Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble Hello-kunde for 3 år siden, og har aldri hatt noen utfordringer med hverken fart, dekning eller kundeservice. Meget fornøyd! Og så sparer jeg 200kr i mnd. ;)
Etter å ha testet både Telia, Talkmore, One Call og Djuice fra Telenor, er dette uten tvil det billigste og beste abonnementet til nå. Rask og enkel kundeservice, mer en rask nok data. Mer en nok data. Billigst. Full Telenor dekning (ofte bedre en de med Telenor abb).
Jeg er av dem som bruker relativt lite data, og for meg er Hello perfekt. Ubegrenset telefoni og 1 GB for 98 kroner er veldig bra, og etter et halvt års kundeforhold har jeg ikke hatt negative opplevelser. Jeg kan derfor ikke si stort om kvalitet på kundeservice.
Jeg er kjempefornøyd med Hello. Sparer mye penger, og har ingenting å klage på når det gjelder opplevelsen med kundeservice.
Eneste som er bra er at de har lave priser på abonnementene. Men de informerer deg ikke om når du går over datakvoten din, og har heller ingen sperrer for dette. De tar 1,49 kr per mb over, så her er det mulighet for å tape mye penger. Kundeservicen er den værste jeg har vært borti, svarer etter 1 uke. Styr unna!
Har tre private abonnementer hos Hello, og synes det fungerer smertefritt. De har gode priser og jeg får alt på samlefaktura. Kundeservice kan noen ganger være litt trege med å svare, men svarer alltid.