Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
ice
3.5
3 885 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 885 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 883 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 394
515
323
399
1 252
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig

Omtale av  Christoffer A. O

Jeg kjøpte en ny telefon for noen mnd siden, som skulle bli et mareritt pga en produksjonsfeil. Jeg kunne ikke ringe, noe som var veldig av og på. Telefonen ringte personer selv, og signal mellom samtaler brøt hele tiden. Har hatt ice før jeg kjøpte denne, og visste umiddelbart at dette måte skyldes mobilen eller simkortet. Minimal bedring etter simkort bytte, og gjerne nesten problemfritt 7-10 dager etter bytte. ICE fraskrev seg alt ansvar, aldri opplevd maken. Så jeg fant ikke andre løsninger enn å kjøpe en billig huawei 20 lite, så gleder eg meg til å melde meg ut av ice. Aldri vurder dette selskapet.

Svar fra ice
01.08.2019 13:28

Hei Christoffer, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Slik ønsker vi naturligvis ikke at det skal være. :-( Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ekstremt dårlig net i utlandet, elendig kundeservice

Omtale av  Zoltan

Det har vært ganske treig nettilgang i utlandet. Fikk ikke hjelp av kundeservice. Dem har bare sagt det samme. Har du dataroaming på, bytt til annen operatør, etc. Data var på og det var ikke mulig og bytte operatør. Dem aner ikke hva dem driver med. Fikk ikke tak i mobilbank, etc. I tilleg har datamengden blitt spist opp mye fortere enn hos komplett mobil før. Har allerede byttet. Amatør selskap

Svar fra ice
30.07.2019 15:15

Hei Zoltan, Det er beklagelig å høre at du opplevde problemer i utlandet. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg se nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Meget bra :)

Omtale av  Henrik

Meget bra mobiloperatør. Anbefales på det sterkeste :)

Totalt sett er jeg fornøyd!

Omtale av  Erik H

De har dessverre ikke Swap og skjerm inkl i prisen.

Dårlig policy. Grei verdi for pengene

Omtale av  Simen

Ble frastjålet mobilen så kjøpte en ny billig en og bindte meg til ice i 12 månder. Er kunde hos dem siden 2016. Fant ut samme uka jeg ville kjøpe en dyrere mobil, Samsung s10, siden jeg hadde en s9 før den ble stjelt. Da fikk jeg ikke tilbudet på telefonen for å binde meg i 12 måneder. Siden jeg hadde gjort det 5 dager før. Selv om jeg var villig til å binde meg 12 nye måneder. Altså 24 måneder totalt Så istede for å hjelpe en som har vert kunde i over 3 år. Ba dem meg heller prøve å finne et tilbud for ny mobil på komplett. Vil ikke tro han i kundeservice ville vere vanskelig. Men heller at han ikke har lov å strekke seg litt for å hjelpe kundene sine.

Svar fra ice
30.07.2019 15:15

Hei Simen, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med telefonnummer og fullt navn, så skal jeg se nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen lurerier

Omtale av  Trude H

Ingen merkostnad, bankID på mobil med i prisen. Dårlig dekning i utkantstrøk.

Bare rot og tull med faktura og avtaler

Omtale av  Tp

Etter en forferdelig opplevelse med sperring av telefon flere ganger ut fra betalingsforhold som ikke hadde med meg og gjøre, men utelukkende ice og deres ubrukelige system, bytter vi nå hele 5 privatabonnement til ny leverandør. Ikke ei krone utestående, men abonnementet blir sperret gang på gang. Avtaler blir brutt og kundeservice forstår ikke hva kundeservice betyr. Dette er bare så dårlig at det ikke går an!

Svar fra ice
30.07.2019 13:54

Hei Tp, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få undersøkt saken din nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dårlig operatør, dårlig service og svindel

Omtale av  Ikram

Ice må være noe av det værste jeg har vært bort i. Først og fremst har de dårlig dekning (de skyldte på kabelfeil da jeg ringte dem. Hadde ikke data en hel måned!! uansett måtte jeg fortsatt betale.) De fleste av de som sitter på kundeservice er rett og slett frekke og lite behjelpelig, de sier mye forskjellig og masse feil... i tillegg virker det som om de har lite kontroll på fakturaavdelingen deres. Jeg har noen penger til gode som de ennå ikke har overført tilbake. Styr unna disse!!

Svar fra ice
30.07.2019 11:15

Hei Ikram, Dette hørtes ikke helt bra ut. Jeg må bare beklage for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få sett nærmere på saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Funker nesten aldri!

Omtale av  Robert

Funker nesten aldri, de skylder alltid på allslags når vi klager osv... kjempe misfornøyd!

Elendig kundeservice

Omtale av  Oppgitt K

Nekter å være behjelpelig med å skifte eigar på abonnement, der nåværende eigar er død. Å bruker av abonnementet får inkassovarsel på kvar faktura. Utrulig dårlig kundeservice for at dei sjølv skal få rett i systema sine og at bruker ikkje ska få inkassovarsel.

Svar fra ice
27.07.2019 23:11

Hei, Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. Jeg ønsker selvfølgelig å se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret henvendelsen gjelder, så skal jeg undersøke dette. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig varierende dekning

Omtale av  Frode

Utenfor bebodd strøk er dekningen veldig varierende(på samme sted). Har alltid problemer med å sende mail, gjelder både mobildata og mobilt bredbånd. Nettet virker generelt ustabilt.

Svar fra ice
27.07.2019 23:11

Hei Frode, Så leit å høre at du opplever ustabilt nett. Send oss en e-post til [email protected] med telefon-/kundenummer, og fullt navn, så skal vi få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no

Forferdelig

Omtale av  Roar

Billig men elendig. Totalt fraværende på kundeservice. Deres rot blir kundens problem uten så mye som et lite unnskyld.

Svar fra ice
30.07.2019 13:54

Hei Roar, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av situasjonen din, så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Audio streaming?

Omtale av  Maja S

Har mange ganger nå merket at jeg betaler 169 for audio streaming. Jeg bruker aldri opp data, og laster ikke ned musikk fra Spotify på mobildata.

Svar fra ice
26.07.2019 10:20

Hei Maja, Slike tjenester bestilles vanligvis via SMS eller mobilapplikasjoner, og belastes telefonregningen din. Innholdstjenester kan være nummersøk, betaling for annonser, kjøp av musikk, kjøp i brus- og godteriautomater, parkering og betaling for bomringpasseringer. Andre eksempler på innholdstjenester er avstemming på radio og tv, banktjenester, donasjon til frivillige organisasjoner, billettkjøp, ringetoner, spill eller apper kjøpt via Google Play. Ønsker du mer informasjon om belastet innholdstjeneste, må du først registrere bruker på Strex, og så logge inn. Følg gjerne denne linken: https://strex.no/. Strex kan også kontaktes på telefonnummer 90822500. Åpningstidene er mandag til fredag mellom 09.00 og 12.00. Til informasjon så er det mulig å sperre for innholdstjenester på Min Side på https://minside.ice.no. Her kan du også velge å aktivere en beløpsgrense. Ønsker du at vi skal legge inn en sperring for dette, så kan du ta kontakt med vår kundeservice. Jeg håper dette var til hjelp. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ikke stabilt

Omtale av  Arne

Dekningen kommer og går! Er væravhengig! Dårligst i regnvær og sterk vind.

Slutter å selge 500mb

Omtale av  Trond J

Finner da ett bedre tilbud hos andre leverandører.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Selektive hastigheter

Omtale av  Alex

Hadde komplett mobil og har aldri vært mer fornøyd med et mobilabonnement. Dessverre ble det kjøpt opp av ice som ikke er klare for markedet sånn jeg har opplevd det. Den mest merkbare problemstillingen jeg har kommet over er hvordan hastigheten dropper drastisk når jeg åpner visse apper. Droppet er slik at jeg for alle praktiske formål må sitte på wi-fi for å åpne disse. Eksempler er: 9gag og Tinder som ofte er on-the-go apper. Merk! Dekningen har jeg ikke opplevd problemer med.

Svar fra ice
26.07.2019 10:20

Hei Alex, Så leit å høre at du har opplevd problemer med hastigheten. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne at du fortsatt skal kunne bruke 9gag og Tinder, når du er på farten, så send oss gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer. Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR