Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri opplevd dårligere kundeservice og så sier de aldri fra når man har brukt 80% av mobil dataen. Plutselig får du ekstra betaling og når du ringer dem så sier de at man fikk sms ang det, noe som ikke stemmer i det hele tatt. Fikk sms ja, men da hadde den gått over den 1GB jeg har inkludert i mobil abonnement.
Har alltid klart meg med 5gb, men når jeg bytta til Hello brukte jeg plutselig 8gb(?) Når jeg brukte telefonen som normalt, og endte opp med en myye dyrere pris enn forventet.
Har abonnementet til 1 GB og bruker mest wifi. Alt har gått knirkefritt, bare brukt innenlands. Kundeservice har jeg vel benyttet bare én gang - fornøyd. De sparer kundene for dyrt spesialnummer også. Vær bare obs på hva som skjer om man skulle overstige datakvoten.
Spekulative og kyniske. Varsler ikke kunder i tide om at ting kan gjøres på en annen måte til fordel for kunden. De vil heller lure deg enn å hjelpe deg. Styr unna!
Ble Hello-kunde for 3 år siden, og har aldri hatt noen utfordringer med hverken fart, dekning eller kundeservice. Meget fornøyd! Og så sparer jeg 200kr i mnd. ;)
Etter å ha testet både Telia, Talkmore, One Call og Djuice fra Telenor, er dette uten tvil det billigste og beste abonnementet til nå. Rask og enkel kundeservice, mer en rask nok data. Mer en nok data. Billigst. Full Telenor dekning (ofte bedre en de med Telenor abb).
Jeg er av dem som bruker relativt lite data, og for meg er Hello perfekt. Ubegrenset telefoni og 1 GB for 98 kroner er veldig bra, og etter et halvt års kundeforhold har jeg ikke hatt negative opplevelser. Jeg kan derfor ikke si stort om kvalitet på kundeservice.