Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min henvendelse: Hei, Fint med "oppgraderinger", MEN forsto jeg det riktig at fra 1. Mai 2017 settes prisen for mitt abonnement opp fra 297,- til 449,- nok??? Dette er en veldig stiv prisøkning og det kommer ikke til å være med på. Hvilke alternativer finnes? Jeg er fornøyd med mitt abonnement som det er nå. Dataroaming er EU-regulert og forsvarer dermed ikke en prisøkning i det hele tatt. 12 GB for 449, - er også dyrere per GB. Hva gjør vi? Forventer et ganske så hurtig svar. Det er som kjent ikke meg som avgjør hvor mye dere verdsetter meg som kunde. På forhånd takk :-) ___ Svaret jeg fikk: Hello, Takk for din henvendelse. Prisøkningen på ditt abonnement kommer som følge av at abonnementet nå inneholder mer. Fra mai vil vi tilby både Data Rollover og tjenesten «Roam like home». Med Data Rollover vil du kunne spare opp ubrukt mengde mobildata fra én måned, til neste måned. Da opptil samme mengde som opprinnelig er inkludert i ditt abonnement. Tjenesten «Roam like home» gjør at du kan bruke telefonen din i EU på lik linje som hjemme i Norge. Det vil dessverre ikke være mulig å beholde nåværende abonnementspris mot at man ikke får tilgang på disse tjenestene. Det er dog ingen bindingstid på våre abonnement, og du står fritt til å bytte til en annen leverandør om ønskelig. Skulle du ha ytterligere spørsmål er det bare å ta kontakt. Ha en riktig fin dag videre __ Det sier vel alt... Bytt så fort du kan! Alle sammen...
Hello Alex! Leit å høre at endringene ikke falt i smak. Det er nemlig slik at vi, på lik linje med alle andre operatører, må forholde oss til innføring av "Roam Like Home" i henhold til EU-reguleringene som trer i kraft 15. juni. Dette er vel å merke en suveren tjeneste, men det vil også resultere i økte priser i markedet. De prisrelaterte utfordringene må alle andre operatører også løse, og det blir spennende å se hvordan markedet blir seende ut til slutt. Det er viktig å presisere at vi tar utgangspunkt i å forbli ledende på markedet, selv med nye prisene. Vi strekker oss så langt vi kan, tatt kostnadene vi møter i betraktning, og dette blir forhåpentligvis synlig den 15.juni :-) Mvh Even, Hello!
Har vært greit fornøyd med Hello etter å ha brukt dem et drøyt år selv om de har sinnsyke utenlandspriser, men nylig har de kjørt ut en stor kampanje med "forbedringer" - der det framgår at mitt 5G abonnement blir utvidet med 1 Gb til 6Gb samtidig som prisen økes med over 40% (fra 244/mnd til 349/mnd). Det er en dyr gigabyte! Jeg bytter selskap.
Hei Kaio! Synd å høre at du ønsker å bytte selskap. Denne prisøkningen har kommet som årsak av EU reguleringen som trer i kraft den 15.juni. Da vil all bruk i EU/EØS være inkludert i abonnementet, og vi så det derfor som en nødvendighet å endre våre priser. Dette er noe som vil påvirke markedet generelt, og flere av våre konkurrenter har de siste dagene bekreftet at samme endring vil skje på dere abonnement. Vi har derfor anbefalt at våre kunder har noe is i magen, for å se hvordan markedet endrer seg. Hello vil fortsatt kjempe i toppen blant de rimeligste, og vi vil fremdeles levere mye mobil for pengene. Mulig våre veier krysses ved en senere anledning. Ønsker å takke for tiden du var kunde hos Hello. Ha en fin dag!
I forhold til pris er de ok, men så kommer de andre tingene som kundeservice å telefon bruk utenfor pakken din. Jeg å min samboer har begge hello. Kan ikke si oss direkte misfornøyd men de kunne vært bedre på service å de kunne hatt bedre tilbud til kundene sine, tenker da på utenlandspakker og slikt.
Hei Tor! Veldig kjedelig å høre at du er noe misfornøyd med Hello. Din tilbakemelding er viktig for oss, og vi setter derfor pris på at du deler dine erfaringer. Om ønskelig kan du sende oss en mail til [email protected]. På den måten kan vi jobbe videre med å utvikle oss som bedrift. Ha en fin dag!
Alt er bra med Hello som mobiloperatør, telenor dekning (passer meg) Og veldig bra lyd når en prater med en fra telenor nettverk i motsatt til telia som er langt etter. Det eneste de mangler og ikke henger med er "ta med data" og jeg skal bytte til komplett mobil bare pga det.
Hello! Godt å høre at du er fornøyd med tjenesten vi leverer :) I forhold til data rollover, så er absolutt ikke dette noe som er avskrevet. Vi jobber fremdeles med en løsning rundt dette, men det er en del systemrelaterte problemer som må løses for å kunne få det på plass. Mvh Merete, Hello!
Har fungert helt topp for meg. Kan anbefales. 😊 Kommer ikke til å bytte til noen andre.
Bra dekning (Telenor), god hastighet. Dyrt å gå over datamengde, automatisk kjøp av ny 1GB pakke selv om man går over siste dagen i måneden. Hadde vært fint med automatisk sperre/struping ved oppbrukt datamengde, noe lignende ICE har. Viktig å stille inn datasperre internt på mobilen. Har heller ikke data Rollover som de fleste andre leverandørene. Men har veldig lave priser, hvis man holder seg innenfor grensene.