Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert juni 2024
ice
3.5
3 899 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 899 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Middels
ice er rangert
#7 av 13 mobiloperatører
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 899 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 403
517
324
400
1 255
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke dekning

Omtale av  Dag L

De har ikke dekning der jeg bor så jeg måtte bytte til et selskap med Telenor-dekning

Svar fra ice
03.05.2024 10:13

Hei, Dag! Det er leit å høre. I tillegg til vårt eget nettverk ice+ bruker vi også Telia sitt nettverk, der vi ikke har bygd ut eget. Du kan sjekke dekningskartet vårt her: https://www.ice.no/dekning/kart/ Det er dumt at vår dekning ikke var god nok på din adresse. Vi jobber med å bygge ut nettverket vårt og håper kanskje vi ser deg igjen ved en senere anledning 😊 Mvh Julie ice.no

utrolig fornøyd

Omtale av  Lars M. H

alltid dekning, aldri noe problem, billigst på markedet

Svar fra ice
30.04.2024 15:14

Hei, Lars! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt. Vi setter pris på din tilbakemelding 😊 Mvh. Julie ice.no

Føler meg narret

Omtale av  Håkon

Fått binding dobbelt både avtale og brudd som resulterte i dobbel gebyr. Føler med lurt. Har generelt forferdelig erfaring med hjelp når abonnementet ikke fungerer, mye dårlig dekning og perioder uten dekning uten forvarsel. Måtte bryte binding men ble igjen overrasket over dobbel sum og opplevelse av å være lurt med hele avtalen....

Svar fra ice
30.04.2024 15:13

Hei, Håkon! Det er veldig leit å høre. Jeg håper du tar kontakt med oss på kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Du er velkommen til å kontakte oss på kontaktskjema, chat eller på telefon 21000000. https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh. Julie ice.no

Kundeforhold til ICE.

Omtale av  Knut S

Har god dekning og er enkel å bruke. Kundeservice er også lett å få tak i og man får den hjelpen man trenger.

Svar fra ice
29.04.2024 12:52

Hei, Knut Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding 😊 Ønsker deg en god dag! Mvh Rebekka ice.no

Anbefaler

Omtale av  Gry

Veldig gode på både mobilabonnement også pris er Ice,anbefales 🤗👌

Svar fra ice
26.04.2024 17:31

Hei, Gry! Så hyggelig at du er fornøyd med abonnementet ditt! Tusen takk for tilbakemeldingen din og ha en super helg 😊 Mvh Julie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Uhøflighet resulterer ikke i nye kunder

Omtale av  Mathew A. S

Den jeg snakket med la på når jeg sa at han kunne ringe tilbake om et par måneder. Da er det avgjort. Ice trenger aldri å ringe tilbake igjen.

Svar fra ice
26.04.2024 15:59

Hei, Mathew Dette var leit å høre. Våre salgskonsulenter skal selvsagt være høflige og vise god oppførsel, og vi beklager hvis det ikke har skjedd her. Send oss gjerne informasjon om tidspunkt og telefonnummer det ble ringt fra, samt telefonnummeret ditt, til [email protected], så skal vi ta dette videre. Mvh. Anne ice.no

Ice.no

Omtale av  Ghaith A

Bra nett, ganske fornøgd med å være kunde hus ice,

Svar fra ice
24.04.2024 16:00

Hei, Ghaith Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig hyggelig 😊 Ønsker deg en god dag! Mvh Rebekka ice.no

I mitt område, lite dekning på tlf.

Omtale av  Ann

Veldig god på at man kan dele mobildata som man vil. Ikke så god dekning i det området jeg ferdes dessverre.

Svar fra ice
24.04.2024 13:20

Hei Ann. Ja det er veldig kjekt å kunne dele mobildata :) Så synd att Ice ikke fungerer så bra der du bor. Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår. Mvh Bytt.no

ikke fornøyd.

Omtale av  Anesh

dårlig dekning, jeg opplevde at telefonsamtalen ble avbrutt i noen sekunder mens jeg kjører og noen ganger er internett tregt, selv om jeg har maks tjeneste, men fortsatt ikke dårlig med nettverket og ikke fornøyd.

Svar fra ice
23.04.2024 14:34

Hei Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂

Kan kje stole på ICE dekning i Helgeroa.

Omtale av  Terje

Har abb med 10 gb og datafrihet. Ser ut til at når datafrihet er aktivert, virker ikke Telias nett som backup, når det er dårlig dekning hos Ice. Får stadig spørsmål hvorfor jeg har telefonen avslått fra venner og kjente. Nei !!! Skyld ikke på telefonen min, jeg byttet telefon for et par måneder siden. Samme problemet med gammel og ny telefonen. Problemet er størst når jeg befinner meg i Helgeroa. Her er det mye hytter og campingvogner. Kan årsak være at ICE NETTET er overbelastet i området ? Spesielt i helger, høytider og ferier .Den siste tiden er det kun 5 G min telefon kobler seg opp på når jeg er i Helgeroa, dekningen her er sagt meget ustabil. Anbefaler derfor brukere å velge Telia eller Telenor om de befinner seg i Helgeroa.

Svar fra ice
23.04.2024 14:08

Hei Terje Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Enkel og lett

Omtale av  Mj

Enkelt, oversiktlig app og lett å dele mobildata med familie og venner

Svar fra ice
23.04.2024 14:09

Hei Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Svært skuffende hastighet

Omtale av  Victoria

Sjeldent dekning der vi bor, og bruker opp 100GB på alt for få dager, dette gjelder alle tre abonnementene jeg har i mitt navn. Må bestille flere datapakker til samtlige brukere i løpet av én måned, til tross for at alle har det største abonnementet de har tilgjengelig. Vi bor også "på landet" og opplever noe bedre dekning i sentrale deler av landet.

Svar fra ice
16.04.2024 09:54

Hei, Victoria Dette var leit å høre. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her, men send oss gjerne en henvendelse med telefonnummeret ditt og adressen din til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no

Fornøyd med ice

Omtale av  Olav H

Ikke billigst, men bra. Opplever bra dekning og hastighet.

Svar fra ice
16.04.2024 09:56

Hei, Olav Takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no for en gjennomgang av abonnementet ditt, så får vi sjekket at du har den beste løsningen for deg. :) Mvh. Anne ice.no

Var storfornøyd

Omtale av  Martin R

Jeg var kunde av ICE i mange år, og har alltid vært storfornøyd, men høsten 2023 skjedde det noe i dekningen deres som gjør at jeg så meg nødt til å bytte mobilleverandør. De på andre siden av telefonlinjen hørte oss "metallisk" da vi pratet i telefonen hjemme. Det er ikke unikt for en spesiell type mobiltelefon, eller alene i området vi bor. Har opplevd det med flere som har Ice. Opplevde det også da jeg ringte til min samboer, mens jeg selv var ute. Hun hørte meg perfekt, jeg hørte henne greit, men det ble av og til metallisk. Var i dialog med ICE da det oppstod, men de kunne ikke finne noe feil på nettet. De anbefalte at jeg brukte WiFi-anrop, hvilket i og for seg er ok, men det er jo ikke en varig løsning. Det positive med ICE er at de har veldig rask kundeservice, svært gode priser og er gode når de har dekningen. Det negative er endringen i talekvaliteten.

Svar fra ice
15.04.2024 09:12

Hei, Martin Dette var leit å høre. Vi beklager at vi ikke klarte å finne en god løsning på problemet du opplevde. Vi jobber kontinuerlig med nettverket vårt, og vær ikke redd for å gi oss en ny sjanse i fremtiden. :) Mvh. Anne ice.no

Veldig bra, inntil nå

Omtale av  Vegard

Har vært veldig bra i mange år. Nå er de solgt til et annet selskap og prisen er allerede økt, så jeg ser meg om etter annet mobilabonnement

Svar fra ice
11.04.2024 12:50

Hei, Vegard Vi har ikke hatt prisøkning på våre abonnement. Det kan dog være at du har hatt et rabattert abonnement som er ferdig. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så kan vi undersøke saken for deg. Når det gjelder Lyse Tele AS, vil eneste endring bli at fakturaavsender er Lyse Tele AS og ikke Ice Communication AS. Alt annet forblir som før. Mvh Rebekka ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekning

Omtale av  Sandra

Ekstremt dårlig dekning. Jeg opplever flere ganger å ikke ha tilgjengelig nettverk.

Svar fra ice
09.04.2024 16:23

Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR