Scoopr Mobil har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Feirer nå 1 år med Telipol/Hudya. Har totalt 7 abonnement som enkelt administreres i et enkelt web-grensesnitt hvor datakontroll, tilleggspakker og andre tjenester lett kan endres. Kundeservice, når noe likevel går galt, har også fått stadig bedre responstid og ryddevilje !
Hei Anders. Så hyggelig av vi har hatt 1-årsjubileum sammen, og takk for veldig hyggelig tilbakemelding på våre tjenester og kundeservice. Med vennlig hilsen Majken i Hudya.
Veldig bra dekning særlig i Hoksund området, der merker jeg stor forskjell.. Kundeservice er seriøs og hjelpsom
Hei Edgar. Takk for din anbefaling. Vi er så glade for å høre at du er fornøyd med Telenor-dekningen og at du får god hjelp fra vårt kompetente kundeserviceteam. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Gode priser, ikke hatt noe problem med dekning og særdeles høflig og hjelpsom kundeservice. Flinke folk.
Hei Stian. Takk for at du har tatt deg tid til å anbefale oss og dele din oppfatning av våre priser, tjenester og dyktige kundeserviceteam. Det varmer! Bare å ta kontakt om det skulle være noe, så tar vi en hyggelig prat. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Jeg byttet mobil abonnement til Hudya mobil, for det skulle passe mitt bruk og skulle være enkelt å ha med å gjøre. Kundeservice'en er helt suverent!
Hei Amund. Takk for gode ord. Vi jobber daglig med å forenkle våre tjenester og lytte til kundene våre, så det er veldig hyggelig at du er fornøyd med servicen du har fått. Vi er her om det skulle være noe! Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Billig leverandør, med knall bra dekning. Enkel og oversiktelig nettside! Veldig behjelpelig på kundeservice også da jeg glemmer pinkoder :P
Hei Benny. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd, og ikke minst at du er så raus og deler det. Tips: Du finner både PIN og PUK på Min side om du skulle være i beita en annen gang. Og så hjelper vi deg selvsagt på kundeservice om du skulle trenge det. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Er veldig godt fornøyd abonnementet hos Hudya (mobil og nett). De har konkurransedyktige priser, men det viktigste for meg har vært at de er svært tilgjengelige, hyggelige og behjelpelige når tekniske problemer har oppstått. Ting har blitt løst raskt og effektivt, noe som har vært veldig viktig i mitt arbeid.
Hei Eirik. Takk for en herlig tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med våre priser, og ikke minst at du opplever å få hjelpen du trenger når du trenger det. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Har brukt Hudya siden overgangen fra mitt forrige selskap, informasjonsflyten ved overgang og kvaliteten av tjenestene har vært ypperlig siden første dag. Telenor dekning selvfølgelig. I kontakt har de vært omgjengelig, løsningsorientert og ryddige i det de har foreslått. Kan anbefales da det rett og slett fungerer!
Hei Njål. Takk for din gode tilbakemelding og anbefaling. Det er godt å høre at du er fornøyd med både informasjonsflyt, tjenester, dekning og kundeservice. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Nettopp byttet. Fornøyd med kundeservicen til nå og ikke minst billigere enn hva jeg hadde fra før.
Sender fortsatt ut papir-faktura, e-faktura skulle være tilgjengelig fra sommeren. Bortreist og får papirfaktura, sms sendes til en mobil som benyttes bare hjemme. Stenger mobilen og sender brev med b-post, ingen mulighet å få betalt. Uhøflig og usann fremstilling av virkeligheten. Sim kort til min alarm er ikke levert, men likevel har de sendt krav på abonnementet og stengt det. Jeg har benyttet mange leverandører gjennom 50 år med mobil men maken til dette har jeg ikke opplevd. Styr unna denne leverandøren, fatter ikke Telenor lar de benytte sine tjenester!
Hei. Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss og våre tjenester. Her høres det ut som det har oppstått en rekke hendelser som har gjort det uoversiktlig vedr. betaling. Både AvtaleGiro og eFaktura er på plass, og vi sender faktura på e-post til alle, så papirfaktura blir unntaksvis benyttet til de som har bedt om det. SMS-påminnelse sendes til mobilnummeret som er registrert, og purringer sendes alltid med posten ihht. norsk lov. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss dersom det er noe som er uklart vedr. SIM-kortet til alarmen din. Dersom det ikke er registeret at det ikke ble mottatt, vil fakturering gå automatisk.
Du får telenor dekning til en grei nok pris, men anbefaler å velge en annen operatør: - Uredelig faktureringspraksis - Ikke fungerende hjemmesider/admin.sider - Problematisk dersom du bruker mye data (les: pris samt uberegnelig kalkulering av brukt data)
Hei Bengt. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med våre tjenester da du var kunde hos oss. Vi fakturerer månedlig for månedsavgift og evt. forbruk utover det som er inkludert i abonnementet. Alle priser og betingelser er gjort kjent på våre sider, og vi har en operativ Min side med mulighet for oversikt over forbruk, administrasjon av tjenester som f.eks. Datakontroll, kjøp av ekstra datapakker, sperring av ulike tjenester, med mer. Vi fakturerer for det forbruket som vi får innlest fra vår leverandør, og som en bedrift i vekst jobber vi selvsagt kontinuerlig med å utvikle våre tjenester og vår plattform. Takk for at du tok deg tid til å fortelle om din opplevelse, slik at vi kan bli enda bedre til å informere om hvordan våre tjenester fungerer og hvilke muligheter som finnes. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Fikk min første regning og den var skyhigh. Den var helt på bærtur og jeg bytter tilbake til ice som også har en kjempebra app som hjelper deg å holde oversikt med abbonnementet ditt. ice.no. Hudya blir ikke min leverandør lengre!!
Hei. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med oss og at du fikk en uventet høy faktura. Da jeg ikke kjenner til hvem du er og hvilken faktura du viser til, må jeg besvare på generell basis. Vi fakturerer for månedsavgift og evt. forbruk utover det som er inkludert i abonnementet. Den første fakturaen kan være noe høyere, fordi vi fakturerer månedsavgift fra datoen du ble kunde og påfølgende måned, samt evt. ekstra forbruk. Fra neste faktura fakturerer vi kun for 1 månedsavgift samt evt. ekstra forbruk som ikke er inkludert. Ekstra forbruk kan være overforbruk av data, kjøp av datapakker, bruk av innholdstjenester, spesialnummer, samtaler på fly og skip eller samtaler til utlandet fra Norge. I enkelte tilfeller kan det for eksempel lønne seg å oppgradere abonnementet dersom forbruket er jevnt over høyere enn det abonnementet som er bestilt, og man kan også tilpasse abonnementet enten via kundeservice eller på Min side. I alle tilfeller oppfordrer vi våre kunder til å gjøre seg kjent med hva som er inkludert, og kontakte oss for råd om noe er uklart. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Men skal du bruke dette abonnementet ute på sjøen og offshore via Telenor Maritime blir det fort alvorlig dyrt..
Hei Mcomar. Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å se at du er fornøyd med våre basistjenester! Når det gjelder bruk av samtaler på ferge, skip og offshore er vi enige i at prisene er høye, da de reflekterer vår pris hos vår leverandør. Dette er gjengs i markedet. I praksis anbefaler vi våre kunder å slå av mobildata og begrense mobilbruk på skip, fly m.m., nettopp for å unngå ubehagelige overraskelser på regningen. Med vennlig hilsen Majken i Hudya
Byttet fra en helt urimelig pris for de enkle tjenestene jeg trengte hos Telenor, til en utrolig god pris for nettopp de tjenestene jeg trengte hos Hudya. Samme nett brukes også enda prisen er veldig mye lavere.
Hei Andor. Takk for din hyggelige tilbakemelding, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å anbefale oss. Med vennlig hilsen Majken i Hudya