måte til fordel for kunden. De vil heller lure deg enn å hjelpe deg. Styr unna!