I august -23 mottok jeg en faktura for bruk av mobil i 2019(!) Jeg kontaktet Kundeservice og de sa at jeg skulle slippe å betale. Dette var visstnok èn av flere feilsendte faktura, som var blitt sendt ut til tidligere kunder(!) Ingen beklagelse. Under samtalen kom det også fram at det ikke var gjort noe som helst forsøk på å kontakte meg på verken tlf. eller mail, for å informere meg om denne feilen.(!) Dette synes jeg er svært dårlig gjort overfor tidligere kunder, der noen av oss gjerne bare handler i god tro og vil betale, uten å stille spørsmål. For Ice betyr jo bare dette flere penger i kassa, -altså èn god grunn for Ice til å ikke bry seg om å rette opp i dette..
Hei Jorunn! Det skjedde dessverre en feil i vårt system som gjorde at flere av våre kunder ble fakturert for forbruk i 2019. Vi har en egen avdelig som har jobbet med å kreditere alle fakturaene det gjelder. Det er selvfølgelig ikke rett at du ikke skal få en beklagelse for dette for dette er en feil som har skjedd hos oss. Jeg ønsker derfor påvegne av ice å beklage både for din faktura som var feil, men også for at du ikke fikk noen beklagelse når du kontaktet oss. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Er veldig fornøyd ikke noe å klage på, bare positive tilbakemeldinger fra meg
Hei Eva K.V! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Jeg har vært kunde hos ICE i to år, og det har vært en god opplevelse. Appen for å ha oversikt over abonnementet er enkel og oversiktlig. Har også opplevd god dekning på de fleste steder. Svært fornøyd :-D
Hei Bb! Så flott å høre at du har vært fornøyd igjennom din tid som kunde hos oss, dette gjør oss veldige glade! Ønsker deg en super dag! Mvh Stine Ice.no
Elske billige regninger og dekningen er bra. Digge alt med ice.
Hei Ingrid Ø.R! Tusen takk for en super tilbakemelding, dette gjør oss veldige glade :D Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Kan ikke dele mobildata med en som har dem minsta barnepakka. Dårlig dekning mange steder her vi bor.
Hei Jane! Det stemmer at du desverre ikke får gitt bort data til de med ice junior abonnement, de må minimum ha et ice ung 3GB eller mer for at dette skal være mulig. Så leit å høre at du oppelver dekningsproblemer, jeg vil anbefale deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00, så de kan undersøke saken for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Anbefales til alle, ok med ekstra sim også. er alltid på nett
Hei, Jørgen! Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Jeg er veldig fornøyd og sammenlignet med andre aktører har ice best pris.
Hei, Liv! Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
4G-en skrur seg av og slutter å fungere inne i mellom selv om jeg har full dekning. Hadde ikke dårlig dekning midt i sentrum og 4G-en fungerte ikke.
Hei, Tronn! Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at du opplever problemer med 4G 😕 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan prøve å finne en løsning for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Jeg kom fra Vipps mobil, som Ice overtok. Jeg har beholdt mine vilkår og har fått enda bedre kundeservice.
Hei, Stig! Tusen takk for super hyggelig tilbakemelding! 💛 Supert å høre at du synes kundeservicen ble oppgradert etter overgang fra forrige operatør! 🤩 Mvh. Kristine ice.no
God erfaring pr nå. Kunde i ca 7 mnd. Får svar på mail løpet av ganske kort tid.
Hei, Gudrun Tusen takk for tilbakemelding! Håper du blir like fornøyd fremover. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Ingen problemer bare å ringe å snakke sende sms betale regninger med vips o.s.v
Hei, Birger! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Jeg kjøpte Utlandsdatapakker på 1GB (da jeg var i USA) uten å kunne bruke det helt pga. det stoppet å fungere etter jeg brukte ca. en tredjedel av data pakken.. Etter noen dager prøvde jeg igjen uten lykke. Tenkte jeg at pakken hadde utløpt så bestilte jeg igjen men det samme uten lykke. Det verste er at man kan ikke bestille Uber på steder som ikke har god transportasjon eller taxi.
Hei, Adonis! Takk for din tilbakemelding! Så dumt å lese at du har hatt problemer med datapakken i USA. 😕 Fint om du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Bra hjemme på Trollåsen men på hytta mister jeg dekning ofte og må slå av telefonen for å få igjen dekning🙁
Hei, Liv! Takk for din tilbakemelding! Godt å høre at du har god dekning der du bor! 😊 Ang. dekningen på hytta, kan det være at du har hytte i grenseland for dekningen vår. Kontakt gjerne vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan sjekke ut dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
God innfo, bra app. 👍😁 Det var bra pris, hadde ikke gjort noe om dere hadde satt ned prisen. Har fått tilbud fra Fjordkraft til kr. 249 pr. Mnd. 👍😄
Hei Toril 😊 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, for å høre om det er noe vi kan gjøre med abonnementet ditt før du eventuelt bytter. Takk for tilbakemeldingen 💛 Mvh Martine ice.no
Er ingen ICE nett her i Finnmark/Kvalsund. Må bruke Telia/Telenor. Da faller en del goder og muligheter bort. Når tenker dere å bygge ut videre ut i det lang strakte land. Eller ønsker dere sentralisering kun til store byer👎
Hei, Roy! Takk for din tilbakemelding! Så kjedelig å høre at du har problemer med dekningen der du bor 😕 Der vi selv ikke utbygd nett, benytter vi Telia's nett. Dersom du har dekning med Telia der du bor, skal du kunne ha dekning hos oss også. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan hjelpe deg med eventuell feilsøkning. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Hadde vipps mobil som ble kjøpt opp eller overtatt av ice, var skeptisk i starten siden opplegget til vipps var veldig bra, men nå så kan jeg ikke klage, overgangen til ice gikk smertefritt og jeg har det største abonnementet som fungerer utmerket der jeg bor, langt oppe i skogen og jeg har bra signaler. Kundeservice ringte også etter overgangen og det viser god service når dem ringer og spør om alt er bra, fungerer som det skal osv, veldig fornøyd med ice hittil. Er det noe pirk jeg skal sette fingeren på eller mer ønsker så er det at alle de 1000 gb jeg har i måneden har samme hastighet og ikke bare rask hastighet på de første 100gb, hadde gjerne betalt ekstra for å ha samme hastighet hele tiden
Hei, Humla! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! 💛 Jeg har tatt med ditt forslag om abonnement videre, så får vi krysse fingrene for at dette kan bli med i en endring i en eventuell senere produktendring 🤞 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no